10 Nisan 2009

Mutlu Cumaaaa :)

OLLEYYYYYYYY :)
Az önce iletim görevlisi bir paket bıraktı masama, zaten sarı renkte ve içi havalı olan zarflardan gördüğümde anında sırıtmaya başlıyorum! Zarfın üzerinde United States Postal Service diye de yazıyorsa bleaching sayesinde parlamış 32 dişimi ortaya seriyorum haa haa :D Bu kadar yaygaramın nedeni ne mi? Çünkü benim canım ablamdan ve iki minik prensesimden paket geldi şimdi. Nasıl mutluyum anlatamam size, onlardan birşey geldiği zaman inanın onları görmüş, öpmüş koklamış gibi oluyorum. Bu nasıl bir mutluluktur size anlatamam!
Bütün bu cici şeyleri benim canlarım yollamışşşş :)
Prenseslerim minik elleriyle bunları paketlemiş, paketi açmaya kıyamadım...
Canım ablamın yaptığı bu şirin baykuşu masamın üstüne diğer biblomun yanına koydum, devamlı gözümün önünde dursun ve işyerimde bana pozitif enerji versin diye :)
Bu güzel baykuş kolye ve etiketler de paketimin içinden çıktı! Ve hepsi benimmmmmm :)
Canım ablam ve minik prenseslerim, günümü bu kadar güzelleştirdiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim. Bu sabah uyandığınızda lütfen noniniz için bir group hug yapın ve o güzel yanaklarınızdan birbirinizi öpün olur mu? Sizi çok ama çok seviyorum, iyi ki varsınız bitanelerim!
* Anniş babiş sizin zarfınız da ayrıca geldi, haftasonu brunch keyfimizde size paketinizi vereceğim ;)

5 yorum:

  1. çok güzel oluyo dimi noni yaa:)paket yollamaya da bayılıyorum almaya da:)

    YanıtlaSil
  2. yaw bu koyduğun fotoya bayıldım ve çok güldüm :) haftasonu tatil deliliğimiz anlatıyor :) ayrıca aldığın hediyelere çok sevindim, bakim evet sırıtıyosun :) verdiğim tarifi de yapınca artık senden iyisi yok hihiii aaa birde cumartesi akşamını unutmayalım hahahhaha

    YanıtlaSil
  3. Ayy ne heyecan verici, bayılırım paket, zarf, mektup açmaya ölee bölee değil.
    hepsi harika..
    Cumartesi akşamı ahaaa seninleyim ona göre :)PPP

    YanıtlaSil
  4. paketlere kargolara mektuplara bayılırım bir sürü de şey çıkmış içinden santa nın çuvalı gibi nefisss

    YanıtlaSil
  5. Ay çok tatlı çok cici şeyler çıkmış içinden ne mutlu sana :))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...