07 Nisan 2009

Hırt

Aha buyrun, Noni'nin kafayı yediği an bu andır! Geçmişler olsun!
Benim yarınki test işi yattı, haftaya kadar beklemek zorundayım. Ama neydi kötü düşünmek yok, her işte bir hayır vardır! Ben de işi artık deliliğe vurdum. Digital Kelebek beni mimlemişti geçenlerde, erkek olsanız nasıl bişi olurdunuz diye... Aklıma bu mim'e eğlenceli bir cevap vermek geldi, bu akşam kılıktan kılığa girdim, ooo herkes madde madde yazmayı bilir önemli olan yaratıcılığı kullanmakta, eee boşuna mı gittik yaratıcılık seminerlerine!
Bakalım hangisi sizin erkeğiniz :P
Kıronun Allahı'dır. En ucuz sigaradan içtiği için ağzı hep pis kokar. Bir elinde de tespihi eksik olmaz. Kadını biraz şikayet etse "üleyn dünyayı serdim önüne yine de mutlu olamadın be imansız karı" diye söylenir. Asabi günündeyse bir iki tokat çakar. Bir duble rakısını önüne koyarsanız gevşer, sızıp kalırsa şanslısınız o gece yırttınız demektir.
Mahallenin bıçkın delikanlısıdır. Biraz saftirik yanı da vardır, çok konuşur boş konuşur. Genelde hiçbir işte dikiş tutturamaz ama suçu da hep başkasına atar. Kendi gibi ipsiz sapsız tayfası ile takılır. "Geçen gece bir yavru düştü ilik gibiydi Allahıma kitabıma hiç acımadım 10 posta..." diye uzayıp giden biraz da atmasyon çapkınlık hikayeleri anlatır. Saçlarına devamlı briyantin sürer. Haa bir de tek hayali biriktirdiği parayla dişlerini yaptırmaktır.

Hiçbir halt olmayıp kendini bir halt sanandır. Kendini çok cool bulur. Her olayda yüzünden eksik olmayan pis bir gülüşü vardır. Güvenilmezdir. Hiçbir kadının cazibesine dayanamayacağını zanneder. Fazla uğraşmayı sevmez, açık sözlüdür, muhabbet uzarsa "bebeğim her saat aleyhine işliyor ama" diyerek evinin anahtarlarını göstermeye başlar.
Zibidinin önde gidenidir. Aslında bunun da mahallenin bıçkın delikanlısından farkı yoktur, tek artısı diplomasıdır. Altta tek bir sakal bırakarak daha cool göründüğünü zanneder. Kızlar yerine bilgisayarlarla takılır hatta kendini IT prof sanar. Sevdiği rock grubunu dinlerken kendinden geçer, şarkıya eşlik mi ediyor yoksa afedersiniz orgazm mı oluyor anlamazsınız!
Nasıl? Hepsi birbirinden beter di mi?! Vallahi Allah işini biliyor, iyi ki beni bir erkek olarak yaratmamış, bir başka hırt olarak diğerlerinin yanında dünyadaki yerimi alacakmışım :)

34 yorum:

  1. wow wow wooow hahaha süper olmuş dude :) gene içlerinde en iyisi cool abi... ama en yakışıklısı rocker olmuş :) sen delisin

    YanıtlaSil
  2. Bebeğim sana ne ısmarlıyım?
    :)

    (cool abi)

    YanıtlaSil
  3. Noniiiiii
    Sen delisin.. Çılgınsın:)))

    İnanamıyorum sana:)

    Saol mim için:)

    YanıtlaSil
  4. ayyy allahim yaaaa... delisin sen valla baska birsey demiyorum...
    ben hicbirini almiyim!!!! iyyk!!!
    hahahahaha.... amma guldum anlatamam nonim ooffff yaaa cok ozledim seniiiiiii...

    YanıtlaSil
  5. ahahaha hepsi süper tiplemeler olmuş!
    Ben en çok kıro abiyi sevdim:DD

    YanıtlaSil
  6. Hahaha, you are funny girl!!!

    Jane

    YanıtlaSil
  7. Tüm kadınların hayırlı başı varmış bence :) Bu ürünün her versiyonu hatalı çıkarmış :P

    Jane thanks for the visit :)
    Kisses!

    YanıtlaSil
  8. haahahaa süper olmuş hepsi de çok yakışmış ...

