06 Nisan 2009

İşe yarıyormuş!

Olleeyyy!!! Artık okuduğum kitaplar mıdır (pozitiflikten yakında başımda hare belirecek, kanatlarım çıkacak zaten) yoksa ben bu evrene güzel sinyaller gönderme işini mi kaptım nedir bilemiycem ama bugün yüzümü gülümseten birşey oldu. Hemen yazmak istedim. Geçen hafta işyerinde bir arkadaşım Özdemir Asaf'ın "Yuvarlağın Köşeleri" isimli kitabından bahsetmişti. Şairin özdeyişlerinden oluşan bu kitabı bana da tavsiye etmişti. Bende hemen alışveriş listeme ekledim ancak haftasonu D&R'a gitme fırsatı bulamadım. Bugün Fıstık Yeşili'ne girdiğimde Mart ayında yorum bıraktığım için hediye kazandığımı öğrendim!!! Fıstık Yeşili'nin güzel bir uygulaması var, en fazla yorum yazan ilk üç kişi arasına girmeyi başarırsanız kitap veya tiyatro bileti gibi hediyeler kazanabiliyorsunuz. Bilin bakalım benim kazandığım hediye ne? Evet doğru tahmin ettiniz Özdemir Asaf'ın "Yuvarlağın Köşeleri" kitabı :)
Forrest Gump'ın dediği gibi hayat bir kutu çikolata ise bundan böyle bana o kutuda sadece 1 tane olan likörlüsünden denk gelecek o halde ;) İyi düşünmeye devam!!!

7 yorum:

  1. bu harika bir haber... ben daha önce de demiştim o pozitif enerji kitaplarına hiç inanmıyorum diye.. ama işte örneği.. sanırım kitaplığımı yenilemeye başlasam iyi olucak.. hımmm evet :)

    YanıtlaSil
  2. Iste budur Nonicim :)) Isteklerini soyle evrene, yok yok soyleme haykirrr :))

    YanıtlaSil
  3. sen isteklerine kauşacaksın şekercim hem de hepsine :)

    YanıtlaSil
  4. pozitif pozitif pozitif:):);)

    YanıtlaSil
  5. hayat böyle bir şey işte! ve sen mucizelere inandıkça onlar daha çok gelir.

    YanıtlaSil
  6. vay bee :D:D tebrıkler bebeyım ayrıyeten de söz harıkaymıs haaaa :D:D

    YanıtlaSil
  7. O zaman varan 2: Cunku bir onceki yazina Forrest Gump'tan o alintiyi yazacaktim yorum olarak :))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...