01 Nisan 2009

Bamya meselesi!

Sevgili blogger anneleri veya anne olacak adayları, az önce öğrenmiş olduğum çok özel bir bilgiyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Oğlan anneleri beni dikkatle dinleyin!!! Hemcinslerimin mutluluğu söz konusu burada!!! Doktorların söylediğine göre doğar doğmaz sünnet edilen bebeklerin mıncırıkları bamya kadar oluyormuş. Aman diyorum sırf sünnet düğünü masrafından yırtmak için oğluşunuzu doğar doğmaz kırt kırt sünnet etmeyiniz. En makul zaman 9 ay-2 yaş arasıymış. İlerde büyüyecek olan bu veletler o küçük bamyalarının acısını hemcinslerimden çıkartacakları için bu uyarıyı acilen yapmak istedim. Görüyorsunuz hanımlar sadece sizleri düşünüyorum! Sizler için yazıyorum!
Peki bana bu bilgiyi veren kim? Bugün kontrol için gittiği estetik doktorundan bunu öğrenen Çılgın Mevdoş annem! Peki bu esnada ben ne yapıyordum? Canım annemin kalem gibi incecik sardığı etli dolmayı ağzıma atıyordum! (Yemin ederim o anda bunu yapıyordum!!!) Dolmayı nasıl yuttuğumu ne siz sorun ne ben söyliyim :P
* Mıncırık tamamen bu yazı için o anda uydurduğum bir kelimeydi, sırf merakımdan sözlükte anlamı var mı diye baktım; meğer küçük, afacan, zeki (çocuk) anlamına geliyormuş haa haa kısacası ufaklık demek yani :)

14 yorum:

  1. ilahi noni :)) ben doğumdan hemen yaptırmak istedimde babası nasıl karşı çıktı illa da düğün yapacakmış... İyiki yapmamışız ozaman desene :))) potansiyel gelin adaylarımız dua etsin babaya:D

    YanıtlaSil
  2. mıncırık...bamya...koptum gülmekten akşam akşam noniş.

    YanıtlaSil
  3. Ah neyseki sonradan oldum:))
    Ayrıca bu yaşıma kadar mıncırık ifadesi duymamıştım.. İlk oldu:))

    Ve de.. Annen..
    Ben çok keyifle takip ediyorum kendisini ama pek bir aile blogu gördüğüm için yorum neyin yazmadım..

    Sıkı balık tutma tutkunu olan şahsımdan, annene, selamlarımı, hörmetlerimi iletirisin..

    Kaleyi içten fetih etmek lazım:P

    YanıtlaSil
  4. Ya Noni'm çok güldürdün beni :)

    YanıtlaSil
  5. Bu arada, mimledim ben seni.. Ohhh..:)

    YanıtlaSil
  6. İlk defa duydum bunu ve gerçekliğinden halen şüpheliyim. İlginç...

    YanıtlaSil
  7. oğlum olursa aklımda olsun :)) mıncırık ha :)))

    YanıtlaSil
  8. yine kopardin beni:)
    ileride ihtiyacimiz olursa diye bu bilgi zihnimin bir kosesine kazindi bile:)

    YanıtlaSil
  9. Hiç de değil, iki erkek yeğenim var birini 9 yaşında yaptırdık aha bamya, küçüğünü doğar doğmaz aha Çarliston.Walla..

    YanıtlaSil
  10. Hii hii çarliston haa :)

    9 ay-2 yaş ideal sünnet yaşı lütfen yazılanları düzgün okuyalım :)

    YanıtlaSil
  11. nermin gormusmu?

    YanıtlaSil
  12. Anonymous gördüm ki yorum yapıyorum, herkes senin gibi değil!!

    YanıtlaSil
  13. umarım birgün sağlıklı bir kız annesi olurum. erkek çocukla uğraşılmaz...

    bu arada türkiyede pek sorun olmadığı sürece çocuklarını bebekken sünnet ettirmiyo insanlar.. benim bi kuzenim vardı, doğuştan bi sorunu vardı pipisinde onu doğduktan bikaç gün sora sünnet etmişlerdi... demek ki evlilik hayatı kötü gidicek ilerde :DD ama o bunu haketmişti ztn :P çok kötüyüm evet

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...