22 Mart 2009

Bu Haftaki Noni!

Artık benim tripodum var ya artık bende uzaktan kendimi çekebiliyorum ya cıcığını çıkartırım işte böyle :) Hafta içi erken kalkabildiğim günlerde evden çıkmadan şip şak çekiverdim kendimi ama gördüğünüz gibi çarşamba ve perşembe yokum, çünkü yataktan nasıl kalkıp çıktığımı bilmiyorum :) Bu arada eskiden özellikle haftasonları dolabımı açar alık alık ne giysem diye bakardım. Artık alık bir balık değilim, thanx to Modalogs! Ohh be neymiş eskiden boşa vakit harcıyormuşum şimdi giriyorum bir iki modalogger'a (tık tık kapı komşularım Moda Cadısı & Nil) kapıyorum tüyoları ;) Bir de öyle bir hırs yaptım ki artık kiloma çok dikkat ediyorum, şimdiden 1-2 kilo verdim bile, sizin de göreceğiniz üzere minileri de piyasaya çıkarttım.
Haftasonum süper geçti. Eşlik eden herkese çoook teşekkürler! Bugünkü makyajımda yeni mavi göz kalemimi kullandım, Zilsiz Zarifem kalem çok güzel, çok teşekkürler bitanesi! Bugün canlarımla harika bir kahvaltı yaptım. Şimdi de yeni tanıştığım Çinli (Koreli) arkadaşım ile kahve keyfi yapmaya gidiyorum. Sizlere de harika bir pazar günü diliyorum!

23 yorum:

  1. süper ya,bende bi kilo versem neler koyacağımda daha istediğim kiloda değilim:)
    Suyunu çıkart çıkart eğlenceli bu olay,takipteyim;)

    YanıtlaSil
  2. :)
    Hiç paçoz göremeyecekmiyiz seni ayol:))

    Harikasın..:)

    YanıtlaSil
  3. siteyi yeni kesfettim cok hosuma gitti.kıyafetlerde harika yalnız bisey sormak istiyorum.ayakkabı ve canta herzaman aynı renk olması gerekmezmi?yani spor yada klasik tarzda farkedermi? cidden ogrenmek icin soruyorum tesekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. bi kefeye pazartesi ve cumayı ve hatta cumartesi gündüz'ü koyuyoruz, ortaya salı gününü, diğer kefeye de cumartesi akşam'ı ve pazar (ki en kötüsü) bi bakıyorum ki %82 iyi... :)

    8.2 puan veriyorum 10 üzerinden total anlamda... :)

    YanıtlaSil
  5. Şekerler çok teşekkür ederim. Haftasonu ruh halime bir cila çektim süper oldu umarım pazartesi big boss bu havamın içine etmez :P

    Defne her zaman çanta ile ayakkabı aynı renk olmak zorunda değil yani bende dışarıya çıktığım zaman hatunları kontrol ediyorum çok farklı renklerde giyinip çok hoş uyum sağlayanlar oluyor, ama ben kopyacının tekiyim ya bana çok dikkat etmeyin siz :)

    Tanrım dünyanın sonu geliyor heralde Nakharım bana 8.2 puan vermişşş çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. ÜSTÜNE YAKIŞANI GİY CANIMI YE :)

    krem ve siyah çok yakışmış onların hatırına :) sana kot etek yakışmıyo çok mat böyle alalade geliyo, ve ben kadınlarda tunik denilen tek parça elbiseleri çok yakıştırıyorum... :)

    YanıtlaSil
  7. Ninoooo harikasin valla, ben kac gundur pijamalarin esofmanlarin icinden cikamadim :)) Simdi gigp dolabimi karistirmaya basliyorum :)) Kocaman optum seni :))

    YanıtlaSil
  8. gel de yorum yazma bu posta..
    favorim "cumartesi gecesi" tabi ki :)

    noni bu arada dün 35 oldum..
    ne diyoruz? 35, 32'den iyidir :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi de birbirinden güzel Nonicim sen üzgünüm diyosun ama bence günden güne güzelleşiyosun. Saçlarına ayrıca bayılıyorum bu arada! Her gün farklı bir tarz farklı bir stil bence hiç bakmana gerek yok bizim bloglara :)

    YanıtlaSil
  10. Noni'cim,
    Hepsi süperler.Tüm haftanın kombinasyonuna bayıldım.Yalnız bişi sorcam hepsini anladım da ctesi akşamının fotosunu hangi arada çektin sen?Ben içerden kış çayımı içerken mi:)

    YanıtlaSil
  11. canim benim... cok guzelsin ve de o saclarina bayiliyorum!!!!!! cok ozledim seni... xoxo

    YanıtlaSil
  12. nonim hepsi güzel ayrıca cumartesi elbisene bayıldım :)) iyi haftalar canımm

    YanıtlaSil
  13. cumartesi pazar modun daha hoş :D

    YanıtlaSil
  14. Çookkk teşekkür ederim!!!

    Zilsiz Zarifem evet sen içerde çayını hüp diye çekerken ben de bunları çektim ;)

    Hepinize harika bir hafta diliyorum, ben yine kabus gibi bir başlangıç yaptım offf :( :( :(

    YanıtlaSil
  15. Hatun her zamanki gibi harika görünüyorsun..
    kot eteğin massimodaki değil mi!!??
    hani sana zorla aldırtmışttım hani o mu, demek kilolar gidiyor sığdığına göre....:):):)

    YanıtlaSil
  16. Hı hııı Massimo'dan beraber aldığımız etek, bugün tartıldım 54 kiloyum ama salı günkü halimi beğenmedim bacaklarımı da inceltmem lazım acilll !!!!

    YanıtlaSil
  17. Ben de bir tripod edinmeliyim, yararlı bir keşif sanırım :)) Ben cuma gününü beğendim, yalnız salı gunu kıyafet çok güzel ama samimiyetimize dayanarak demek istiyorum o parlak çoraplar ıııhhh :)

    YanıtlaSil
  18. Moda Cadısı çok haklısın bugün teyzem bile aradı beni bloguma bakmış o çorapları sakın bir daha giyme dedi :) Zaten dolma gibi göstermiş bacaklarımı bir daha giyer miyim hiç!!!

    YanıtlaSil
  19. bunu görmediğime inanamıyorum :) parlak çorap bende sevmiyorum siyah opak daha hoş olurmuş kanımca... tabii ki favorim c.tesi gündüz :) 68 kuşağının hippileri gibi görünüyorsun ve o hayran olduğum çizmeleri giymişsiiin :) çoookk hoş elbisene de bayıldım..

    YanıtlaSil
  20. Cumartesi yazacakmışım yanlış olmuş, şimdi farkettim :)

    YanıtlaSil
  21. Moda cadısı gündüz mü gece mi bak bunu da yazmamışsın :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...