12 Mart 2009

Çakkıdı çakkıdı

Şu aralar TV'lerde bir reklam dönüyor, dostlarınız size değer katar, ne zaman başınız sıkışsa yardımınıza koşar diye... Banka reklamı sanırım. Ben de ne kadar şanslıyım ki çok değerli dostlara sahibim. Beni bu zamanlarımda yalnız bırakmıyorlar. Dün yine onlarla birlikteydim. 2-chic'im Nermin bana çok güzel bir hediye verdi, kendi elleriyle işlemiş, sarışın olan o, esmer olan ben, bayıldımmm :) Eve gider gitmez duvarıma astım hemen! Fakat hatun bir daha ağladığını görürsem sana hediye mediye yok patak var kötek var diye ultimatom verdi ehh napalım uyacaz artık :P
Bu güzel çerçevenin yanında bir de suni mutluluk hormonu aldım ama hatun son zamanlardaki halimi pek iyi bulmamış olacak ki eşşek kadar boyda olanından almış hii hiii :) Napalım yiyecez artık!
Bugün kendimi iyi hissetmek için güzel giyinmek istedim. Saçlarımı Moda Cadısı'nda gördüğüm gibi yaptım. Sarı jarse bir elbisem var onu giydim. Altına da siyah ince topuk çizmelerimi giydim. Ama şansıma _____ yım ben!!! (fill in the blanks pls/boşluğu siz dilediğiniz gibi doldurun). Nerden bileyim o seksi çizmenin sağ topuğunun çivisinin çıktığını! Ancak işe gelince farkedebildim. Şimdi yürüdükçe benden çakkıdı çakkıdı ses çıkıyor ki nefret ederim bu çivi sesinden!!!

Lütfen alıcılarınızın ayarı ile oynamayanız. Son zamanlarda fazla kurbağa gözlü takıldığımız için geçici olarak buğulu şekilde hizmet vermekteyiz, teknik arıza için özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.
Noni TV

10 yorum:

  1. Binbir Gece hatununa benzemişsin melankoli, melankoli bakıyorsun ay acep seni bu halinden ne zaman kurtaracağız deyip duruyorum ama benim 8 ay sürdüğünü düşününce ve beni bu kadar çektiğini hatırlayınca susttum!!
    Seni seviyoruuummm...

    YanıtlaSil
  2. Normal yayınımıza yakında geçeceğiz :)

    İyi en azından melankoli baktığımı söylemişsin o kadın için inek gibi bakıyor diyenlerde vardı haa haa :) Şimdi sıra bende hanfendi hiç şikayet etme oyarım!!!

    YanıtlaSil
  3. Cok cici, cok tatli bir hediye..
    Ne kadar nette olmasa da foto, bence cok cekici olmussun, amanin dikkat disari ciktiginda.. ;)
    Ve artik burda sulu gozlu degilde, yuzu gulen bi noni gormek istiyommm..

    YanıtlaSil
  4. ya nonim hiçte kötü gözükmüyor gözlerin ben en yakın şahidiyim :) cep telefonumu bugün evde unutmasam şimdik fotonu çekip yayınlayacaktım ha :)))

    bu arada nerminin hediyesini çok kıskandım dün söyleyememiştim oh rahatladım :)) dostluğunuzun bir ömür devam etmesi dileğiyle, bunu canı gönülden söylüyorum kızlarrr ...

    YanıtlaSil
  5. Nonim anlasilan normal yayina az kalmis, hah soyleee :)) Bu arada o etmane bayildimmm :)

    YanıtlaSil
  6. decaflatte12/3/09 20:41

    tatlim... saclar boyle buharli camin ardindan bile super gozukuyor... bugun hemen deniyorum ayni modeli!!!!! love u...

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş saçların cnm ceketinede bayıldım bu arada canımcım...

    YanıtlaSil
  8. Kendini hiçççççç üzme canım, ikinizde çok tatlısınız. Siz gittikten sonra sizi soran sorana ne kadar güzel kızlar diye! Kaybeden üzülsün :) sen değil canım

    YanıtlaSil
  9. Tesekkurler sekerler :)

    Bugun cakma sehrazat modelinden cikip actim saclarimi :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...