24 Nisan 2009

Ayakkabı Perisi

 
Bu hafta çok güzel bir davet aldım, Ayakkabı Perisi'nin tatlı sahibesi Gülistan Hanım beni butiğine davet ediyordu. Benim gibi bir ayakkabı cadısı olur da bu daveti geri çevirir mi hiç ;) Ama bir şartım oldu kendisinden, çiçeği burnunda bir fotoğrafçı olarak butiğinin fotoğraflarını çekmek için izin istedim, bu isteğimi kırmadı kendisi... Böylece dün tatil gününü de fırsat bilip 2-Chic kızı ile birlikte Ayakkabı Perisi'nin yolunu tuttuk :)
Ayakkabı Perisi, Gülistan Hanım'ın 9 yıldır özel sektörde çalıştıktan sonra kendi işini kurmaya karar vermesiyle ortaya çıkmış. Bizim gibi ayakkabı meraklılarına 7 ay önce internet ortamında hizmet vermeye başlayan Ayakkabı Perisi ilk şubesini Şubat ayında Kazasker'de açmış.
İçeri girer girmez kendimi kaybettim resmen, bir yandan Gülistan Hanım'ın ikram ettiği kahveyi içerken bir yandan da ayakkabıları denemeye başladım.
Yeni sezondaki ayakkabılar 129,00 - 159,00 TL arasında, indirimdekiler ise 69,00 TL'den başlamakta...
Butikte ayakkabılar dışında Guess ve Betsey Johnson marka saat, cüzdan gibi çeşitli aksesuarlar da bulunuyor...
2-Chic kızı ile biz bu DKNY saten elbise ile Nine West lycra elbiseye bayıldık :)
AND THE WINNER IS.....
Bu siyah oxford ayakkabı oldu !!! Ehh bir butikte bir sürü güzel ayakkabı ve iki boğa kızı olursa seçim yapmakta zor olur :) Pazartesi giymek için sabırsızlanıyorum ;)
Veee karşınızda; çok tatlı biriyle tanışmış, bir sürü foto çekmiş ve harika bir ayakkabı almış mutlu bir Noni :)
Ahhh bu arada Gülistan Hanım'ın nazik hediyesini de atlamıyım, kedili mumluğumu da eve gider gitmez fotoğrafladım hemen. Herşey için, en başta da sıcak sohbetiniz için çok teşekkürler :)
Ayakkabı Perisi'ne uğramak isteyenler için adres yukarıda... Yok bana çok uzak gidemem derseniz Gitti Gidiyor'daki adresi de burada...
Hepinize mutlu bir haftasonu diliyorum.

Sevgilerimle...

12 yorum:

  1. Sevgili Noni ve 2-Chic kizi:)

    Sizinle tanismis oldugum icin cok ama cok memnun oldum. Gulen yuzleriniz hep boyle gulsun, hep ama hep boyle hayat dolu olun:) Ayakkabi Perisi daha guzel ozetlenemezdi:)Ama siz de ayakkabi ve elbiseleri cok iyi tasidiniz:)

    Her sey icin sonsuz tesekkurler...

    Sevgiler,

    Artik kahve icip sohbet edebileceginiz bir kapiniz daha var. Bunu unutmayin:) Her zaman bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. ben de uğramayı düşünüyorum Avrupa Yakası'nda oturmama rağmen.

    YanıtlaSil
  3. Aykkanılar, elbiseler cennet burası canım.

    Ayakkabını güle güle kullan. Bu arada elbiselerde de göz kalınmayacak gibi değil.

    Sende çok cicisin bu arada bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Ayakkabı perisi'nın sokağında oturuyorum gunde 10 kez önunden gecıp vıtrınıne bakıyorum:)
    henuz ıcerı gırmek fırsatım olmadı ama bu yazıdan sonra yuhlar olsun bana girmezsem yahu:):)

    YanıtlaSil
  5. Postu harika hazirlamissin cnm ellerine saglik.Aldigin ayakkabi ve benim ilk mavi beyaz olana bayildim ayrica dkny elbisesinden s beden olsaydi mutlaka almak isterdim cunku aklimda kaldi.
    Bence herkes bi ugrayip baksin, harika seyler var.

    YanıtlaSil
  6. Geldi geldi mis gibi patlamis misir kokusu taaa Miami'lere kadar geldi Nonimm :)) Afiyet olsun :))

    Yaa Nonim simdi bu yapilir mi bana bir suru ayakkabi varrr :)) Yanarim yanarim bir valiz dolusu tr'ye goturdugum ayakkabilarimi geri getirmedigime yanarim simdi :))offf :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de uğramak istiyorum ama keşke Avrupa Yakası'nda olsaymış :)

    YanıtlaSil
  8. cok guzel hemen gıtcem :))

    YanıtlaSil
  9. Nonicim blogumda senin için bir şey var, bir göz at istersen :)

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım ben ayakkabılara. Üstelik fiyatları da sezon için uygun. Gitti Gidiyor dan hemen giricem ben de

    YanıtlaSil
  11. Noni noni beni de götürsene.Hem kahvede ikram ediliyormuş:)Ama Nermin'de olsun mutlaka:)Biliyorsun bozuluyor sonra:)
    Kocaman mucuuu:)

    YanıtlaSil
  12. Gelince gitmek, o ayakkabilardan cesit cesit denemek istiyorum ben deeeeee.....

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...