09 Şubat 2009

Snooze & Restart

9 günlük stresten arınma tedavisinin ardından yine karşınızdayım... Tanrım 2009 ne biçim başladı böyle??? Ocak ayı benim için kabus gibi bir ay oldu. İş tehlikeye girdi, evde bi sürü tadilatlar oldu, mutfak yerleri kırıldı, beklenmedik masraflar çıktı... Neyseki bazı şeyler yoluna girdi... Sonuçta ne olursa olsun tek başıma ayakta durmayı tercih ettim, sırtıma aileme yaslamadan bir mücadele vermeye çalışıyorum ve düşsem bile yeniden kalkmayı öğrenmem gerekiyor! Ağlayıp zırlamakla hiçbirşey çözülmüyor...
Evet kopyacının tekiyim bunu da utanmadan söylüyorum, Moda Cadısı gibi pozlar vermek istiyorum ve de altına aha bunu şurdan aldım bunu burdan demek istiyorum ama kendimi toplama bilgisayarlar gibi görüyorum kıyafetlerin hepsi ordan burdan ve de ucuuuzzzz!!!! En son bu rugan bootie ve çantayı Charles & Keith'tan aldım, bootie 37 TL varın gerisini siz toplayın artık !!!

Bir süredir fellik fellik heryerde gri renk oje arıyordum. Geçenlerde D-Chic kızı ile Astoria'da buluştuğumuzda Sephora'ya girdik. Moda Cadısı orada gri renk oje bulduğundan bahsediyordu ama hatun son ojeyi kapmış valla yerinde yeller esiyordu :P Gri oje takıntımı bilen canım annem FlorMar'ın bu ojesini görür görmez almış, ne demişler ana gibi yar olmaz! Bu arada aklıma geldi biri bana "analar ne yesin yarımşardan beş yesin" atasözünü açıklasın lütfen!!! Yarımşar ne??? Beş yemek ne oluyor?? Hey yarabbim eski insanlar bu lafları nereden yaratmış böyle?!!!

Yok yok yok bende el becerisi sıfır kabullendim artık! Şu horozu yapmam nerdeyse 2 haftamı aldı, bir insan bu kadar beceriksiz olur mu yaaa!!!!
Bu mama önlüğünü canım arkadaşımın yakında dünyaya gelecek olan kızı için işledim, ama hediye ettikten sonra farkettim ki ben iç kısmını doldurmadan vermişim :P Neyse en azından bişeye benziyor... Elif bebek seni heyecanla bekliyoruz hadi geelll ;)
Hazır bebeklerden konu açılmışken ben de kendi bebeklerimden bahsediyim. İşte üçüzlerim !!! Onları böyle bir arada yakalamak o kadar zor ki!!!!
Tarçın Bey bu gece tımar edildi haa haaa iyice pofidik bişey oldu :) Bu arada bu fotodan sonra uykuya daldı hemen ve de horlamaya başladı bile çok komik bişey bu yaaa!!!
Narin kızım benim, kimseyi rahatsız etmeden o kadar güzel kendi başına oynar ki...
Miso'nun kedi olduğundan şüpheliyim, bir kedi bir insana patileriyle sarılıp çocuk gibi uyur mu? Ama sevmediğim bir huyu var diğerleri yanıma geldiğinde kafası ile itiyor onları, istiyor ki sadece onu seviyim kıskanç maymun!
Bu da klasik akşam ev halimiz, Bediş karede yok, dediğim gibi kızımın oğlanlara ihtiyacı yok ;)
Fazla zırlak olduğumdan mı yoksa geçen haftaki ağır gripten sonra mümüklü bir noni olduğumdan mı bilinmez şu sevimli yapışkan yaratıklar ile aramda tuhaf bir ilişki var! Dün akşam arabamda yine bir ziyaretçim vardı, ve uzuunnn bir yol boyunca tepemde bana eşlik etti :)
Size diyorum toplama bilgisayar gibiyim diye, blogumdaki konular bile ordan burdan :) Hepinize harika bir hafta diliyorum (Şubat güzel geçsin lütfeennn!!!!)
MyHotComments.com

39 yorum:

  1. iyiki geldin özledik seni:)

    YanıtlaSil
  2. bu horoza bayıldım , kendini küçümseme bence benim gibi bir söküğü bile dikemeyen beceriksizlerin yanında :)

    kedilerin de süper , hepsini seviyorum ama özellikle tarçın hayranıyım :) bu arada miso tepeden fena kesiyo tarçını he :))

    aldıklarınıda güle gül ekullan nonim, mutlu bir şubat diliyorum sana ve devamında diğer aylarda aynı tatda geçsin inşallah..