    YanıtlaSil
  9. Nonim Allah cezanı verecek :))) süpersin zaten bu mim'i senden sonra başkası yapmasın, sen olayı bitirmişsin hahaha erkek olsaydın da ne derler ; her kör satıcının bir topal alıcısı vardır :) muhtemelen bu tiplerin arkasından da ağlayanlar olurdu , sonuçta hırtlar işte hihiii

    YanıtlaSil
  10. çokkkkkkk tatlısın sen yaaaaa

    YanıtlaSil
  11. ya sabah sabah içimi açtın noni:)

    YanıtlaSil
  12. SÜPER OLMUŞ YA HELE EN SONDAKİ BİLMESEM SEN OLDUĞUNU İNANICAM O KADAR SÜPER OLMUŞ:)

    YanıtlaSil
  13. senin yaratıcılık kursuna hiç ihtiyacın yok ki! bunları düşünen ve uygulayan kişi olayı bitirmiştir zaten. hayalgücüne ve enerjine bayıldım! :)

    YanıtlaSil
  14. ahahahhaha ben bunlara baıldımmmmm mukemmel yyhaaaaa super ötesıııı allaaammm yerabbımmmm super super supeerr NONIIII HARIKASIN YAVYUMMM :D:D:D:D:d

    YanıtlaSil
  15. Sayende iyi guldum, alemsin valla..Ben hic birini almayim bana kuzu sarma yeter.:P

    YanıtlaSil
  16. süper olmuş nonim yüzümü güldürdün şu gunde ya allah ıstedıklerını gonlunun ıcındekılerı aktıf hale getırsın emıı operım

    YanıtlaSil
  17. zibidi süper olmuş yahu errrrkekk görsün millet :D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  18. Noniiiii delisin senn :)) Yaratıcılığın önünde eğiliyorum. Tiplerden korktum, her biri günün her saati tehlikeli :p Gecenin şu saati kahkaha attırdın bana, sağol :)

    YanıtlaSil
  19. uzun süreden beri kahkahalar eşliğinde böyle bi yazı okumamaıştım :) sana çok teşekkür ederim

    mim cevaplamacılığna yeni bi boyut kazandırmışsın cool olmuş ;)
    merak ettiğim şeyler var noni; acaba bu kılıklara girerken nasıl bu kadar ciddi olabildin ve daha da önemlisi ruhunun bi taraflarında bu insanlardan birer parça var da mı ben böyle etkilendim :)

    yoksam ben bi hödüğüm :D

    ve ciddi bi sitemimi dile getirmek istiyorum, karnına bi yastık koyuverip şişman erkek neden olmadın ? hakikaten aşkolsun
    :)

    YanıtlaSil
  20. allah iyiliğinizi versin hahahaaa :D

    YanıtlaSil
  21. noniiim çok şekersin!Süper olmuş bu tipler ha haa çok güldüm yahu.
    sabah neşesi,hep gül sen emi. favorim bıçkın delikanlı olsun, öyykk :)

    YanıtlaSil
  22. Zibidiye bayıldım :)))

    YanıtlaSil
  23. Rockçı çocuk süperrrrrrrrrrrr. ama sen süper ötesisin:D

    YanıtlaSil
  24. süper oolmuş cidden koptum:DDDD

    YanıtlaSil
  25. koptum bayildim devami gelsin supersin :)))))

    YanıtlaSil
  26. Son foto hakkatten çok başarılı yaaa ay allah senin iyiliğini versin :):):))

    YanıtlaSil
  27. Habire mimliyorum seni kusura bakma ama tüm ödüllerim sana:)

    YanıtlaSil
  28. noni'cim sen bir harikasin-ekran ba$inda gulumsettin beni-tum pozitif enerjiler seni bulsun ;)

    YanıtlaSil
  29. :))
    harikasın noni.. sen yine de bıçkın delikanlıdan uzak dur :)

    YanıtlaSil
  30. Koptum yavv :) Süpersin, sana erkek olmak da yakışacakmış ama yine de iyi ki olmamışsın diyelim :) Benim favori erkeğim 1 numara :D

    YanıtlaSil
  31. çok hoş olmuş...çok güldüm...

    YanıtlaSil
  32. Hahahaha! Ben genel olarak mimlerden çok sıkılan biriyim. Standart sorulara cevap vermek üstümde ağırlık hissi yaratıyor ama bu post şimdiye kadar gördüğüm en yaratıcı mim cevabı! Seni sadece bunu düşünmüş olmaktan dolayı bile ayrıca tebrik etmek lazım. Tiplemeler de ayrıca süper...

    Tekrar tebrikler...
    Derin

    YanıtlaSil
  33. çok güzel bir post olmuş, haftasonuna eğlenceli bir başlangıç yaptım sayende :)

    YanıtlaSil
  34. Nerden denk geldim bu postuna bilmiyorumda koptummm :D ahahah canımm ablamm

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...