09 Mart 2009

5 Çiçek & 1 Böcek

Bütün kadınlar bir çiçektir...
Ve her çiçeği koklayan bir böcek mutlaka vardır :)
Öncelikle 1 gün gecikmeli de olsa tüm bayanların Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun! Haftasonum enteresandı ama bugün uzun uzadıya yazma enerjim hiç yok! En güzel tarafı Zilsiz Zarifem ile yediğim öğle yemeği, prensesimin evindeki muhteşem sıcak şarap partisi, Çilekli Pastam ile tanışmamız ve anneannemin doğumgününü kutlamamızdı. Bu karede 3 çiçek eksik, inşallah yazın geldiklerinde ekip tamamlanacak ;)
Sabah güne ve de haftaya bismillah 3 tokatla başladım:
Tokat 1. Şebo'nun kilo almışsın, dikkat et uyarısı :) (Seviyorum kız seni kızmıyorum hiç sana)
Tokat 2. Bir kişinin blogunda yazdığı obezite ile ilgili yazısında örnek olarak beni vermesi, benimle dalga geçmesi ve bunu dünya kadınlar gününde yapması! Cık cık cık! Hiç olmadı!
Tokat 3. Sabah gelen Madame Figaro dergimden aha bu kitabın da çıkması!
Teker teker gelin uleyynnnn :P
Tamam 3-5 kilo fazlam olabilir ama bütün kadınlar çiçektir ama öyle di mi böhüühüühüüü :,(
p.s. Nursen'ciğim seminer çıkışında acelem olduğu için seninle hiç konuşamadık, haftaya inşallah daha fazla sohbet etme imkanımız olur ;)

15 yorum:

  1. Ben sana bir fotomu yollayayım da moralin düzelsin :)

    Hiç sıkma canını. Bahar da sen istemesen de vücüdun kış için depoladıklarından kurtulacaktır ki bir de istersen ohoo nelerden kurtulmazsın.

    Ayrıca yukarıdaki satırlardan evet fazlan var ama üzülme verirsin sonucunu çıkarma sakın :) Tam tersine bence tüm kadınlar gibi sen de çiçeksin hem de zarif ve narin bir çiçek, ama illa da vericem 1-2 kilo diyosan da boşuna acı çekme kolay olacaktır demek istedim :)

    Svg.

    YanıtlaSil
  2. şu madame figaro diyetini burada da paylaşırsan sevinirim... bende gene rejimdeyim de :)

    sen normalsin, balık etli bile değilsin... artı sen obezsen balık etli hatunlar hatta hatta gerçek anlamda obez 150 kg hatunlar napsın? intihar mı etsin.. nefret ediyorum bu kiloyla dalga geçen tiplerden.. nerde yazmışlar onu? söyle gidip çemkireyim :) hükümet gibi kadınlar var hayranlıkla bakarım, kilolu kadın çirkindir die bişi yok.. afrodit heykeline bakmalarını öneririm. algılamazlarsa da defolup gitsinler, sanki kendileri gisele bundchen... ayrıca aşırı zayıf kadınlar çirkinleşir, avurtları çöker falan ama kilolu kadın çirkinleşmez...

    çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır... çok kilolu olupta taaşşş gibi hatunlar var mesela
    neriman köksal (rahmetli)... queen lateefah boş boş konuşmasınlar...

    tabii "bunları diyosun sen nie rejimdesin paso" diyebilirsiniz ama benim psikolojim bozuk, işte demek ki zayıf olmak böyle bişi anlayın yani. ben bu konudan çok çektim, kilo halledilebilecek bi mevzu onun için sinirleniyorum böyle affedilemez bir günah gibi görenlere... nerde o yazı sölesene bize de

    YanıtlaSil
  3. Nonişşşşşş;
    Ay...üzgünüm...
    Bak ben sana bir ara göbeeemin fotolarını göndereyim..anlarsın o zaman sana söylediklerimi:)))
    Güzel çiçek seniiii....

    YanıtlaSil
  4. senin post da bana tokat gibi geldi:) yillardir uzerime yapismis 4-5 fazla kilomun, iki ileri bir geri cabalarla verilememis olmasini tam unutmus, mutlu mutlu yasiyordum ki!!!!!!!

