26 Nisan 2009

My Drag Queen !

Size daha önceden bahsetmiştim, Can Sarıkahya'nın "O Anda" isimli sergisinde yer alan bir fotoğraf beni kalbimden fethetti diye... Üstte görmüş olduğunuz, İbiza'da çekilmiş olan bu Drag Queen'i sergide görür görmez işte bu dedim içimden...
Sizde ne çağrıştırdı bilmiyorum ama ben bu fotoğrafta 2 şey görüyorum:
1. Müthiş bir özgüven
2. Hepimizin içinde yer alan öteki yüz... Sizce de günümüzde herkes birer maske takarak dolaşmıyor mu? Hangimiz gerçekten olduğumuz gibi davranıyoruz acaba? Öte yandan ben her erkeğin içinde bir dişi, her kadının içinde de bir erkek yattığına inanıyorum. Ehhh benim içimde nasıl bir "hırt" yattığını hepiniz daha önceden görmüştünüz zaten :)

Bu harika özgüven abidesi şimdi yatak odamda duruyor, çok mutluyum :)

8 yorum:

  1. cilginsin sen! yatak odan da bu resim!!! tanrim! susuyorum! hahahahaha!

    YanıtlaSil
  2. Muhtesem kesinlikle, yatak oadana da cok yakismi :)

    Nonim yaa azcik durtsek benim de erkek yanim senin deyiminle hirt yanim cikar mi ortaya acep :P

    YanıtlaSil
  3. Ayyy fotoğrafı anlatıyordun ama hiç böyle birşey hayal etmemişttim ne desem diye düşünüyorum ben seninle yatmiğim artık diyorum.
    Tepeme bu herif iner miner neme lazıım ayyy :Pppppppp

    YanıtlaSil
  4. valla bayıldım ben bu fotoya :)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok güzel bir fotoğraf..
    Dediğin gibi fotoğrafta özgüven var..
    -Özgürlük var
    -seksilik var
    -Çekicilik var
    Güle güle kullan:))
    Güzel rüyalar gör emiiiiiii

    YanıtlaSil
  6. Çok özgün ve özgüvenlik fışkırıyor kareden. Yatak odana da çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  7. insan bir yatak odası için daha iyisini seçemezdi bayıldımm. drag queenleri de severim zati... çok başarılıymış arkadaşın umarım bende öyle olurum ilerde :) onunla ilgili bi site falan varsa biyografisini merak ediyorum...

    bu arada sen benim bloguma 100'ün üzeri yorum yaptığın için seninle bir röportaj yapıcam... eğer kabul edersen mayısın 2. haftası yayınlanmak üzere... bana vakit ayırmanı istiyorum bu konuda :)

    YanıtlaSil
  8. Kızzzlar benimle aynı fikirde olmanıza, beğenmenize çok sevindim :)

    Estherim, Can'ın ne yazık ki websayfası yok, Facebook'ta bir grubu var ama sende orada değilsin artık. Ama İstanbul'a geldiğinde tanıştırırım sizi. Bu arada röportajını seve seve kabul ederim tabii ki vay be yüzden fazla yorumum olmuş ha en sondakileri saymayalım ama ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...