24 Mart 2009

Not only my lingo also my lifo sucks!

Haftaya yine dakka 1 gol 1 olarak başladım, patronum benimle bir konuşma yaptı, yakında beni kapı önüne koyabileceğini ima etti yok yok ne iması canım direkt böyle söyledi. Bunu söylerken ne kadar ciddiydi ay sonu geldiğinde anlayacağım artık... Gerekçesi de bana güvenmemesiymiş, hiçbir suçum olmadığı halde bir köstebek veya ajan gibi görülmek çok sinir bozucu. Ağzımla kuş tutsam artık yaranamayacağımı anlamış bulundum. İş hayatında dürüstlük, çalışkanlık, iyi olmanız, güleryüzlülük, işinizi sahiplenmeniz vs.. hepsinin palavra olduğunu anladığım gibi... İnanılmaz demoralize olmuş durumdayım.

Düşündüm taşındım... Yaklaşık 2 yıldır iş değişikliklerimden ötürü adam gibi bir tatil yapamadım. En kötü senaryoyu düşündüğümde, yani denildiği gibi kapı önüne konulursam min. 2 haftalığına Amerika'ya ablamın yanına gidip (henüz ablamla konuşmadım ama hayır demeyeceğinden eminim hee hee) yeğenlerimle oynayıp bol bol enerji depolamayı düşünüyorum. Şu durumda bana en iyi gelecek, beni en mutlu edecek tek varlık onlar çünkü...
Hmmm bir de diğer mutluluk kaynağım kedilerimi de unutmamalıyım tabii. Dün keyifsiz olduğumu hissetmişler gibi hepsi beni sarmaladı, aklımı dağıtmak ister gibi benimle oyun oynayıp durdular, Tarçın bile o koca göbeğiyle zıpladı şişkom benim :) Bir de hayvan deyip geçerler halbuki o kadar duyarlı yaratıklar ki! Son günlerde Tarçın'a baktıkça bir dahaki sefere dünyaya sadece bir kedi olarak gelmek istediğimden bir kez daha emin oluyorum! Ohhh ekmek elden su gölden yaşıyor beyimiz :)


As I mentioned on my blog before, I'm having some problems with my boss. Yesterday was the worst day I ever had in this company. We had a little discussion and he told me that I will get fired sooner or later because he doesn't trust me, he thinks I'm a mole... And I did nothing to deserve those words. My only fault is to be honest and decent, to work hard and always keep my good temper... But I guess these assets don't work in reality. I am so demoralized for being misunderstood like that...

Anyway when I think about the worst case scenario, if they just kick my ass I will pack my luggage and head my way to the States. The best way to get away from distress is to have some time with my sister and with my beautiful nieces. Ooopss I should not skip my other motivations too; my lovely cats! Yesterday when I came back home stressful, they played around me like they were trying to take my attention and trying to make me happy. I adore them! People who say they are just animals are so wrong, they are more sensitive than humans! And when I look at my fat boy Tarcin I just wish to come to that world as a cat in my second life ;)

Bugün bu şarkıyı dilimden düşürmüyorum...
Today I hum that song, well what can I say, it express me very well!

I'm just a soul whose intentions are good,

Senor please don't let me be misunderstood!

8 yorum:

  1. tatlim... kotu gun yasamis olmana uzuldum ama gelmeni de aaahhh nasil istiyorum biliyorsun... hatta o kadar dua ettim ki su ara (ve o kadar ozledim ki seni); benim evrene bi sinyal verip halt yemem mi bu senin isindeki negatiflikler diye bile dusundum... tabiki de huzurlu bir sekilde yanimiza ucman tercihim bitanem.... ama gelirsen, tum bu yasadiklarini unutturacagimizi garanti ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. yaaa bir saniye... unuttum...
    iki sey:
    1- TARCINDAN HUZURLUSU MUTLUSU VAR MI BU DUNYADA? Nasil ozendirdi... Keyfe bak!
    2- ve de bir sonraki hayatinda kedi olarak gelirsen falan; seni adopt etmek istiyorum!!! :)

    YanıtlaSil
  3. Noni valla bir ara beni de atacaklar diye ne planlar yapmıştım ama atılmadım planlarımda suya düştü. :) şimdi sana da böyle olursa hiç şaşırmıycam haberin ola.

    YanıtlaSil
  4. evden daha fazla vakit geçiriyoruz şu işyerlerimizde ve huzursuz çalışmak dünyanın en kötü şeyi..
    bence ordan kurtulman senin için daha iyi olur hep böyle çalışmaktansa..
    git ve kafanı dinle arın bu stresten..

    YanıtlaSil
  5. Halt etmiş patronun, yalakalık yapan biri olsaydın senden güveniliri olmayacaktı ama! Her işte bir hayır vardır Noni, üzme kendini hiiiç!

    YanıtlaSil
  6. Yaaa Nonim haklarin var, illaki seni isten cikaracaksa kanunen haklarin var biliyorsun dimi, hic biseycik yapamaz !!! Calisma kanunlarini oku derim, cunki habersiz cikartmaya kalkarsa (min 1 ay onceden seni haberdar etmesi gerek) hem ihbar hem de kidem tazminatini odemek zorunda... Toplamda iyi para yapiyor,ayrica kullanmadigin izinlerininde ucretlendirilmesi gerekiyor, sakin atlama bunlari...

    Yaa Nonim sen zaten biliyorsundur da ben cok bilmis bilmis yaziyorum yine de :)) Kocaman opuyorum seni, tatil de kulaga hos geliyor hani :))

    YanıtlaSil
  7. Nonicim, hiç sıkma canını,

    "everything happens for a reason"

    diyeyim, son günlerdeki ingilizce postlarına da bi gönderme yapayım...

    Umarım herşey istediğin gibi olur..

    YanıtlaSil
  8. Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...