    YanıtlaSil
  3. belliki ev içinde gayet mutluyuz :) güzel kedilerin var. umarım şubat ayı istedğin gibi geçer

    YanıtlaSil
  4. evet şubattan bende umutlu olmak istiyorum :) 2009 ile benimde yıldızım barışmadı

    YanıtlaSil
  5. yahu sonunda yazdın merak ettim seni çoooooook. iyi olacak her şey daha iyi olacak canım . çok cici bir post canımcım.

    çok öpücükler

    YanıtlaSil
  6. Cilgin Nonim :)) Ben cok begendim, fiyatinin onemi yok ki, onemli olan yakistirabilmek :))

    Bu arada mama onlugu cok cici olmus yaff :)) Hani bana harfleri nasil muntazam isliyorsun diye sormussun yaaa :)) Vallahi bilmiyorum onlar benim hayatimda isledigim ilk harfler :P ama link verdim o ayrac icin istersen sablona bir bak, sablonda cok basit, sadece tegel yapar gibi isleniyor o kisim.. :)) Kocaman optum seni Nonim :))

    Tabii ucuzleri de :))

    YanıtlaSil
  7. Atasözünün aslı; Analar taş yesin yarımşardan beş yesindir.Anne yemek yemesin çocuklarına yedirsin, ama onların tabaklarından da yarım yarım alsın karnını doyursun manasına gelir.

    YanıtlaSil
  8. moralli görmek güzel seni nonim..inşallah daha güzel şeyler okuyacağız

    YanıtlaSil
  9. Yine böyle eğlenceli ve pozitif bir yazıyla görmek seni ne güzel :) Öncelikle kıyafetini çok beğendiğimi söylemeliyim bence kesinlikle devam et pek de güzel yaparsın önemli olan ne kadar para harcadığın değil ki ;)O gri ojeden bende de var siyahın üstüne sürünce de güzel oluyor söyliyim dedim... Horozun da pek şeker ben de küçükken etamin yapardım onu hatırladım. Kedilerin de çok tatlı ama benim alerjim var onlara :( benim yerime öp onları. Çok güzel bir Şubat ayı geçirmen dileğiyle Nonicim

    YanıtlaSil
  10. Şimdi bir kaç şeyden ard arda bahsedeceğim idare et :)

    bende senin gibi çıtıpıtı olsam bende koyacam yaaa. imrenme bakışları atıyorum valla. Maşallahın var noni.

    Seni çok özlemiştik. İyi ki geldin canım benim.

    O etamin önlüğü bir daha yapacak olursan kareli bir deftere çiz, daha kolay sayarsın yapacağın şekilleri.

    Hiçbirşiyden tiksinmem bmyle küçük kurt sümüklü böcek gibi şeylerden inanılmaz tedirgin olurum, tiksinirim. marul bile yıkayamam bu nedenle.

    YanıtlaSil
  11. gri oje konusunda ben de haftalardır avm avm dolaşıyorum. capacity sephorada opinin gri ojesi vardı ama ben onu pek beğenmedim, ya da bende güzel durmadı.ben biraz daha açık bir gri konu istiyodum, watsonsda buldum. flormar 304. yeni çıkmış zaten. rakı beyazı gibi, bu da rakı grisi:) 2-3 kat sürmeden mat bir görüntü oluşmuyor.dolayısıyla rengin yoğunluğunu kendin ayarlayabiliyorsun, tek kat sürüp üstüne parlatıcı geçince çok soft,3 kat sürünce mat bir gri.
    onun dışında, kendi gri ojemi kendim ürettim.maybelline'in sevmediğim beyaz sedefli bir ojesi vardı. onun içine 8-10 damla siyah oje, 7-8 damla da kurbağa yeşili bir ojem var ondan damlattım. parlak, gümüşi, ama ışıkta yeşilimsi parlayan enteresan bir ojem oldu. dün yeşil pantolon gri üstle giyip onu sürmüştüm okulda, herkes çok beğendi. sen de yap, evde nası olsa bir sürü az kalmış, kullanılmayan oje vardır. hem orjinal renkler tutturur, hem de oyalanırsın:)

    YanıtlaSil
  12. Noni'cim özlemişim, yeni yazını görünce çok sevindim.)Kedicikler çok şekerler .)
    Güpgüzel bir ay diliyorum canım umarım herşey dilediğin gibi olur hayatında bundan sonra.

