28 Nisan 2009

Çori çori hum gori se


Gaykedi'ciğimin blogunda Budist manastırından bir ilahi dinleyerek güne başladım bu sabah. Benim de aklıma The Guru filminden kalan bir şarkı geldi, hemen onu buldum, dünden kalan enercim devam etmekte :) Aja aja aja aaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!! Bu arada yukarıdaki yakışıklı Love Guru filminden Mike Myers, çok seviyorum bu adamı ben... Sending me love, peace and plenty of what??? I'm sorry babe but I'm on diet!!!


Instead of that let's do meditation and read cards ok?

12 yorum:

  1. Şarkıyı dinleyemiyorum...Maalesef :(
    Acilen meditasyona başlaması gereken kişi kesinlikle BEN'im...imdaaaaat.

    YanıtlaSil
  2. Resim beni bitirdi:))
    bütün içtenliğimle bendende
    Gü-nay-dın:)

    YanıtlaSil
  3. sabah yorumlara bakarken yanindaydim gulduk baya :) simdi metrobusteyim ve bil bakalim ne oldu :) sanirim metrobusler biseksuel beni de cimcirdi :)

    YanıtlaSil
  4. Nerminim bugün bahsettiğim kitabı okuyarak başlayabilirsin meditasyona yanındayım arkadaşım ;)

    Jojee sana da sımsıcak günaydınnnn :)

    Dijicim seni mutlu ettiysem ne mutlu bana :)

    Nakharım ben çok sevindim Gaykedi ile yeniden bir arada olmanıza!!! mıncıkladım sizi :) metrobüsler Nakharımdan uzak durun!!!

    YanıtlaSil
  5. Sen bilmiyor muydun, :)) sana cemkirdikten 2 gun sonra baristik, hatta ondan sonra kiyafetine (psikolojim iyi oldugu ve .guzel bakip guzel gordugum icin) yuksek puan verip begenmistim :))

    Nasilda belli oluyor blogumu okumadigin :) insan readerdan olsun okur :))

    Saka bi yana da feci cimcirdi yalniz metrobusun icinde tavana sicradim :)

    YanıtlaSil
  6. Aman canım bir daha hiç ayrılmayın üzmeyin bizi! Ben herşeye uzak kalıyorum, reader neydi google reader mı? onu kullanmadım hiç...
    twitter'a da şimdi girdim, deminden beri Esther'in kafasını didikliyorum bu neye yarıyor gibi sorularımla :)

    YanıtlaSil
  7. Ben bayılırım buna you tube da videosunu izle yarılırsın :)

    YanıtlaSil
  8. adam bizdeki üfürükçülere benziyor. bırak çimdiklemeyi üfürmesin sonra ;))

    ahaaaaaaaaaahaahaha

    sana uzak doğu halleri yakışmış gibi

    YanıtlaSil
  9. Noni, sayfayı açar açmaz gülmeye başladım :)

    gülmek için ideal bi film, herkese tavsiye edilir.. ceviz kırma sahnesinde koptuğumu hatırlıyorum haha

    YanıtlaSil
  10. Nonicim çok komik bir foto bu ama:)

    YanıtlaSil
  11. gece gece iyi geldi şarkı, canlandım uykum açıldı:)

    YanıtlaSil
  12. hihihi cok komikti bu film
    Ya siz ailecek mi harikasiniz ...hep gulduruyorsunuz beni ..Masallah size ! :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...