08 Nisan 2009

Rumeli Feneri - Portreler

Rumeli Feneri'ndeki çekimlerde köy kahvesinde oturan yaşlı amcalardan, balıkçılardan ve kalenin orada oynayan çocuklardan fotoğraflarını çekmek için izin istedik, hiçbiri bizi kırmadı, buradan poz veren herkese çok teşekkür ediyorum...
Old men in the village, fisherman, little kids playing around the castle... These are my models. When we were taking pictures, we asked for their permission. They were so friendly, they posed us without any hesitation. I would like to thank those lovely people for their cooperation...

10 yorum:

  1. sondaki çocuk favorim :))) yüzünden muzurluk akıyo hehe

    YanıtlaSil
  2. evet ya!..
    en alttaki tombik yanak çok güsel gülmüş.. tüm fotolar çok hoş, elinize sağlık! :)

    YanıtlaSil
  3. son 4 karedekilere sarilmak istedim... hele en sondakinin ifadeye bak yaaa... velet!! hihi

    YanıtlaSil
  4. Hepsi şahane olmuş prenses!!!
    Ellerine , gözlerine sağlık!!!

    Bunları Flickr'ına yüklemeyi unutma..

    muck muck!

    S.

    YanıtlaSil
  5. sondaki çocuk çoookkk şekermiş ya.. aynı ben.. terinde hınzırlık kokusu alıorm :P

    YanıtlaSil
  6. Sondaki süpeeerrr yok böyle şeker bir afacan..

    YanıtlaSil
  7. ben ilkine bayıldım canım hatta hepsine bayıldım ellerine sağlık süpeeeeeeeer

    YanıtlaSil
  8. Son resimdekine bayıldım!
    Yerim onu yerim.

    YanıtlaSil
  9. bende sondaki favorim yazacaktım kiiii herkes aynı şeyi yazmış:))
    afacan oldugu sırıtmadan belli,ondan sevdik galiba..

    YanıtlaSil
  10. son fotoğrafı çok sevdim :)
    biraz daha yakın plan olsaydı keşke..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...