15 Mart 2009

Yeşil Çekirge

Bir haftasonu daha bitti... Bu haftasonu ben canım ailemin kuşatması altındaydım ve bu durumdan hiç de şikayetçi değildim! Cumartesi günü ana-kız cilt bakımına gittik, Dermamed'de bir güzel paklandık! Gelelim pazar günümüze... Güneşi gören canlarım evde oturmak yok hadi Riva'ya dediler. Üstüme rahat birşeyler giyiyim dedim, (bu arada ben hiç babet'lik kızlardan değilim, salaş giyim bana göre değil!) neyse siyah hırkama elimi attım Tarçın'ın tüyünden hırka renk değiştirmiş resmen, beyaz bir kazak giyiyim dedim onda da Miso'nun siyah tüyleri, bende yeşil hırkamı giydim. Kedisi köpeği olanlar iyi bilir, bizi anca böyle ara renkler kurtarır çünkü ara renklerde o tüyler arada kaynar gider hee hee :) Koton'dan aldığım bu hırkayı herşeyin üstüne giyiyorum, bir de siyahını almıştım, böyle herşeyle uyan hırkalara bayılıyorum. Bir de yeşil baykuşumu geçirdim boynuma, bir takıda kelebek veya baykuş varsa kalbimi anında fethediyor! Topshop'tan geçen sene aldığım bu eldivenleri ne zaman giysem kendimi Madonna gibi hissediyorum, like a virgin ooo diye şarkı söylemek geliyor içimden! Bu arada fotoğraf makineme tripod alabildim nihayet neydi o elleri uzata uzata çekmeler ya, resmen işkence çekiyormuşum, ohhh rahatladım şimdi hatta karşısına geçip şaklabanlık bile yaptım :) Bu arada en baştaki çanta tutan elim var ya onu gıcıklığına koydum :) Ne yalan söyliyim ben yolda böyle yürüyen kızlar gördüğümde uyuz oluyorum, resmen hakaret geliyor bana çok afedersiniz "bu kol var ya bu kol sana..." diye küfür ediyorlarmış gibi algılayıp o kolu ters çevirip uygun yerlerine sokmak istiyorum valla! Ay neyse siz bakmayın bana ben fazla asabiyim bu aralar bknz. 13 Mart tarihli post ;)
Abla bu fotoğrafı senin için çektim ve çekerken kulaklarını çınlattık bir güzel, baakkk bizimde ineklerimiz var hii hii :)
Yolda giderken ara ara durduk, bahar çiçeklerini kokladık...
Ve sahile indik... Bu fotoğrafı çekerken de esin kaynağım Vintage Biscuit'in kulaklarını çınlattım ;)
Canlarımla fotoğraf çektik...
Sonra da annişin demlediği çayı keyifle içtik...
Cuma günkü yazımda akvaryum ve palamut gibi şeylerden bahsetmiştim di mi? Alın size palamut! Sol fotoda ayak izimden de anlaşılabileceği gibi son dakikada zıplayarak dalgadan kaçabildim ama sağ fotoğrafta o içi su dolu olan ayak izi var ya evet az önce ayağım ordaydı ve babetimin içine olduğu gibi su girdi! Veee vıjk vıjk sesler eşliğinde mekanı anında terk ettim! Zaten benim neyime romantik dalga fotoğrafları çekmek!
Çekirge bulamadım, kertenkeleye ne dersiniz? hem de yeşil renk! konsepte uygundur!
Eve gelince Riva'da topladığım deniz kabuklarını yine sahilden aldığım bir avuç kumla birlikte minik cam bir vazoya koydum, sırf bugünü unutmamak ve kendimi mutsuz hissettiğim her anda canım ailemin yanımda olduğunu hatırlamak için...
Hepinize dalgasız bir deniz gibi sakin ve çok mutlu bir hafta diliyorum!

17 yorum:

  1. Harika görünüyorsun bu hacı yeşili deniyo sanırım en sevdiğim yeşil tonudur ve herkese de yakışır :) kokoş eldivenlerinin aynısından halam örmüştü bana unutmuştum yarın onları takayım bari :)

    Riva nerde ilk kez duyuyorum?

    YanıtlaSil
  2. Noniiciim, baykuş mu? Bayılırım :)
    Haftasonunu bu kadar güzel ve dolu geçmesine çok sevindim, sanki ben de oradaydım, çok güzel anlatmışsın :) Kolyen muhteşem :) Fotoğraflar muhteşem! Ee belli ki bu hafta çok güzel geçecek. Hep gül..

