14 Nisan 2009

İyi Hastalar!

Vıııyyyhhhhhh, gerildim ha! 1 haftalık stresli bir bekleyişin sonucunda dün testlerimin ilk sonuçları iyi çıktı. 2 ay sonunda herşey iyi giderse operasyona gerek kalmayacakmış. Olleeyyy! Pozitif düşünce gücüne inanmayanlar buyursun tekrar okusunlar ;)
PEACE ON EARTH! PEACE ON NONI!
Yok yok peace işaretini yanlış biliyor değilim, sırf siyah ocelerimi size göstermek için öyle yaptım :P Ehhh herşeyin bir ilki varmış, hayatımda ilk defa siyah renk oje sürdüm, bir de renk saplantımı bilen bilir, hayatta siyah ve kahveyi karıştırmazdım, ama dün doktoruma giderken siyah kotumla kahve botlarımı ve kahve çantamı giydim. Çok çılgınım caaanımmmm hiç sormayın!!!!
Bugün keyfim gıcır, şimdi masama gelen bu bol köpüklü Türk kahvesi ile daha da gıcır oldu ;) Bu stresli günlerimde bana moral veren tüm sevdiklerime, blog arkadaşlarıma, herkese çok teşekkür ediyorum. Sağlık gibisi yok kıymetini bilin vallahi gerisi palavra!
Öptüm şekerlerim!!!

19 yorum:

  1. öptüm seni sevindim buna, bende pozitif olayım istiyorummm.

    Çok sevindim canım bu iyi habere :)

    YanıtlaSil
  2. İyi olmana çok sevindim. Çok geçmiş olsun! Allah hep sağlıklı günler göstersin! Sevgiler...

    Sebla

    YanıtlaSil
  3. allaaa cızırtını vermesin senin...
    alem bir hatunsun sen yaa :):):)
    herşeyin tam takırında olduğuna çok sevindim şekerim.

    YanıtlaSil
  4. Ah.. seni iyi görmek, iyi olduğunu hissetmek ne hoş:))

    Daim olsun efem:))

    YanıtlaSil
  5. iyi haberi aldığımda bende çok sevindim nonimmmm, tütütüt maşallah diyelim .

    YanıtlaSil
  6. Iyi olmana sevindim, umarim iki ay sonra da yine iyi sonuc alirsin.:)
    opuyorum..

    YanıtlaSil
  7. Çok sevindim Noni'cim :) Öptüm ve sarıldım..

    YanıtlaSil
  8. Geçen haftaki blogunu okuyunca ben de bugün uzun süredir ertelediğim doktor kontrolüne gittim. (Bilmeden) beni dürttüğün için teşekkürler ve de gözünaydın!

    YanıtlaSil
  9. sen beni tanımıyosun ben seni tanımıyorum ama bu senin iyi olamana çok sevinmeme engel olmuyor nonicim
    çoook geçmiş olsun
    sevgiler
    SEMA

    YanıtlaSil
  10. Canlarım (şahsen tanıdığım ve tanımadığım herkes) çok teşekkür ederim hepinize, ne kadar tatlısınız siz, gerçekten burası ve sizler bana inanılmaz moral veriyorsunuz ve enerji aşılıyorsunuz, sadece sağlık ile ilgili değil erkek arkadaşımdan ayrıldığımda ya da başka sıkıntılarım olduğunda hep yanımda olduğunuzu hissettirdiniz, size ne kadar teşekkür etsem azdır...gerçekten tüm içtenliğimle söylüyorum bunu...

    YanıtlaSil
  11. cok gecmis olsun, bu haberi bekliyordum...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. canim....
    icim nasil rahatladi dun...
    bu aralar sebnem ferah falan mi dinliyorsun sen? siyah ojeler sana yakismis ama ben almiyim... ;)

    YanıtlaSil
  13. Test sonuçlarının iyi çıkmasına çok çok çok sevindim prenses!!!! perş. mutlaka bunu kutlamalıyız!!!

    sevgiler,

    S.

    YanıtlaSil
  14. nolduğunu pek anlamasam da iyi olmana sevindim :)
    geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  15. Nonii çok geçmiş oldu bile bak :) İyi düşün, iyi şeyler gelsin başına. Aksine ihtimal vermiyorum :p

    YanıtlaSil
  16. Hadi geçmiş olsun :) böyle olacağına emindim o kdr iyi tuttun ki moralini birtek hastalık bile barınamaz böyle bir bünyede... şu okuduğun kitapların adı neydi?

    YanıtlaSil
  17. Esther'ciğim labels kısmında kitaplar'a tıklarsan okuduklarım orada yazıyor ;)

    YanıtlaSil
  18. çok şükür :) çok sevindim... olmasın bi daha öyle şeyler...

    YanıtlaSil
  19. Cnm merhabaa..Şimdi okudum ben daha yeni..umarım bir problem yoktur..çok çok daha iyisindir..

    Sevgiler..mutlu,sağlıklı hep..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...