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  13. Hoşgeldin :) Kediler süper özellikle Tarçın ve Miso'yu sevdim, ben de bir siyah kedi istiyorum, Bediş'i görünce benim Alfie oğlumun kötü huyu aklıma geldi, senin kızında koltuk kenarlarını mı tırmıklıyor? Ben durumdan çok mutsuzum ama engelleyemiyorum :(( Kıyafet fotograflarına gelince, çeşitlilik iyidir, insanları özendirdiğim için mutluyum :)) Ayrıca ortaya hoş bir sonuç çıktıktan sonra neyin ne kadara olduğu kimin umurunda, burda olsa valla ben trift storelardan çıkmayacağım :) Gri ojeyi de demiştim en sonuncusunu ben aldım diye hehehehe....

    YanıtlaSil
  14. Tanrımmm etek çok çirkiiinnn çantanın rengine birşey diyemiyorum şapka iyi çorap çok renksiz... 10 üzerinden 6 ile zor gözüküyor :)

    söyleseydin bizim arkadaşlarda bir sürü gri oje vardı... :=)

    4 ayaklı yavrulara yorum yok, da miso benim olsun muuu :D

    YanıtlaSil
  15. Hosgeldin Noni! Subat herkes icin super gececek merak etme :)

    YanıtlaSil
  16. Hoşbulduk şekerlerrr :)

    Moda Cadısı ablam Amerika'dan kediler için özel sprey almıştı, koltuklara ve tırmalanmasını istemediğin yerlere sıkıyorsun ve kokudan rahatsız oluyorlar, ama kalıcı bir çözüm mü hayır sürekli elde o spreyle dolaşmak gerekiyor... Ben tırnak makası aldım uzadıkça kesiyorum, böylece tırmalama ihtiyacı duymuyorlar...

    Nakhar bak gelirsem oraya kötü olur haaa :D Zaten moralimi toparlamaya çalışıyorum hain şey insan 6 puanı mı reva görür bari 7 verseydin?!!! Misomu da kimseye vermem ayrıca!!!

    YanıtlaSil
  17. 3 kediyle yaşamak zor olmuyor mu?

    YanıtlaSil
  18. Merhaba!
    3 kedi sadece tuvaletlerini temizlerken zor oluyor zaten köpek ebatlarındaki Tarçın başlı başına yetiyor pöfff :)
    Ama sevince insana hiç zor gelmiyor, çok komikler ve bana kesinlikle pozitif enerji veriyorlar...

    YanıtlaSil
  19. Bu arada atlamışım Merve atasözü açıklaması için çok teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  20. hoşgeldin nonii özledik seni
    kediler şahane
    etek daha bir şahane :D

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Noni,
    Hoşgeldin,güzel yüzünden gülümseme eksik olmasın...
    Sevgiler
    ~brc~

    YanıtlaSil
  22. Bende de var o spreyden ama bana mısın demiyor :( Tırnaklarını da daha sık kesmek lazım belki de, karton bir şey vardı ona yapıyorlardı ama artık buraya getirmiyorlarmış,bilindik totem gibi olanları da de tırmalamıyorlar, dertliyim dertliii ..

    YanıtlaSil
  23. Kıyafetiniz çok hoş durmuş,yakışmış :) Gri ojenin modası geçmeden alabilsem ben de.Her yerde gri oje furyası var.Kedilerinize de bayıldım.Bende bir Siyam vardı.şimdi bir köpeğim var.sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. hangisinden baslasam acaba? once pisilerden basliyorum ve hepsini tek tek minciklayip isiriyorum musadenle. oyle tatlilar ki fotolari iyice inceledim. sonra horozlu onluge bayildim, icinin bos olmasi hic onemli degil bence, onemli olan el emegi olmasi-sahane olmus! kombine de bayildim ayrica, fiyatlarin ne onemi var, onemli olan yakistirmak ve bunu sen cok iyi yapiyorsun. gri ojeye gelecek olursak :) bir tane bende aldim ama henuz kullanmaya firsatim olmadi, $i$ede rengi guzel duruyor umarim benimki de surunce flormar kadar guzel durur. opuyorumm..sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Offf,o kadar yazdim ama yazdiklarim bir andan kopan internet sayesinde gitti..:(
    Miso'nun bir benzerini (huy olarak) bakirkoy'de kitapcilarda gormustum, o da kendini seven insanlara cocuk gibi sariliyordu, inan cok sasirmistim kardesime sarildiginda,ve sanslisin boyle kediler cok az.:)
    Bence hicte kopyacilik degil,hem paylasmak istiyorsan niye olmasin ki..
    Ama o guzel saclarini sapkanin icinde saklama ve kizmak yok ama naktar'a etek konusunda katiliyorum, bence olmamis.
    etamin cok sirin, elin alistikca daha kisa surede bitirirsin.. ;)
    Iyi olmana sevindim, opuyorum..