    YanıtlaSil
  3. evet o şekilde çanta tutanlara çok gülüyorum bende;)
    resimler çok hoş,sahil pek bir hoş,deniz özlemim baya bir arttı şimdi:)

    YanıtlaSil
  4. :)) Nonim ne guzel anlatmissin ama en guzeli de su son fotografta biriktirdigin anilar :) Yesil cok yakismiss bu arada sana :))

    YanıtlaSil
  5. Kilooo vermişsiin haberin var mıııı, harika olmuşsuun.
    Ohhh harika bir pazar geçmişş, kıskandıım.
    iyi haftalar cnm, öpüyorum..

    YanıtlaSil
  6. Esther'ciğim Riva Anadolu yakasında, Karadeniz kıyısında, Anadolufeneri ile Şile arasında bulunuyor. Bu arada sen hacı yeşili diyince benim de hacı naber diyesim geldi ne alakaysa artık :)

    Bilun'cuğum güzel geçecek di mi? Bana da öyle geliyor deniz havası yaradı mı ne? Bu arada kolye İpekyol'dan ;)

    Sycorox sorma deniz görünce bende yazın gelmesini istiyorum biran önce!

    Moonish çok teşekkürler tatlım :) Sizin denizde bir başka canım yeni evinin manzarasıda süper ayrıca ;)

    Nerminim nasıl hırs yaptım sana anlatamam artık sağlıklı beslenmeye ant içtim ve bugünden itibaren spora başlıyorum artık (nihayet) ;)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bir haftasonu geçirmişsin veee en önemlisi bugün iyi gördüm seni ... fotoğraftaki çantayı tutuş şekline çok güldüm çünkü hafta sonu aynı muhabbeti yaptık antalyada, erdem, ben ve onun şirkketten bir arkadaşı ...Erdem cadde de kızların o şekilde çanta tutuşunu örnek verip nefret ettiğini söylemişti :))

    sana da iyi haftalar canım...

    YanıtlaSil
  8. anlaşılan harika bir hafta sonu olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Hmmm, kiskandim acikca, gunes, sahil, deniz, aile bundan guzel haftasonu var mi?
    canta tasima konusunda sana katiliyorum, o tiplerden burada gormek mumkun. :)
    Annenle olan fotografiniz cok guzel.. ;)

    YanıtlaSil
  10. guldurdun nonim yaaaa... :)
    yani hersey var bu postta... kedi KILI... kol.. inek.. bana tas... aile sevgisi... moda... dalga kokusu... sicak cay... ooh!!! misss!

    YanıtlaSil
  11. Benim de kara Üzüm'üm eve yeni geldiğinde bütün dolabı simsiyaha çevirmiştim. Şimdi yanına bembeyaz kızım Mina eklenince kıyafetlerin griye döndü. Bir de sarman alırsam tam pok rengi seçmem gerekecek :)))

    YanıtlaSil
  12. Gofretim senin de ayak ıslanmış duyduğum kadarıyla geçmiş olsun canım :)

    Gribulut evet sana da tavsiye ederim deniz havası iyi geliyor!

    Merailciğim çok teşekkürler canım ;)

    Abla çın çınn çınladı mı bakiyim kulakların? :)

    La Santa Roja hiç sorma bende her renk kedi mevcut, Bediş sarı-beyaz, Miso siyah, Tarçın'da sarman işim zor valla :)

    YanıtlaSil
  13. sapka haric hersey mukemmel.ozelliklede kolye superrr

    YanıtlaSil
  14. Caprice insanın bonus gibi kafası olunca o kafaya taktığı el kadar şapka bile böyle duruyor işte :)

    YanıtlaSil
  15. hırka nefis, eldivenlere bayıldım canım riva çekti baykuş ve kelebek dedi mi ben de ayılıp bayılırım nefismiş kolye
    ne güzel bir desteğin var noni insanın kayıtsız şartsız kabul gördüğü tek yer ailesninin yanı.

    YanıtlaSil
  16. fotolar çok güzel, insanın içini ısıtıyor. yeşile ben de bayıldım:)

    YanıtlaSil
  17. Eldivenlere ve çantaya bayıldım Noni bence de salaş olma zaten kokoşluk sana çok yakışıyor :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...