03 Mart 2009

Sweet 32 & Happiness!

İngiltere'de yapılan ve Sarah Michelle Gellar, Sophie Dahl ve Liv Taylor gibi ünlü isimlerin de katıldığı bir araştırmaya göre kadınlar kendilerini en çok 32 yaşında güzel hissediyormuş. Araştırmaya katılan kadınların % 40'ı kendilerini en çekici bu yaşta hissettiklerini söylerken, bunu hayat deneyimlerinden kazandıkları güvene bağlıyormuş. Psikolog Sandra Wheatley, "Bence kadınlar bu yaşlarda kişiliklerini bulmuş oluyor. Güzel hissetmek kendine güven ve hayat deneyimi ile alakalı. 32 yaşında bir kadın 22 yaşındakinden çok daha fazla deneyime ve başarıya sahip oluyor. Güzel hissetmesinin sebeplerinden biri de bu." açıklamasında bulunmuş.
Yaşasın 32 diyelim o zaman! Ne de olsa şu an içinde bulunduğum yaş bu sebeple sevmem lazım ;) Ahh ahhh ben küçük bir velet iken biri bana 30'lu yaşlarda olduğunu söylese karşımdaki kocaman adam gibi gelirdi yaşlı gözüyle bakardım, şimdi sıkıyorsa yaşlı gözüyle bak valla oyarım o gözleri :P Seneler çok çabuk geçiyor ama her yaşın ayrı bir güzelliği var. Her ne kadar daha öğreneceğim çookk şey olsa da açıkçası şu anda kendimi 20'li yaşlardan daha iyi hissediyorum, en azından ayaklarım yere daha sağlam basıyor ve bu da kendimi güçlü hissetmeme neden oluyor... Zaman su gibi akıp gidiyor bu nedenle geçmişe bakıp vah vah tüh tüh denileceğine gelecekten en güzel nasıl pay çıkartılır bunu düşünmek lazım. Neydi sloganımız durmak yok yola devam haa haaa :) Bu arada yol diyince aklıma geldi Zincirlikuyu-Söğütlüçeşme metrobüs hattımız bugün açıldı, vatana millete hayırlı uğurlu olsun! Yarın sabah trafikte güle oynaya mı yoksa hükümete saydırarak mı işe gelicez hep birlikte görücez!
Bugün bir masum mor menekşe ağlıyor mu neee modundaydım kıyafetimden görebilirsiniz. Bluzum, kemerim ve ayakkabım mor renkteydi, aslında hepsi aynı renk ama resimlerde farklı tonlarda çıkmış...
Veee günün en güzel olayını sona sakladım. Ne zaman Moonish'in bloguna baksam onu takip edenlerden gelen hediyeleri gördükçe kıskançlığımdan orta yerimde çatlıyordum ben boğa burcu kızıyım kıskanırımmm :P Şaka bir yana gerçekten insanın yüz yüze tanışmadığı bir seveninden hediye alması çok güzelmiş! Samsun'dan blogum sayesinde tanıştığım, sıkıntılı zamanlarımda güzel mailleriyle bana destek olan arkadaşım Ayşegül'den kendi elleriyle yaptığı bu güzel taç ve Lousie Hay'in "Pozitif Gücün Büyüsü" kitabını aldım bugün. Nasıl mutlu oldum size anlatamam! Eve gitmeyi bekleyemeden hemen sizlerle paylaşmak istedim. Canım Ayşegül bu zarif hediyen için çok teşekkür ederim!!!
Bu arada sizlere birşey danışmak istiyorum, Ayşegül çok güzel keçeden taç, toka ve çeşitli süsler yapıyor, İstanbul'da bunları değerlendirebileceği mağaza veya butikler olabilirse bu konuda yönlendirmeleriniz beni çok mutlu eder, hepinize çok teşekkürler!
comments
p.s. Moonish'e 99 yorum geliyor bana 9 bile gelmiyoooooo !!!!

19 yorum:

  1. İstediğin comment olsun :)

    1. 30-35 arası sanırım insanın kendini ve kendine yakışanı bulduğu bir dönem. Ben de kesinlikle araştırmaya katılanlar gibi hissediyorum. Yani 34' üm ve süperim :)

    2. Taç pek şirin, sana da yakışmış.

    YanıtlaSil
  2. Taç gerçekten pek güzellllll....Ellerine sağlık Moonish'in.
    Ben de yemgeç burcuyummmmm..Diğer kıskanç yani:)
    Benim Moonish için birkaç fikrim var...Mail atarım sana..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Hemen adresini gönderiyorsun şekercim maille :) hemennnn

    YanıtlaSil
  4. Arsiz bocuk yasasin 30'lu yaslar di mi :)

    Sebnemcigim yanlis anladin sanirim tac Moonish'ten degil benim Samsun'dan blog arkadasim Aysegul'den... ama tacin cok guzel oldugunda hemfikiriz hii hiii :)

