16 Şubat 2009

İyi Haftalar!

Fototrek'te uygulamalı fotoğraf seminerimiz cumartesi günü başladı! Ve iki gün harika geçti! İlk gün Beyoğlu'nda Mısır Apt.nın içinde yer alan fotoğraf merkezinde teorik dersimiz vardı. İkinci gün ise dış mekan çekimleri için Karaköy'de buluştuk, Eminönü'deki Yeni Camii'ye kadar çekim yaptık. Hocamız Mehmet Özşimşek'te çok tatlıydı, konuyu hemen kavramamıza yardımcı oldu. Hava çok soğuktu, karla karışık yağmur yağdı, ayaklarımız buz tuttu ama herşeye rağmen yarıda kesmedik, 3 saate yakın çekim yaptık. Çektiğim fotoğrafları bir alt post'ta görebilirsiniz... Bu arada gruptakilerin o kadar güzel fotoğraf makineleri vardı ki (Nikon D700 gibi mesela) benim Nikon D40 onların yanında bebe kaldı resmen! Mart ayında D40 kullanıcıları için 1 günlük dijital fotoğrafçılık semineri varmış, aslında buna katılabilirsem süper olacak! En azından makinemi hemen değiştirmek yerine en etkin şekilde kullanmayı öğrenebilirim...
Fotoğraf kursumuzdan önce Kristin'imin şirin mağazası Evihan'a uğradım. Buranın o kadar güzel bir enerjisi var ki! İçeri girer girmez cam boncuklar, melekler ve canım arkadaşımın şen kahkahaları ile neşe doluyorum :)

O kadar şirin şeyler var ki insan hepsini almak istiyor. Keçeden yapılmış bu nazar boncuklu ineği görünce bayıldım ve alıp hemen evime astım bile! Ne demişler elemterefiş kem gözlere şişşş!

Hepinize kem gözlerden uzak harika bir hafta diliyorum...

p.s. Ühüüü benim eşkiyalardan biri dün gece ineğimin kuyruğunu ham yapmış :(

9 yorum:

  1. ben de fototrekte kursa katilmistim..saka maka 10 sene gecmis ustunden..fotograflar harika cikmis

    YanıtlaSil
  2. yaw inek harbi harıkaymıss ne kadar guzel seyler var öylee ınegın kuyrugubada uzuldum :( allah nazarlardan korusun inşallahhh :):))

    YanıtlaSil
  3. Noni öyle düşünme.. Bende canon eos 400d kullanıyorum.. daha iyilerine göre bebe kalıyor.. ama makinemle yapılan bi takım çekimleri görüyorum farklı sitelerde insanlar olağanüstü şeyler yaratmış... iş makineden çok ışıkta ve kompozisyonda bana sorarsan :)

    YanıtlaSil
  4. Zerrin çok teşekkürler :)

    Katre neyseki ineğin geri kalan kısmı duruyor :)

    Esther haklısın, kendi fotoğraf makinemle ilgili kurs hazır bulmuşken ona katılıyım diyorum...

    YanıtlaSil
  5. Nonim ne seker seyler varmis o dukkanda oyle :)) Tr'ye gelince mutlka ziyaret etmek istiyorum :))

    YanıtlaSil
  6. Blogumda senin için bir şey var Nonim ;)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel burası :) fotroğraflarda harika canım.

    YanıtlaSil
  8. Çok zevklidir fotoğraf gezileri.Günübirlik gezilerle ,İstanbul dolaylarını çekiyorduk biz de .Ne iyi yapmışsın.Ben de teknik bilgimi geliştirmek istiyorum.Memnun kalırsan lütfen paylaşırmısın gittiğin kursu ?

    YanıtlaSil
  9. aslında kötü makina değilmiş.
    Esther'in söylerdiklerine katılmakla birlikte aslında olayın çekende de olduğunu düşünüyorum.

    d40 ın örneklerine baktım. çok güzel çalışmalar var. http://www.flickr.com/search/?q=d40&z=t

    bende de Canon 40D var. gerçekten tam olarak kullandığımı düşünüyorum ama Flickr dan o makina ile çekilen fotoğraflara baktığım zaman kudurmuyorum dersem yalan söylemiş olurum....
    işte bu nedenle dedim aslında ışık kompozisyon gerekli ama aslolan çeken ve çekenin gözü...

    ışığın bol olsun

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...