20 Nisan 2009

Teşekkürler!

Followers listem uzun süredir 90'larda gezinip duruyordu, 3'lü hanelere bir türlü terfi edememiştim fakat bugün bir baktım listemde tam 100 kişi olmuş :) Ohhh bugünleri de gördüm ya sırtım yere gelmez artık :P Öncelikle beni takip eden herkese çok teşekkür etmek istiyorum. Ama biriniz followers listemden çıkmaya kalkar ve bu sayıyı düşürürse o kişiyi bulur lime lime ederim ona göre!!! Haa haaa cute but psycho Noni :)
Neyse bu ince ayardan sonra esas konuya geçebilirim, ben kendi çapımda bir uygulama başlatmak istedim, 100. kişiye extra bir teşekkür etmek istiyorum, Kirpikteki Gözyaşı eğer adresini bana e-mail olarak gönderirse kendisine ufak bir teşekkür kartım olacak. Ne yazık ki listemdeki herkese bunu yapma imkanım yok ama bundan sonra her 50 kişide bir (her 100 kişide bir yapmaya kalkarsam bir asır geçer zannediyorum!) böyle özel bir teşekkür göndermeyi düşünüyorum...
Sevgilerimle...

7 yorum:

  1. Tebrikleee...r
    Aha benim yollamam gerekiyoo mu!!??

    YanıtlaSil
  2. Ne mutlu sana! Ben de böyle bir sevince bir parça vesile olduysam ne güzel:) Nice 100'lere:)

    YanıtlaSil
  3. Tüh be Noni keşke biraz daha geç izlemeye alsaymışım seni :P

    YanıtlaSil
  4. Nice 100 lere Nonişşş

    YanıtlaSil
  5. Canım zevkle okuyorum seni ne kadar çok insanlar paylaşırsam da o kadar mutlu oluyorum. Tebrikler! :)

    YanıtlaSil
  6. Noni'cim nice 100'lere :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...