05 Nisan 2009

Yine mola zamanı gelmiş...

Hayatım şaka gibi resmen! Bir olumsuzluk başka bir olumsuzluğu doğuruyor ve bu böyle zincir gibi ilerliyor. Ve ben böyle herşeyden şikayet ettiğim zamanlarda, sanki dünyanın tüm yükünü omuzlarımda taşıyormuşum gibi ağlandığım zamanlarda, moralimin yerlerde olduğu zamanlarda yukardaki kendi yöntemleriyle silkeleyip beni kendime getirmeye çalışıyor. Genelde bunu 2 yılda bir aynı dönemlerde yapıyor. Ya da sıkıntılarımın üst üste geldiği anlarda oluyor bilemiyorum... 2 sene önce bir rahatsızlık yaşamıştım. Ve şimdi yine aynı stresle yüz yüzeyim. Hayatımdaki önceliklerimin sırası yine alt üst oldu, şimdi en önem verdiğim şey yine sağlığım oldu. Yukardaki beni böyle zaman zaman sınıyor işte! Sanırım haklı da! Bazen fazla şikayet eden biri oluyorum ve benim çenemi kapatmak için böyle ufak oyunlar yapıyor bana... Bu nedenle mola veriyorum, tüm sıkıntılarıma, tüm şikayetlerime, tüm mutsuzluklarıma, tüm hayal kırıklıklarıma ara veriyorum.
Yanlış anlamayın bu molaya blogum dahil değil! Olayları dramatize etme gibi bir niyetim yok. Bundan böyle yukardakine beni mutlu eden herşeye VARIM diyorum :) Bu nedenle yazmaya devam! Haftasonumu da depresif geçirmek yerine keyifli şeylere ayırmak istedim, dün güzel bir sofra hazırladım ve en yakın mesafedeki arkadaşlarımı yemeğe çağırdım. Güzel bir şarap açtık ve keyifle yemeğin tadını çıkarttık. Bugün de fotoğraf kulübümüzle Rumeli Feneri'ne gittik, harika fotoğraflar çektik, ama fotoğrafları buraya sıkıştırmak istemedim. Ayrı bir post olarak daha sonra yayınlayacağım.


Aaaa bir de güzel bir haberim var sizlere! Yüreği gibi yarattığı taçları da cıvıl cıvıl olan arkadaşım Ayşegül kendine bir blog açtı, onun güzel ellerinden çıkan özel ürünleri artık blogundan takip edip, sipariş verebileceksiniz. Bu vesileyle hepinizi Ayshecan'a davet ediyorum :)
 
Herkese şimdiden harika bir hafta dilerim...

7 yorum:

  1. gecmis olsun noni. en kisa zamanda atlatman dilegiyle...

    YanıtlaSil
  2. işin var,hobilerin,tarzın...
    önceki yazında da "mutsuzum" demişsin. sanırım depresyondasın. hiçbirşeye kafayı takmamalısın. rahatsızlığın nedeni başka da olabilir ama iki sene önceki yazında da tam belirtmemişsin...
    bir an önce iyileşmeni dilerim.

    YanıtlaSil
  3. ...Bu nedenle mola veriyorum, tüm sıkıntılarıma, tüm şikayetlerime, tüm mutsuzluklarıma, tüm hayal kırıklıklarıma ara veriyorum...

    Ben de seni tebrik ediyor ve sana sımsıkı sarılıyorum Noni!
    Sana da harika bir hafta diliyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. geçicek bu sıkıntıların hepsi arkadaşım , zaten sen geçmesi için bir adım attın bilee.. rahatsızlığın da iyi olcak ben inanmıyorum kötü birşey çıkacağına ve bundan sonra daha da iyi olcaksın gör bak.. 10 güne havalar daha çok ısınınca sana da bu bahar havasında mutlu olmak kalcak sadece :)))

    YanıtlaSil
  5. Cnm benim çok geçmiş olsun umarım daha önce yaşadığın kada olmaz ve çabucak geçer.Evett bazen olmayacak şeyleri kafamıza takıp bi dünya üzülüyoruz.Yapmamak lazım.
    Güzel bir hafta diliyor ve seni kocaman öpüyorum..

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun noni
    işte ne iş ne aşk, en önemli şey yine sensin ve senle ilgili şeyler.
    bunu hatırlatıyor işte tanrı bize.

    YanıtlaSil
  7. Ben yazana kadar problemin her neyse geçmiş olmasını diliyorum

    Sevgiler,:((

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...