10 Nisan 2009

Bugünkü Noni

Vallahi aklınızda hep hırt halimle kalıcam diye bugün dişi versiyonumu koymak istedim buraya hem ben size ne zamandır WC raporu yollamamıştım!!! Biliyorsunuz ben şirkete karga gurme kahvaltısını etmeden önce geldiğim için ne giydim ne taktım raporunu size bu şekilde sunuyorum :)
Bahar geldi evler badana boyaya bende revizyona girdim, dişlerimi evde bleaching yöntemi ile beyazlatıyorum, çok memnunum, herkese tavsiye ederim! Bugün cuma olduğu için hem rahat hem de içinde kendimi iyi hissedeceğim bir kıyafet giymek istedim. Gardrobumda resmen çingene çalıyor kürt oynuyor :) Mesela bu siyah elbisenin etiketi kesildiği için markasını bilmiyorum çünkü ben onu seri sonu ürünlerin satıldığı bir mağazadan aldım, hırka ise Harvey Nichols'tan (şimdi çingene-kürt olayını anlamışsınızdır sanırım :P) ama onu da indirimden aldım tabii... Ayakkabılar Nine West indirimden, çok sevdiğim kolyem Biiz'den. Bu arada Bağdat Caddesi'nde geçen gün yürürken Biiz'in kapandığını gördüm, çok üzüldüm :(
Dün Astoria'da bu minik tavşan çikolatayı verdiler. Şimdi burnumun dibinde duruyor, bir yandan yemek istiyorum bir yandan da kıyamıyorum, kararsızlığımı gören de benim gerçek tavşan yiyeceğimi zanneder! Hmmm bir de kilo verme olayım durdu, biraz da bunun için tereddüt ediyorum sanırım...
İşte benim irade olayım bu kadar!!! Bu yazıyı yazarken dayanamadım tavşanın kafasını kopardım. Görüntümde değil ama içimde kesinlikle bir hırt yaşıyor olmalı :P
Bugün çok mutluyum çünkü nerdeyse 2 yıldır görmediğim canım arkadaşım Evrim ile buluşuyoruz. Yuppiii :) İçim içime sığmıyor! Haftasonuna harika bir şekilde gireceğim için çok mutluyum. Sizlere de aynısından güzel bir haftasonu diliyorum!!!

6 yorum:

  1. Çok şıksınız hanfendii, yazık tavşana nasıl da katletmişsin onu..

    YanıtlaSil
  2. 2 kelimeyle tavşan katili :)))

    YanıtlaSil
  3. Noni hanım,
    Pek güzel kıyafet ve uyumlu aksesuvar..
    Çok şık:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Noni;

    Biiz bijoux Bostancidaki ara bir sokaktaki yeri ile devam ediyor diye biliyorum. E-5 yönünde bostanci köprüsünden aşağı dümdüz inerken oto galerileri filan vardir ya sağda ilk sokağın içinde ikinci apartmanın altında.

    Sevgiler,
    Merve

    YanıtlaSil
  5. Ohhh afiyet olsun Nonicim :)) Butun tavsanlar sana kurban olsun :P

    Yaa Noni o bleaching'i evde ben de dednedim ama pek memnun kalmadim, dis etlerimi mahvetti :( Dur ben en iyisi doktora gideyim :P

    YanıtlaSil
  6. Hepinize çok teşekkürler beni tavşan katili ilan eden dostlarıma da güzel bulanlara da haa haaa :)

    Kara Kalem senin bahsettiğin bu kampanyaya ben de yer vereceğim, teşekkürler!

    Merve'cim evet oraya bir kere gitmiştim ama aynı ürünler yoktu, belki şimdi tüm mağazayı oraya aktarmışlardır, gidip bakmak lazım. Çok teşekkürler!


    Moonishim bunu benim diş doktorum verdi, ama önce dişlerimin silikon kalıbı çıkartıldı, her akşam o silikon kalıba ilaç sıkıp yatıyorum, sadece ilk başlarda sızlama yapıyor ama sonra geçiyor, doktoruna bir danış canım. Öperim kocaman!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...