    YanıtlaSil
  5. Tatlım, sen 100 kilo'da olsan, hep güzel, hep sexy, hep şık olacaksın!!! çünki bunlar senin içinde var :)

    İster elbise niyetine üstüne gazete geçir, sen yine yapacağını yapar, ona şahane bir aksesuar bulup, herkesten daha güzel olursun!

    Sakın değişme, dışın için kadar güzel kalıcaktır!

    kucak dolusu sevgiler,

    S.

    YanıtlaSil
  6. Noniiiiiiiii, şeker hatun! Çok tatlısın vallahi. Senin de kadınlar günün kutlu olsun!
    Tokatların 3.sünde koptum, herşey üst üste gelmiş :) ama hiç kilo almışsın gibi gelmedi bana :/

    YanıtlaSil
  7. Taş gibisin valla, kim ne yazdıysa halt etmiş!
    Bir de babana çok benzettim seni :)
    Mucu Nonicim..

    YanıtlaSil
  8. Ay Esther e bir ağzına sağlık demeden geçmicem :) Aynen diyorum, altına imzamı atıyorum. Konuş Esther.

    YanıtlaSil
  9. Nonicim,
    Resimler süperler.
    Ananişin doğum günü kutlu olsun.
    Mutlu güzel yıllar olsun.Senin mi kiloyla derdin var.Şöyle bir kahkaha atmak isterim.Süper gözüküyorsun süper.Maşallah diyelim:)Birde bugün attığın maile hala gülüyorum ben yaa:)

    YanıtlaSil
  10. valla nonim o obezite ile ilgili yazıyı yazan arkadaş senin ismini kullanarak reklam yapmak istemiş kesinlikle ama yemezler :)))

    YanıtlaSil
  11. Hayatım obezite olayına giren arkadaşa mailim epey ağır gelmiş olmalı ki bende ağızımın payını aldım bende çocuklara hakaret eden biri oldum çıkttım ayrıca çok yazııık olan bir şahısım yaaa sana kilolu olup markaların arkasına saklanan demiş de ne olmuş, şaka bir yana acaip anlayışsın bir toplum olmuş çıkmışız başkalarına laf atarak kendi kusurlarımızın arkasına saklanıyorsuz.
    Sana gelince biraz kilo ladığın doğru ama sadece biraz bu da seni daha kadınsı yapttı o çiroz halinden iyisin o zaman tam bir, iki çubuk bir büzük misali bişi idin.En fazla 3 kg fazla var 31 yaşında bir kadın için bu gayet doğal pardooon hayatııım yaşını şeyy ettim ama.... :):):)
    seniii kocaman seviyoruum marka giymişiz kime neee, kilo almışız da noolmuş o da kendimize, nasıl mutlu isek öyle olalım.
    Şebnemcim bana yazımdan alınmadın dimi lafım asla sana değildi.
    hepinizi öpttüm beenn :).

    YanıtlaSil
  12. :) seninkide kutlu olsun! arti fizigin super...!!!

    YanıtlaSil
  13. tatlim ya bosver kim ne derse desin, sen 2-3 kilo fazladan rahatsiz olmuyorsan sorun yok. sonucta istersende verirsin aldigin bir kac kiloyu... nedir yani ...
    sen mutlu ol yeter :) dimi ama :)

    ayrica ben seni böyle cok kadinsi buluyorum tatlim.

    öpüyorum seni
    laleK

    YanıtlaSil
  14. sen çooooooook güzelsin hiç öyle düşünme lütfen, o derece güzel elektriğin var ki.

    ayrıca gayet zayıfsın. Herkes bayılmış ikinize de. Canımsın sen üzülme lütfen

    YanıtlaSil
  15. Noni; 05/09/06 tarihli "kilo almalıyım" başlıklı postunu hatırlıyor musun? o gün kilo almalıyım diye yediğin eti karamela sepetinin hışmı bu:)))
    şaka bi yana çok güzel görünüyorsun bence diyet yapıcam diye bünyeni bozup daha fazla kilo alırsın, yemeği biraz kısıp birazda yürüyüş yapsan yaza kadar fazlalıklarını verirsin.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...