18 Şubat 2009

Luv u sis!

 
Haftasonu eski albümlere bakarken bu fotoğrafı gördüm ve birden geçmişe gittim, ufacık tefecikken sirklerde palyaço olarak çalıştığımız günler aklıma geldi hey gidi zalim günler heyyy!!! Deerrrmişim :) Haa haa ablam bu halimizi bloguma koyduğum için beni oyacak! Yanlış hatırlamıyorsam teyzem bizi böyle boyamıştı, valla harika bir iş çıkartmış!
Kardeşler arasında gizli bir telepati olduğuna inanıyorum, mesela benim ne zaman canım sıkkın olsa ablamdan ya bir telefon ya da bir mektup gelir. Dün keyifsiz bir anımda şirketimizin iletim sorumlusu önüme büyük sarı bir zarf bıraktı, bir baktım ablamdan geliyor! İçinden prenseslerimin minik elleriyle çizdiği resimler ve canım ablamın yaptığı bu sevimli kuş çıktı. Ve yüzümde kocaman bir gülümseme belirdi. Canım ablam seni çok seviyorum, iyi ki varsın!
MyHotComments.com
Bu arada ablam geçenlerde Derin'in yaptığı huysuzluklardan bahsediyordu, bu kız kime çekti böyle diye düşünmesin hiç ben cevabı aşağıda veriyorum:
-- TEYZESİNİN KOPYASI --

19 yorum:

  1. Kuzenimde beni devamlı boyardı...Sonra ağlatıp fotoğraflarımı çekerdi...

    YanıtlaSil
  2. Sondaki $u iki resme cok guldum, muhtesemmis :))))))

    YanıtlaSil
  3. ay benim mümüklü nonim nasılda ağlarmış :)) şımarık seni.. hihii

    bende o telepatiye inananlardanım , kardeşlik gibisi yok bence, çok özel bir bağ olduğuna inanıyorum..Allah uzun yıllar birlikte mutlu olmayı nasip etsin inşallah hepimize..

    nonim sende biliyorsunki fiziksel olarak uzak olsanızda kardeşlerin arasına mesafeler girmez...

    YanıtlaSil
  4. aNTALYADAN BİR TEYZE DE ATLAYIP YİCEK ONU ŞİMDİ :)) HATTA BEZELYE ISIRIKLARI BİLE OLABİLİR BİŞİY DİYEMİYCEM.

    YanıtlaSil
  5. Hahahahaaaa hakkaten tıpa tıp sen!!!
    :):))))
    nermins

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelsiniz ikinizde ya, çok şekersiniz :)

    YanıtlaSil
  7. her zaman dediğim gibi derin küçük bir noni :DDD

    ablanla çok tatlı görünüyorsunuz çocukluk fotolarında

    YanıtlaSil
  8. hep bı ablam olsun ıstemıstım ama evın en buyuguyum ıste :( kuş cok hoş ellerıne saglık ablanın.. mutlu olusuna sevındım mutlu ol :)

    YanıtlaSil
  9. Şekerler sizi! :) Yemek istiyorum ikinizi de :)
    Bir de sanki sizin ablanla yine böyle boyalı fotoğraflarınız vardı ama büyüktünüz :) hihihi
    Yanlış hatırlamıyorumdur inşallah. Karıştırıyorsam da bak artık rezilliğe :p
    Neyse bayılıyorum size Nonicim, tatlı aile sizii :)
    Öpücükler..

    YanıtlaSil
  10. Bilun yanılmıyorsun kazık kadar olduğumuz zamanda böyle boyamıştık birbirimizi :)

    YanıtlaSil
  11. Ahh Nonim, ablalar sevilmez mi :)) Cok sevimlisiniz cikmissiniz resimlerde :))

    YanıtlaSil
  12. beraberken ibislikler yapmayi ozledim... canimsin, biliyorsun... muxoxox, ::n::

    YanıtlaSil
  13. cok sevimli gorunuyorsunuz :)

    ve ben Derin'in sana ne kadar cok benzedigini ilk defa farkediyorum...

    YanıtlaSil
  14. Hani se doğursan bu kadar benzermiş.Çok tatlı maşallah.

    Bu insana guru veriyor değil mi ?

    Benimde yiğenimin adı Derin inatçılığıyla,hareketleriyle bana çok benzetiyorlar.Bu benim çok hoşuma gidiyor :))

    YanıtlaSil
  15. yarabbim tipler hala aynı ya ikiniside çok seviyorum ben yaa.hakikaten tanıyormuşum hissini yaşatıyorsunuz.
    muCk! ben artık işe giden bir insanım yauuuu noniimm müdürüm görmesin yorum yazarken ihihi :p

    YanıtlaSil
  16. kardeş olmak gibisi yok
    hele abla-kardeş kız kıza olmak daha da güzel
    ilk zamanlar anlayamamıştım çünkü kıyafetler vs için kavga eder dururduk (şimdi istesek de giyemiyoruz olmuyor benimkiler ona dar geliyor:) ) şimdi ne saçmaymış diyorum.
    ya fotolar süper :D

    YanıtlaSil
  17. Hep bir kardeşim olmasını istemişimdir.Ablanız olduğu için çok şanslısınız.

    Bu ara da bloğunuz çok şık,harika:)
    Sevgi ve Saygılar...
    Cenk

    http:// warhawk183.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Nonim ne güzel palyoçolarsınız siz yaa:)

    YanıtlaSil
  19. harika fotolarrrrrr. :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...