18 Mart 2009

Metro Bürssst

Bir daha metrobus'ü kullanırsam uzayda bir maymunla davullu zurnalı evlendirip telli duvaklı gelin yapsınlar beni! Aslında işe servisle gidip geliyorum ama nöbetçi olduğumuz haftalarda servisi kullanma imkanım olmuyor. Nöbet zamanları normalde Beşiktaş'tan motorlara binip karşıya geçiyorum. Dün hadi dedim şu metrobus'ü deniyim hay demez olaydım! Bizim memleketimizde yapılan bir hizmet ne zaman amacına uygun şekilde hizmet edecek merak ediyorum! Geçiş için 2 tane turnike koymuşlar ama yan taraf boş, yani elini kolunu sallayan o boş taraftan geçebilir, oyy oyy oyy tam yurdum manzarası! Bir kuyruk ki ne başı belli ne sonu, zaten her gelen öne sıvışmaya çalışıyor. Ben de ehhh dedim daha fazla kibarlık yapamıycam ve girdim araya. Neymiş efendim herkes dururken biz yanlarından basıp gidecekmişiz öyle mi? Siz öyle sanın! Gişelere kadar kuzu kuzu trafiğin içinde ilerledik. Allah aşkına bunun nesi hızlı oluyor? Otobüs tecrübem fazla yok, hele ayakta gitme tecrübem hiç yok. Hani tikli herifler vardır yandan dokununca ananı diye basar küfrü, bir ara Mehmet Ali Erbil çıkartıyordu bunlardan programına, vallahi benim de bu tiklilerden farkım yok! Totoma bişey değdiği anda ananı diye gardımı alıyorum hemen! Ahh 11 yaşında bana çimdik atan o pis Libyalı bilinçaltımı altüst etmişsin resmen ben sana ne diyim bilmem ki!!! Dün otobüste giderken bişey totomu çimdirdi yemin ederim çimdirdi! Hiii diye yana hışımla döndüm, bu arada kavga etmeden önce gözlüğünü ve saatini çıkartıp kavgaya hazırlanan tipler vardır ya bende elime çantamı aldım ne düşündüysem artık heralde altta kalmayıp adamın kafasına geçirecektim. Ama baktım yandaki amcanın benle alakası yok, ellerine baktım totomun yanından dahi geçmiyor, arkama bir döndüm körük evet popomu çimdiren şey otobüsün körüğüymüş arkadaşlar! Ben nerden biliyim onun akerdeon gibi oynadığını! Bir otobüs tarafından çimdirilen benim gibi kaç tane şebek vardır acaba?!

15 yorum:

  1. VAY TACIZCI OTOBUS VAY..YINE DE GECIRSEYDIN CANTAYI CIMDIREN KISMA :)

    YanıtlaSil
  2. Türkiye'de yaşayıp da tacize uğramayan kadın çok azdır be Noni, sendeki o tedirginlik hepimizde var. Ama otobüs komik olmuş :))

    YanıtlaSil
  3. Noniş bak ayakkabımın altına yazacağım ismini..sonra uzayda telli duvaklı gelin olma:))
    Ben daha denemedim ama..Binmeyide düşünmüyorum...Çocukken 2-3 kere binmiştim ondada parmak atmışlardı zaten..Tekrar cesaretim yok kalabalık taşımalara..

    YanıtlaSil
  4. heheeeee sapik metrobusumuzde var artik :D moskova'da yasadigimdan beri minciklanmak nedir unutmustum, tabbi turkiye tatillerimden ikisinde biri yasli bi sapigin attigi, digeri de genc bir hiyarin minciklamasi ile yine hatirladim,tabii bunu hatirlatmanin bedelini genc olan gotune yedigi sert bir tekmemle odedi, oyle degil boyle got minciklanir dedim.:D

    YanıtlaSil
  5. Ay bu çimdirilme olayını yaşamayan hatun yok sanırım hii hii :) Merail ohhh ayağına sağlık hiç altta kalmamak lazım!

    YanıtlaSil
  6. Dün bana mesaj attığında resmen kopttum seni metrobüste hayal bile edemedim...herşeyin ilki varmış şeker...:):):)
    Metrobüsün nonime hayırlı uğurlu olmasını diliyorum kullanıma açılmıştır..

    YanıtlaSil
  7. ben bu hikeye de en çok adamın kafasına çantayı geçirip sonra adamdan bir hışım tokat yemeni canlandırdım gözümde ikinizde suçsuz ya da senin kafaya çantanı geçirmenle beraber kahraman türk erkeğinin adamın üstüne çullanıp bir çuval dayak atmasını ay hihiii Allah'tan öyle birşey olmamış nonim çok korkunç olurdu :) şimdi böle gülüyoruz ama neyse kötü şeyler düşünmeyelim.

    YanıtlaSil
  8. aha:) alttaki çizime bayıldım:)

    YanıtlaSil
  9. noni,
    cok komik ya. hala guluyorum:))
    ben eskiden koruklu otobuslerin arka ek parcasinda savrula savrula gitmeyi severdim:)

    YanıtlaSil
  10. cok guldum sabah sabah!!! :)

    YanıtlaSil
  11. Noni'm,
    Çok güldüm ben o olaya
    Yani senin vermeyi düşündüğün ama vermediğin tepkiye:)

    YanıtlaSil
  12. seni bilemem kuzum ama metrobüs benim için dünya şahanesi bi şey,eskiden iki dakikalık yolu iki saatte giderdim şimdi ise metrobüsle bir dakikada:)

    şikayetci değil miyim?elbette şikayetciyim hemen anlatayım,efendim metrobüsün ilk günleri,bizde yeni yeni keşfediyoruz bu güzide top-lu taşıma aracımızı,ama şöförler nasıl kullanıyor anlatamam,öyle ani durup hareket ediyorlar ki insanlar birbine giriyor...Neyse adamcağızın biri bindi metrobüse tam oturacak pozisyondayken(yani poposu arkada kafası önde iki büklüm yani oturmadan bi önceki pozisyon)şöförümüz hareket etti,hareket etmesiyle adamın öndeki koltukta oturan adamın dudaklarına yapışması bir oldu:) ikiside neye uğradığını şaşırdılar,o kadar utandı ki adamcağız pardon abi falan dedi ama kıpkırmızı oldu zaten ilk duraktada indi utancından ama benim sabrımı taşıran asıl olay yaşlı bi teyzenin gözümün önünde düşmesi oldu hemen bi şikayet dilekcesi yazdım geri dönüşümüde oldu bu konuyu görüşecekleri söylendi.Şimdi durum ilk günlere göre daha iyi olsada düşüncesiz şöfeeerrlerimiz malesef hâlâ metrobüslerin başında...

    YanıtlaSil
  13. bence yalnız değilsin:) zaten bu otobüs maceraları çok değişik oluyor.

    YanıtlaSil
  14. HAHAHAAAA İlk otobüse bindiğimde herkese potansiyel sapık gözüyle bakmıştım. Bi afralar bi tafralar bende, yanıma yaklaşana ters ters bakıyorum :D Aklıma o geldi. Aslına bakarsan hiç sevmem otobüs falan. Metrobüsleri de henüz deneme şansım olmadı umarım da olmaz :D

    YanıtlaSil
  15. Metrobüs işkencesini bende çektim. Hemde açıldığının ikinci günü arabamla gitmiyim trafik vardır dedim demez olsaydım. İşkenceydi resmen.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...