20 Mayıs 2009

Acil !!!!

Bir önceki posttan okuduğunuz üzere ben Tarçın'ı cillop gibi bir delikanlıya çevirdim, ohhh bu sıcaklarda rahat ettik derken şimdi evde büyük bir kriz yaşıyoruz. Ben kediler birbirlerini yaydıkları kokudan tanırlar zannediyordum ama işin aslı hiç öyle değilmiş! Tarçın Michael Jackson gibi evrim geçirdiği için şimdi Bediş ve Miso onu tanımıyorlar :( Bediş bir tıslayıp korkup kaçıyor ama Miso öyle değil ki! İkisi de erkek olduğu için mi bilmiyorum birbirlerine kötü kötü bakıp garip sesler eşliğinde saldırıya geçiyorlar. Beni bile duydukları yok, onların o hali gerçekten ürkütücü, sokakta birbirine girmiş kediler gibiler aynen. Veterinere sordum merak etmeyin 10 gün içinde birbirlerine alışırlar fazla yan yana durmasınlar dedi... Bu durumla karşılaşan kedi sahibi bloggerlar varsa yardım bekliyorum, birbirlerini yeniden kaynaştırmak için ne yapmam gerekiyor? Şimdi ayrı odalarda tutuyorum ama Tarçın bu duruma üzülüyor, bütün gece beni uyutmadı, huysuzluk yaptı durdu. Tüylerinin ağzıma girmesine razıyım yeter ki eski hallerine geri dönsünler :(

11 yorum:

  1. acaba yavaş yavaş Tarçın'ı tanıyacaklar mı yoksa onu yeni bir kedi olarak algılayıp alışacaklar mı?

    YanıtlaSil
  2. İşte ben de bunu bilmiyorum... Umarım tüylerinin uzamasını beklemeyiz bu ayları bulur :(

    Sanırım blog camiasında 3 kedisi olan tek blogger benim :(

    YanıtlaSil
  3. Off zor bi durum sahiden.Bizde de tek kedi olduğundan bir fikrim yok maalesef.Umarım sorun bir an önce hallolur.

    YanıtlaSil
  4. hay allah,
    uzuldum... ama hepsi farkli zamanlarda gelmedi mi eve kedilerin? o zaman nasil yapmistin? yine var miydi yeni gelen kediye alisamama durumu?
    kedim ve cozumum yok ama belki de cozum eski tecrubelerindedir sevgili ada$:)

    YanıtlaSil
  5. yazik benim garfieldime yaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  6. benim de 3 kedim var. ama daha hiç tüylerini kestirmediğimiz için bilemiyorum. şöyle bir yorum yapabilirim, onu yeni bir kedi olarak tanıyacaklar sanırım malesef. belki tüyleri uzayınca hatırlarlar çünkü kedilerin hafızası baya güçlü.

    YanıtlaSil
  7. Canım bir kere daha budamışttın onu o zaman nasıl alıştırmışttın!!??Acaba yavaş yavaş ve önce miso ile tarçını, sonra da bediş ile tarçını bir arada tutmaya mı çalışsan hani bak kısım bu tarçın koklat falan sonra bedişi ayırıp miso ile mi biraraya getirsen diyorum.
    Başka bişi gelmedi ki aklıma :(:(
    ama tarçına da üzüldüm bak şimdi yasııık çapkınıma :(

    YanıtlaSil
  8. Noni'cim benim evde de biri uzun, biri orta ve biri kısa tüylü 3 kedi var. Uzun tüylü olan erkeği (Tic-Tac) yılda 1-2 defa kırptırıyoruz. Dediğin gibi ilk karşılaşmalarında kısa tüylü olan diğer erkeğimiz Üzüm birkaç saat hırlayıp tıslıyor, kovalıyor Tic-Tac'ı. Hatta bir kere popişinden ısırmıştı da Tic-Tac Üzüm'e 1 gece boyunca küstü :D Kırpıldıktan sonra yıkandıysa koku değişmiş de olabilir belki. Ama bizimkiler 1-2 gün içinde alışıyorlar birbirlerine, tekrar alt alta üst üste oyuna dalıyorlar. Sabırlı ol, bence sen evdeyken aynı ortamda tut. Farklı odalarda olduklarında pek kolay alışmayabilirler.

    YanıtlaSil
  9. Bugün 5. gün...Dün akşam benim yağmur duası şeklindeki sakin oluyoruz çocuklar şşşş kavga dışarı, dostluk içeri telkinlerime rağmen pek bir gelişme sağlayamadık :( bir iki gevşediler sonra maauuwww sesleriyle tırmıklarını konuşturdular :( ben onlar öyle yapınca korkup ayrı odalara koyuyorum acaba bunu yapmasam kendi hallerine bıraksam mı? ama ya birbirlerine daha çok zarar verirlerse? kafam karışık öffff doğanın gidişatını değiştirmeye kalkarsam olacağı bu işte!

    YanıtlaSil
  10. Nonicim,
    Bence kendi hallerine birak. Birbirini olduren kedi diye bi sey duymadim ben henuz. Benimkiler neler yapiyor evde bir bilsen... Ama iki dakika sonra tekrar basliyorlar birbirlerini sevmeye.
    Biliyorum icin gidiyor onlarin o hallerine alisik olmadigin icin ama ayirma ki bir an once kozlarini paylasip birbirlerine tekrar alissinlar...
    Hele Moshi`nin benim kopeklere alismasi tam cizgi filmlik bir durumdu ama herkes birbirine alisti simdi...

    YanıtlaSil
  11. Bence tırnaklarını kesip sal aynı odaya. Benim kızım Mina yeni geldiğinde 1 hafta ayrı odada tuttum, arada 5 cm aralıyordum kapıyı nasıl saldırıyorlar birbirlerine! Bir gün Ehh yeter dedim, açtım kapıyı, birkaç saat tısladılar birbirlerine, baya bir yumruklaştılar ama akşamına alışmışlardı bile.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...