12 Şubat 2009

LoVe these Blogs!

Mutlu oldum! Çünkü iki tatlı (ve de kıskandıran stile sahip!!!) hatun tarafından ödüllendirildim! Moda Cadısı ve Salıncakta 2 Kişi'ye burdan teşekkür ediyor ve kocaman öpücüklerimi yolluyorum!
Kuralları hatırlatalım: 1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek. 2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek. 3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.
Tabii benim de bir seçim yapmam çok zor oldu çünkü severek takip ettiğim bloglar her geçen gün artıyor! Bu arada ablamı bu ödüllerin dışında tuttum çünkü o böyle mim-sobe tarzı şeyleri sevmiyor, diğer bir neden ise o benim gönlümün bir numarası zaten ;)
Ödüllerimi alfabetik olarak dağıtıyorum. And the Oscar goes toooooo.......

6 yorum:

  1. Heyoooo I love your blog, tooo :))

    YanıtlaSil
  2. ben bu alkislayan tiplere bayildim yaaa... hergun ekraninda acican bunlari, egon nasil yukselir... ha haaa.... operim bitanem... sende benim goYnumun bir No.sin, bilyon - soylediydim... SINDINGI!

    YanıtlaSil
  3. nerdeyse 5 kişi ödüllendirmiş beni.. ama ödülü göremedim :S

    YanıtlaSil
  4. Haa haa blog dünyasının cilveleri bu sende şarkı yarışması düzenledin biz de pek bir ödül göremedik :D

    YanıtlaSil
  5. Hahha animasyona bayıldım :)) Teşekkürler Nonim bi tanesin ;)

    YanıtlaSil
  6. Gercektende harika komikler bu alkislayan tipler.. :P kopyaliyorum arada bakip gulmek icin..;)
    Odul icin yine tesekur ederim canim, mutlu tutlu ettin beni.. ;) Mutlaka bu mime cevap gelecek..
    Opuyorum

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...