    YanıtlaSil
  26. Canikom hosgeldin valla...hergun geldi mi ? geldi mi ? diye merakdan mahvolduk yawwwwww

    :))

    optum seniiiiii

    YanıtlaSil
  27. Tarcin ve Miso coook tatlilar! Benim de bir ara kedim vardi ama kisa donem besledim, simdi kopek istiyorum anneyi kandirirma cabalarim son surat devam ediyor! :)

    YanıtlaSil
  28. 7 hayatta olmaz ama günden güne değişen ruh halime göre bugün 8 veriyorum

    etek hala çok çirkin :D

    hayatımda ilk defa kara bir kediye sevgi duydum insansı kişiliğinden ötürü :)

    yoksa gördüm mü uğursuz deyip pas geçerim :D

    YanıtlaSil
  29. Rengarenk ne güzel bir yazı olmuş Nonim.Poz verdiğin foto süper
    Gri ojeler süper
    İşlediğin önlük süper.
    D-chic'e selam.
    Özledim sizi.
    Güzel haftalar:)

    YanıtlaSil
  30. Cnm bakttım ki bir benim yorumum eksik...etek kısmına ne yazık ki bende katılıyorum diğer kot eteğin ile daha uygun olabilird :( hani maslak'tan birlikte aldığımız hatırladın mı cnm!!??
    Gri oje olayını ben anlamadın, sevmedim de benim sürebileceğim bir renk değil.Aha saçımın başımın yolunucağı andır :):):)
    Miso nasıl tatlı bişi bi bilseniz biraz da sapık bencek yada bana kur yapıyoooo kih kih :=))
    Kanaviçeye gelince harika güzel olmuşş ellerine sağlık, bende bitirdiim güzel oldu, çerçevelettirip getirecem cnm.Seni kocaman öpüyorum.
    nermins

    YanıtlaSil
  31. Nonii hoşgeldin, ben biraz geç kaldım. Tekrar yazman beni sevindirdi, hem de neşeli neşeli yazıyorsun, daha ne olsun :) Kıyafetlerin fiyatı hiç önemli değil, nasıl giyeceğini bilmedikten sonra milyarlar versen de bi işe yaramıyor. Gri oje istiyorum ben de !! Bi alamadım ya :) Kediler zaten çok güzel. En çok da tarçın :) Korkak biri olarak ben bile mıncıklamak istedim ve de önlük çok şirin.. Sakın küçümseme kendini, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  32. Hoşgeldin,ortaya karışık meyve tababğı gibi olmuş ne güzel:)

    Kediler,moda,hobi köşesi..

    Ben de yeleği ve şapkayı beğendim.Kombinasyon gayet başarılı.

    Horozun,çok sevimli olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  33. Hep gül sen.. Ara verdiğini söylediğinde yorum yazamamıştım :(
    Geldiğini görünce de çok sevindim inan :)
    Pisicikler çok şirin. Önlüğe de bayıldım, ellerine sağlık.
    Mutluluk ve pozitif taşmış satırlardan, hep böyle ol!
    Kocaman öpücükler ve sevgiler..

    YanıtlaSil
  34. Seni seçtim Pikachu,bloguma bir göz atmanı rica ediyorum :)

    YanıtlaSil
  35. Ehehe ya ben çok bakıyorum moda sitelerine, senin kıyafetini çok sevdim. Önemli olan marka giyinmek diil, kaliteli ve zevkli giyinmek ve görünüşe göre sen bunu başarıyorsun:)

    YanıtlaSil
  36. Benim bildiğim versiyonu "Analar dert yesin, yarım yarım dört yesin". Çocukların yemediklerini yiyen annelerin şişmesi ile ilgili sanırım :p
    Kedilerin çoook güzelmiş, bizde de var 3 tane; beyaz-gri-siyah renklerde. Siyah kediler hep kıskanç mı oluyor acaba, benimki de diğerlerini pataklıyor yanıma geldiklerinde :p

    YanıtlaSil
  37. "analar" sözünün aslı:

    "analar taş yesin yarımşardan beş yesin"

    meali:

    "Çocukken çok duyduğum, sık sık kullanıldığına şahit olduğum bir atasözü. evde yenecek bir şeyi anneler çocuklarına verirken kendisine bir parça ayırmadan dağıtır. Çocuklar kendi paylarından annelerine biraz verirler. bu durumda önce yiyecek bir şeyi olmayan anne her çocuktan aldığı yarımla herkesten çok pay alır. aslında karşılıklı bir sevgi gösterisidir. anne önce çocuklarının karnı doysun ister, çocuklar annelerinin aç beklemesine razı olmaz. "

    yazmışlar....

    YanıtlaSil
  38. selam;bolugunuzu okurken çok eğlendim.benimde dünyalar tatlısı pamuk adında bir kedim var:)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...