24 Şubat 2009

Zeyrek'te Çocuk Olmak...

Pazar günü yepyeni bir dünyanın kapılarını açtım dersem bana inanır mısınız? Yolu Zeyrek'ten geçmiş olanlar ne demek istediğimi anlayacaklardır... Fotoğraf çekimi için daha önce adımını atmadığım İstanbul'un bu yitik semtinde dolaşırken beynimde binbir düşünce, yüreğimde binbir duygu dolaştı durdu. Keskin soba kokusu muydu beni kötü yapan yoksa çocukların gözlerinde gördüğüm o yaşlı ve yorgun ifade miydi? Karar veremedim... Kendimi onların yerine koymaya çalıştım. Öyle ya doğarken hiçbirimizin anne babamızı seçme şansı yoktu... Ya ferforjenin arkasında bakan gözler bize ait olsaydı? Kendi gerçekliğinizin farkına varmanız için fotoğraflara bakarken sizden kısa bir süre bunu hayal etmenizi rica ediyorum...

10 yorum:

  1. hepsine tek tek sarilmak istiyorum... cok duygulandim... {mariza'da hep aglatiyor zaten... }offf... yuregine saglik... geri gidip bu fotolarini cerceveyle versen onlara, ne kadar guzel bir cocuksun bak desen?...

    YanıtlaSil
  2. canım çok duyguladım :(

    harika kareler bunlar

    YanıtlaSil
  3. Aayyy çok güzeller onlara ne kadar önemli ve değerli olduklarını hissettirmişsin cnm.Kareler bana öyle hissettirdi.Harika..
    Bize de gitmeden gösterdiğin için teşekkürler.öpüyorum seniii
    nermins

    YanıtlaSil
  4. Zeyrek balat eyüp alibeyköy ve şişhaneden sıraselvilere kadar olan kısım bir fotoğrafçı için yakalanabilecek belki de en iyi kareleri vermektedir.

    Buralarda çok fotoğraf çalışmış biri olarak Zeyrek'in süper bir tercih olduğunu söyleyebilirim noni'cim :)

    Bu arada fotoğraf çalışmaların hayırlı olsun, sende bizim kervana katılıyorsun, ışığın bol olsun :)))

    YanıtlaSil
  5. Fotolar cok guzel, hepsi cok icten..Bence de bazen durupta dusunmek lazim mizmizlanmadan once..Ablanin harika fikrini yapabilsen,harika olur.Muhtesem bi ani olur o cucuklar icin, buyuduklerinde cocukluklarina dair hatirladiklari guzel anlardan bir olur, umarim yapabilirsin.
    Cerceveler ikea'dan, foto'lar senden, gulen yuzde cocuklardan..:)
    sadece fotolarin biraz daha guzel olmasi icin program kullanmani tavsiye ederim.. ;)

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraflar çok güzel noni ellerine sağlık.Çok duygulandım...
    Ayrıca mariza'bu şarklısı benimde favorim :))

    YanıtlaSil
  7. halimize şükretmek lazım. onun yanında kimseyi hor görmemek lazım.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel fotolar! Mekan gerçekten zengin. Paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. fotolar harıka tebrıkler.. evet cok hak verdım yazına.. rahatlık batıyo bana rahatlııkkk :S

    YanıtlaSil
  10. yüreğine sağlık arkadaşım , çocukların gözlerine bakamıyor insan, bizden çok yaşanmışlıkları hayalleri bizden büyük ..umarım hepsinin hayali gerçek olur...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...