    Cilekli Pastacigim maili atiyorum hemen ;)

    YanıtlaSil
  5. Aysegul'un satis yaptigi bir internet sayfasi varsa ben de alabilmek isterim... bir de esy'den bahsedebilirsin belki... mucx...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelmiş taç. Noni'cim ben de takılar tokalar yapıyorum ve internette pek de söylemediğim bir sitem var. Elden satmak hep daha kolay geldi bugüne kadar. Ama siteyi canlandırmaya karar verdim dün. Şimdi onunla uğraşıyorum. Diyeceğim o ki, Ayşegül'e söyle, site açsın, Facebook'ta grup kursun önce. Zaten kulaktan kulağa yayıldıkça oluyor bu işler. Misal ben :) Bir arkadaşım evde depoladığım takıları beğenip, aldı götürdü ve 2 ay içinde elinde hiç bi'şey kalmadı. Tabi, çevresinin geniş olmasının da bunda payı büyük. Ama biz bloggerlar çok daha geniş bir aileyiz değil mi?
    Ayşegül'e başarılar ve bol satışlar diliyorum. Yardımcı olacağım bir konu olursa buradayım ben.
    Kocaman öpüyorum seni, 32'lik çıtırım benim :)

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş olmuşsun.Tacın sahibesinin de ellerine sağlık .

    Ben de boğa burcuyum.Pek kıskanç yapım yoktur aslında .Ama bu güzel kombinleri göre göre kıskanç biri olcam sanırım :)

    YanıtlaSil
  8. Ayyyyy haklısın...hihihiiii..yanlışlık olmuş..
    O zaman yine sana mail atayım ben..fikirlerimi beyan edeyim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Canlarim ne tatlisiniz siz Aysegul'de eminim yorumlarinizi okuyordur tesekkurler ;)

    Ablacim etsy'den bahsettim bende :)

    Sebnemcim mailini sabirsizlikla bekliyorum!

    YanıtlaSil
  10. slm,sürüyle blog okuyorum hergün hiçbişey katmıyor belki bilemiycem,çok iyi yürekli bi insana benziyorsun blogunu hatmettim denilebilir:)yüzünden de yazdıklarından da belli sadece söylemek istedim hoşçakal;)

    YanıtlaSil
  11. Cnm dün bahsettiğin hediyeler harika taca bayıldım tam senlik çok yakışmış cnm benim.
    Ayşegülün de ellerine sağlık ne becerikli hatunlar var görüyormusun!!??
    Ama beni neden kayırıyorsunuz ki ha Noni ha Beeeeennn :):):) şaka şaka..
    Cnm sadece network'teki bluzu anlayamadım nasıl bişi, henüz uyanamadım mı yoksa!!??
    mucuxx

    YanıtlaSil
  12. Eda güzel yorumun için çok teşekkür ederim, okuyunca mutlu oldum bunu sizlere yansıtabiliyorsam ne güzel :)

    2-Chic hanım sen dün sushileri lüp lüp mideye indirirken beni düşündün hiç bakiyimmm?!!! Bu arada o bluzun kol kısmındaki kurdele yakından çektim sadece :)

    YanıtlaSil
  13. Hediyelerini güle güle kullan canım. :)

    aslında bende bezelyeninkileri çekip sana resim halinde yollamyı düşünüyordum, ama bir türlü kısmet olmadı. :)

    YanıtlaSil
  14. nonicim yaşla ilgili almam gereken mesajlarımı aldımda ben hala 20'li yaşlara dönebilseydim hayr demezdimdeyim :)) tamam 30 larda güzel hemde çok güzel ama insan her yaşın +'sını özlüyor zatennnn...

    bu arada taçı yakından gördüm ççok güzel gerçekten de , taç seven yakınlarıma alabilrim bende çok seviyorum ama bana yakışmıyorrr :((((

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Noni.. Ben de sürekli blogunu takip ediyorum. En son yazını okuyunca yahu ben bu kızcağızı okuyup duruyorum da bir tane bile yorum yazmadım diye düşündüm :)Eminim benim gibi bir sürü insan vardır. Çok okunuyorsun, çok seviliyorsun:) Garip bunu yazmak belki ama seni seviyorum :)
    Ankaradan İpek

    YanıtlaSil
  16. canim benim ya tac cok yakismis :) Aysegül ün ellerine saglik.

    öpt
    laleK

    YanıtlaSil
  17. Efsacım ben onu çoktan unuttum bile bak iyi oldu hatırlattığın :)

    Gofrett sen 32'ye bir gel hele yine konuşucaz seninle :D

    Merhaba İpek çok teşekkürler, ama bak şımarırım şimdiiii :)

    Lalecim teşekkürler canım öpüyorum kocaman seni :*

    YanıtlaSil
  18. always smile..

    and dont forget, 34 is better than 32 :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...