13 Nisan 2009

Ver coşkuyu, ver coşkuyu!

Size demiştim haftasonuna harika bir şekilde giriş yapacağım diye :) Önce canım ablam ve yeğenlerimden gelen güzel paket, ardından iş çıkışı canım arkadaşım ile buluşmamız... Evrim Antalya'ya taşındığından beri görüşememiştik ve bu hasret cuma akşamı son buldu! 5. Kat'ı ben tercih ettim ama servis çok kötüydü gerçekten orayı tercih ettiğime bin pişman oldum, neyseki yemekler fena değildi... Arkadaşımın o kadar güzel bir enerjisi var ki, hep o konuşsa ben onu hayran hayran dinlesem keşke diyorum...Hmm bir de o gece ondan birçok tüyo aldığımı da itiraf etmeliyim ;)
Evet biz bu cheesecake'i mideye indirdik ve bundan hiçte pişman değilizzzzz :P
 
Cumartesi günü CKM'de sahnelenen Nurseli İdiz ve Can Gürzap'ın rol aldığı "Bana Bunu Yapma" adlı oyunu izledik. Romantik komedi türündeki bu oyun, olgun iki kişinin yalnızlık dışında pek de ortak noktaları olmamasına rağmen aşkı ve romantizmi yaşamak için asla geç kalmadıklarının hikayesini anlatıyor. Ben Nurseli İdiz'in oyunculuğunu çok beğendim, daha önceden onu tiyatro sahnesinde hiç izlememiştim, ama oyunda eksik olan birşeyler vardı sanki, konu açısından beni fazla tatmin etmedi sanırım...
Pazar günü tontişlerimle Rumeli Kavağı'na gittik. Hava kapalıydı, sanırım bahar İstanbul'a hiç gelmeyecek ama benim keyfim yerindeydi...
Hii hiii annişin ameliyatından beri babiş annemden gözlerini alamıyor :)
Muzlu Turta görmesin bu fotoyu kıskanır şimdi ;)
Bugün testler yapılacak, doktorum bana moralini hep yüksek tutmalısın demişti, ben de cici bir kız olarak doktorumun sözünü dinledim ve haftasonumu çok güzel geçirdim. Zaten bu bayanların yarısının başına gelebilecek bir rahatsızlıkmış. Bu nedenle içim rahat, herşey çok güzel olacak, buna hiç şüphem yok!
Bu kadar coşkuyu kendime verdikten sonra işimin başına dönebilirim artık. Hepinize harika bir hafta diliyorum!!!

14 yorum:

  1. ooh ne güzel insan kendi keyiflerine zaman ayırınca nasıl da ferahlıyor.
    harikasın noni kötü günler geçti gitti.

    YanıtlaSil
  2. kıskanırım

    öyle tontiş bi babadan çıka çıka bi kız çıkmış ya. hep o annenin işidir. insan tontiş bi evlat dünyaya getirir ;)

    YanıtlaSil
  3. harikasın...hep mutlu olman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. Ah güzelim en sevdiğim post şekli bu..Fotolar,gün içinde yapılanlar,her şey gizemsiz,ortada ne güzel yaa..Çok sevdim :))

    YanıtlaSil
  5. Ayy ne güzeelll dolu dolu geçmiş...
    Arkadaşın da bu arada çok güzelmiş...
    Ooohh oh hanfendi bakıyorum bensiz herşey harika, iiiiii öle olsun!!

    YanıtlaSil
  6. ayy kahveyi karıştırdığın foto bi harika, çok güzel çıkmışsın arkadaşım.Zaten öylesin ama bi başka güzel gördüm seni...
    Söylemeden edemedi...tü tü tü maaşallaaa 41 kere inşallaaa :):)

    YanıtlaSil
  7. üüffsss yaaaaa ama çok güzell çıkmışssııınn!!

    YanıtlaSil
  8. çok sevindim arkadaşım ve umarım bu güzel günler artarak devam eder.. süper bir hafta diliyorum sana.. yarınki bowling turnuvasında da çok eğlenceğiz içime doğuyorrr :)))))

    YanıtlaSil
  9. ohhh süperrrr valla çok sevindim senin adına şekercim :)

    hep mutlu ol sen.

    YanıtlaSil
  10. Sibelcim akşam yemekde,mekanda, sende süperdin ben çok ama çok keyif aldım terapi gibiydi :)

    Ne diyoruz Hayat güzeldir..Hemde çoook güzeldir :)Güzel haberlerini bekliyorum.

    Nermine iltifatı için teşekkürler siz güzel bakıyosunuz :)))

    Öperim kocaman...

    YanıtlaSil
  11. seni mutlu gördüğüme sevindim.. doktor söylemese bile moralini hep yükseklerde tut... gerekirse benim o nefret ettiğim pozitif şeyler kitaplarını da okumaya devam et :)testlerden iyi sonuçlar alacağına da inanıyorum ..

    çiiizkek muhteşem görünüyor.. çok aç olduğum bi anda o resmi görünce bilgisayarın ekranını yememek için zor tuttum kendimi...

    birkaç gündür çok çalıştığım için yorum yapamadım ama yazılarını her zaman zevkle okuduğumu bilmelisin güzel hatun xoxo

    YanıtlaSil
  12. Hepinizi sımsıkı kucaklıyor, kocaman öpüyorum şekerlerim :*

    YanıtlaSil
  13. Beni 3 kere öpmen lazımmmm..

    YanıtlaSil
  14. Çok sevindim, bence ameliyata gerek olmayacak, şimdiden geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...