04 Mart 2009

Güllü ve Çılgın Mevdoş

Bugün allı güllü bişii oldum. Tacım açık saçla da çok güzel durdu ;) Bugün çok heyecanlı bir gün benim için, heyecanlıyım çünkü şu saatlerde canım arkadaşım Funda bebeğini doğuruyor, minik Elif kış günü sıcacık yerden pek çıkmak istemedi, ohh keyfi yerindeydi valla kaldıkça kaldı içerde, hepimizi bayağı bekletti, doktorlar da en sonunda çareyi sezeryanda buldu, akşam iş çıkışı ben de hemen hastaneye koşacağım! Elif'le tanışacağım için çok mutluyum :)
~ ~ ~
O biirrrr boğa kadını ! O biirrrr balık tutkunu ! O biirrrr çılgın !
Kimden mi bahsediyorum? Benim canım annemden :) Annem tam bir çılgındır, mesela yıllarca benim dövme yaptırmama karşı çıkıp 50'sinden sonra koluna dövme yaptırmıştır :)

Deniz tutkunudur, ama denizin üstünden çok içindekilerle daha çok ilgilenir, usta bir balıkçıdır, bu konuda erkekleri bile geçer ve hiçbir balığın gözünün yaşına bakmaz! Bir keresinde ahtapot yakalamıştı da onu izlerken ben bayılmak üzereydim :P Biraz fazla cesurdur. En son çılgınlığı Samantha Fox'luktan Angelina Jolie'ye terfi etmesi oldu yani füzeler ufaldı el bombasına döndü :) Düşünüyorum da ben böyle bir operasyona kesinlikle cesaret edemezdim! Ama sonuç mükemmel oldu, kıskanıyorum valla! Bir de annem bilgisayar kurdudur, el atmadığı sayfa yoktur. Son zamanlarda benim blogum neden yok diyince oturduk beraber ona bir blog hazırladık. Çılgın mevdoş artık burada yayında! Ne demişler anasına bak kızını al :)

10 yorum:

  1. Ooo hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Mevdoş Annecik hoşgelmişşşşşş..
    Güzel güzel takip ederiz yazılarını..

    YanıtlaSil
  3. Cok güzel olmus Nonim, cok yakismis sana cicekler.. ;)
    Sevgili Annene keyifli ve mutlu
    paylasimlar diliyorum..
    Evren

    YanıtlaSil
  4. 1-Tacın açık saçla daha hoş durmuş :)

    2-Elif bebek, daha önce kanaviçe önlük ediye etmeyi planladığın değilmiydi :DD iyi ki doğmuş o halde :) yeni doğmuş bebeklere bayılırım...

    3-annenin yeni blogu da hayırlı olsun :) dövme olayını biliyodum (öncede yazmıştın) daha o zaman kanım kaynamıştı kendisine, bir dövmeli olaraktan :D takibe alıcam onu da...

    YanıtlaSil
  5. Kısslar teşekkürler :)

    Esther sende de ne hafıza var kız :)

    YanıtlaSil
  6. AY COK HOSSUNUNZ VALLA ANA-KIZ HEMEN ANNENINDE SAYFASINA TIKLAYACAGIM..BENIM DE KOCA ENGELI VAR DOVME ILE ARAMDA SOYLE GUZEL BIR KELEBEK DOVMESI OLSA DIYORUM BEN SENI KELEBEK SEKLINDE DOVERIM HAYATIM SEN HIC YORULMA DIYOR BANA YA!!
    AMA BIR GUN KESIN YAPTIRACAGIM :)

    YanıtlaSil
  7. Ohh yess.. Harika yavv. Bloglu anne, süper :)
    Nonim sen de iyiye gidiyosun sanki, çok mutluyum bundan :)

    YanıtlaSil
  8. Yorum yazmasam da hergün seni keyifle okuyorum ve galiba en çok da güçlü bir kadın olduğunu düşünüyorum... Güçlü, yaratıcı ve güzele dair ne varsa... Bir de hergün buraya yazma disiplinine hayranım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler burası benim açık günlüğüm gibi oldu, her gün yaptıklarımı yazmak ve gün içersinde biraz olsun stresten uzaklaşmak bana iyi geliyor, tabii sizin yorumlarınızı okumak en keyiflisi ;)

    YanıtlaSil
  10. süpper görünüyosun noni, mevdoş a da bayıldımmm :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...