30 Mart 2009

Pazar Yemeği

Dün akşam şekerlerimi davet ettim, aslında bunu çok daha önceden yapmam gerekiyordu ama kurslar ve seminerler derken zamanı iyi planlayamadım... Yemek konusunda giderek köreliyorum sanırım, görünürde albenili ama oldukça pratik tariflere kaçtım; susamlı taze bezelye, kapari meyveli enginar kalbi, soya fasulyesi (yeni çıkan Iglo'yu denedim, beğendim), kremalı tortellini ve tiramisulu puding yaptım... Yemekler açısından dört dörtlük olmasa da keyif açısından harika bir akşam oldu. Yine beklerim canlarım ;)
I invited my lovely family; my parents, my grandmother and two aunts yesterday for dinner. Actually I should organize that dinner earlier but I delayed it because of my courses and seminars... Whenever I enter to my kitchen, I understand that I'm loosing my cooking talent day by day :( I love to cook but don't have a lot of time to improve it. Yesterday I made simple dishes; sesame green peas, artichoke hearts with caper fruit, soybeans, tortellini in a cream sauce and tiramisu puding. Although the menu is not perfect, the joy of having dinner with the family is unquestionable!

17 yorum:

  1. valla menü gayet leziz gözüküyor nonicim , oh afiyet olsun... valla bende böyle ailece yenen yemekleri , kahvaltıları çok özlediğimi farkettim haftasonu... malesef koşturmaktan birçok şeye hasret kalıyoruz, yeterince koordine olamıyoruz sanırım :(

    YanıtlaSil
  2. hamarat noni döktürmüş yine ;) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Sofra düzeni ve zarafetten dolayı..
    Puanım...
    10
    :)

    YanıtlaSil
  4. Pardon yine ben..

    Bu arada..
    Nikon D40 sanırım..

    Nikon.. çamurdan bile olsa güzeldir:))

    10 point de ordan şeediyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Ahhh ahh boy desen endam desen var, işve cilve desen var, hamaratlık desen var, ama bunun kıymetini bilen var mı YOKKKKK!

    :P

    Yakında totomu kaldıracaksınız demiştim size :)

    YanıtlaSil
  6. Yemekteyiz gibi olmuş. Tatlarını bilemiycem sofra düzeni 10 :p


    Değerini bilemeyenler kaybettiklerine yansın. Yeter üzülme artık aaaaa :)

    YanıtlaSil
  7. cok ozledim hepinizi

    YanıtlaSil
  8. sen cok zarif...cok tatli...cok seker bir arkadasimsin:-)cok gorusemesek de ..iyi ki varsin canim benim:-)

    kris

    YanıtlaSil
  9. Sofra düzeni için 10 puan veriyorum.Harika görünüyorsunuz.
    Affiyerler olsun..

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş sofra,yemeklerde güzel geldi kulağa,eline sağlık...

    YanıtlaSil
  11. ay o domzucuklar ne oyle :) Çok tatlılar, ben de istiyorum!

    YanıtlaSil
  12. Bu şirin domuzcuklar tuzluk, geçen sene Paşabahçe'den almıştım :)

    YanıtlaSil
  13. masa güzel gorunuyor. :)) yemek tariflerini de arada şeyettirsen diyom :)))

    ellerine sağlık nonimm.

    YanıtlaSil
  14. Nonim,benide yemeğe alsana yaa:)

    YanıtlaSil
  15. bende sofra düzeninin ne kadar güzel olduğunu yazacaktım benden önce yazmışlar:)

    YanıtlaSil
  16. Zarifem sen iste yeter ki ben sana da mamalar yaparım :) Müsait gününü haber ver bana ;)

    YanıtlaSil
  17. noni bn de evini çok beğendim bekar evine göre gayet şık bir ev hem işlerinin pek iyi gitmediğini sölüyosun hem de maşallah ev süper
    ozzy

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...