14 Mart 2009

Mutlu Yıllar Bebeğim!

Bugün benim asi prensesimin doğumgünü! Canım Derin'im sen ne zaman büyüdün böyle? Zaman mı hızla akıp gidiyor yoksa sen mi acelecisin büyümekte bilmiyorum. Keşke burada yanımda olsaydın ve ben senin tüm huysuzluklarını çekseydim. Daha dün telefonda bana kızdın, seni çok özledim bebeğim dedim sana, ah nerden bilebilirdim bebeğim kelimesinin seni bu kadar sinirlendirdiğini, bana cazgır bir şekilde "ben bebek değilim! bebek D-E-Ğ-İ-L-İ-MMMM!!!!" diye posta koydun ama sana bir sır veriyim mi ben senin bu hallerine bayılıyorum ve senin kime çektiğini gayet iyi biliyorum :) Senin kara gözlerine ve bu huysuz hallerine baktıça sende kendimi görüyorum bitanem. Seni doğurmadım ama inan seni ve ablanı kendi bebeklerim gibi canımdan çok seviyorum... Doğumgünün kutlu olsun bitanem, sen ne kadar büyüsen de benim hep huysuz minik bebeğim olarak kalacaksın! Seni çok seviyorum!

İkinizde benim canımsınız!

14 yorum:

  1. Ne güzel:) Küçük hanımın doğum günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllarr yüregi tertemiz kücük prensesler (:

    YanıtlaSil
  3. mutlu yıllar dileyip. mıncırıyorum aynı zamanda bu prensesleriiii. ayrım yok. :)

    YanıtlaSil
  4. Teyzelik nasıl güzel bir duygu dimi Nonicim? İyi ki doğmuş bu iki güzel fıstık da.. Senin gibi teyzeleri ve Nilüfer gibi bir anneleri olmuş..

    YanıtlaSil
  5. Çook tatlı.

    Hep böyle gülsün yüzü. Öpüyorum iyiki doğmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Ben bayılıyorum bunlara ama çok tatlılar.
    Mutlu yıllar Derin'e.Sağlıklı,huzurlu,mutlu yeni yaşlar.

    YanıtlaSil
  7. mutlu yıllar doğumgünü kızı :)

    YanıtlaSil
  8. Ben bu yavrulara ba-yı-lı-yo-rum!!!

    Nice Mutlu YILLARA :))

    YanıtlaSil
  9. mutlu yıllar tatlı şey :)

    YanıtlaSil
  10. Nice yıllara doğum günü kutlu olsun çok şirin maaşallah..

    YanıtlaSil
  11. Noniii çok tatlı bu kızlar yaaa.
    İyiki doğmuşlar,iyiki varlarr....

    YanıtlaSil
  12. Happy birthday Derin..
    Mucukss

    YanıtlaSil
  13. Güzel teyzee, seni mimledim :)

    YanıtlaSil
  14. Allah ikisine de uzuuuuuun , sağlıklı , sevdikleriyle beraber ömürler versin nonim, bende ikisine bayılıyorum .. Derin annenin dediği gibi tam badem gözlü maşşallah..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...