13 Mart 2009

Başlık bulamadım bu sefer, asabiyim idare edin!

Tanrımmm ağrıdan ölüceemmmm öffss bu ne yaaa!!! Haftasonuna böyle mi girilir!!! Daha mini bir bebeyken annem bunu her ay çekeceğimi söylediğinde resmen başımdan aşağı kaynar sular boşalmıştı çünkü ben bunun yılda 1 defa yaşanan birşey olduğunu sanıyordum!
Bu sabah uyandığımda hadi artık yap şunu hayata bir kez geliyorsun dedim, artık aşk yok, eee süper lotoda sana çıkmadı kaybedecek neyin var ki dedim, fısss fıssss gaz verip durdum kendime!!!
Veee evet hayatımda ilk kez burnu açık bir ayakkabıyı çorapla giydim, kimden mi cesaret aldım? Ayy bu sefer utancımdan vallahi isim vermeyeceğim zaten siz kim olduğunu tahmin etmişsinizdir ;) Ama ne yalan söyliyim hala gözüm alışamadı... Kadife elbisemi süet Steve Madden ayakkabılarımla giydim. Tabii bu yağmurda işe böyle gelip ayakkabılarımı akvaryuma, 36 numero ayaklarımı da içinde yüzen 2 palamuta çevirecek halim yoktu. Çizme ile geldim, işyerinde değiştirdim, ehh süs püs söz konusu olunca hiçbirşeye üşenmeyiz öyle di mi?! PMS'in verdiği solgunluğu örtbas etmek için yüzüme Stila'nın pembe krem allığını sürdüm, gözlerime Rimmel'in çok rahat sürülen Exaggerate Eyeliner'ı ile kalem çektim, tavsiye ederim bu keçeli kaleme benzeyen eyeliner'lar çok pratik. Hmmm bir de şu minik kelebekli takı cüzdanım benim çok işime yarıyor, içine atıyorum bir iki takı ve işyerinde karar veriyorum, böylece evde vakit kaybetmiyorum. Bu çok değerli bilgileri de sizlerle paylaştım rahatladım, artık gidebilirim, herkese güzel bir haftasonu diliyorum, benimkisi asabiyetlen geçecek malesef...

9 yorum:

  1. ilk olarak ayakkabılar ve çorap güzel olmuş bence gözün alışsın:) ikinci olarak bende bugün hasta oldum yazık bizeee:((

    YanıtlaSil
  2. burnu acik dedigin ayakkabinin acikligi ufacik bir noktacikmis nonicim. ama alistira alistira acman iyi olmus:) ben henuz o mertebeye gelemedim. istiyorum bazen ama yapmisligim yak. resme biraz daha bakayim, belki gaza gelirim.

    YanıtlaSil
  3. Ayyy biz hatunlarin nedir bu cektigi ya!!!

    Yavas yavas alistira alistira aciyorum burnu yaza dogru komple parmaklar firlamis olacak hii hiii :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel olmuş bencede ayakkabı...Bende seviyorum öyle burnu açık ayakkabı+çorap ikilisini ama kendimde düşünemiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Noniii benim de deli bir ağrım vardı 2 gün önce. Ağlayacak derecede, ilaç kullanıyorum mecburen. Majezik yarım saatte kesiyor. Hele ki ağrıyacağını hissedip önceden içersen, hiç ağrımıyor. Küçükken anneannem evlenince geçer derdi, ayy yok geçmiyor. Sıradaki umudum doğurunca geçer :p
    Açık ayakkabı, çorap ben de giyemiyorum ama senin ayakkabılarının açığı çok minik :) Bu arada çok güzeller.. Mucks..

    YanıtlaSil
  6. nonim ben bugun seni çok beğendim. :) hatta elbisenin üst kısmına bayıldım bayıldımmm.

    YanıtlaSil
  7. Nonicim fotograftaki halin ne oyle?? Surati asik Noni is-te-mi-yo-ruz!!

    YanıtlaSil
  8. Noni böyle somurtukluk sana cool ve seksi bi hava veriyo ama daha önce de dediğim gibi sadece foto çekimleri ile sınırlı kalmasını diliyorum :)

    aynı gün yakalanmışız pms ye :) teyzem bu durumda "kırklarınız karışmış" derdi :) neyse geçmiş olsun..

    bence çorap+açık burunlu ayakkabı hoş duruyor, alışılmayacak bişi yok bi iki kere giysen gözün alışır.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...