18 Mayıs 2009

Ben bu haftasonunda...


 
Bol bol telefonla konuşup...
Doğumgünü kutlamalarını kabul ettim :)
Gelen hediyelerimi heyecanla açtım...
Bir sürü balonlarımla çocuklar gibi şendim...
Güzel dileklerle önce pastamı üfledim...
Sonra çikolatalı suflemi mideye indirdim :P
Tüm haftasonu boyunca gülümsedim...
Ve çoookkk mutlu bir şekilde haftasonunu bitirdim...
Tam 00:00 'da ilk doğumgünü öpücüğünü veren Nerminim, harika bir yemek & pasta & hediyelerle beni şımartan canım annemle babam, uzakta da olsa kalbi yanımda olan tatlı ablam, çocuklar gibi şen bir doğumgünü kutlamamı sağlayan güzel prensesim, harika hediyeler alan canım anneannem ve teyzoşlarım, Gofretim, Zilsiz Zarifem, Tülaycım, Çilekli Pastam, Lalecim, Ayakkabı Perim ve mesaj & yorumlarla doğumgünümü kutlayan tüm sevdiklerim...Hepinize binlerce teşekkürler :) İyi ki varsınız!!! Sizi seviyorum :)

21 yorum:

  1. harika fotograflar,mutlulugun her halinden belli =)
    Nice seneler Noni !

    YanıtlaSil
  2. Harikaaaaaaaaa!
    Güzel bir ömür geçir tamam mı!!

    YanıtlaSil
  3. ne guzeeeeeeeeeeel!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  4. Mutlugun fotograflardan tasiyor, hep boyle mutlu ol..opuyorumm

    YanıtlaSil
  5. Yaninda fotografciyla mi geziyorsun Nonim?? Ne guzel fotolar ,mutluluk fiskiriyor masallahhhh.... nazar degmesin insallahhh.....

    YanıtlaSil
  6. nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  7. Nice seneler Noni :*)
    Mutluluğun her halinden belli!!!
    Sevdiklerinle ve sevenlerinle birlikte, güzel günler ve gülümsemeler dilerim...
    Kedi fotoğrafları da harika, bayıldım ;-)

    YanıtlaSil
  8. super gözüküyorsun tek kelimeyle
    nasıl ısıl ısıl
    nasıl güzelsin
    mutlu yıllar
    öperim

    YanıtlaSil
  9. Noni,
    Nice mutlu yaslara...
    Amator fotograf yarismasi acilmis ACEV yararina, katilsana...
    http://kultur.sabah.com.tr/fua500-40170-20090518-401.html
    optum gozlerinden

    YanıtlaSil
  10. Ama torbanın içindekini göremedik...!!??
    :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel fotoğraflar içim açıldı valla,doğum günün kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  12. noni,
    tekrar, nice yillara... resimler super.
    gozlugun sana cok yakisiyor. markasini sorsam cok mu sacma olur:)birbirimizden cooook uzakta yasiyoruz, alsam da pi$ti olmayiz, soz:)) senede 10-15 gun caddebostan dolaylarinda oluyorum ama o zamanlar takmam alirsam...
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  13. Ayyy iyi ki doğdun Noni !!!! Fotograflar harika !

    YanıtlaSil
  14. Çookk teşekkürler tatlılarım :)

    Fotoğraf yarışmasına bakıcam mutlaka ;)

    Bu arada adaşım gözlüğüm Burberry 2009 yaz kokelsiyonundan, tabii ki alabilirsin pişti olmamızda sorun yok benim için ;)

    YanıtlaSil
  15. Yasasinn ..Mutlu dogumgunlerine bayilirim :)

    Soylemezsem catlarim ; saclarin ne kadar guzel farkindamisin ?
    Biz , pirasa saclilar , hep bvayiliriz iste boyle guzel saclara ! :))

    YanıtlaSil
  16. Çilekli pasta18/5/09 21:47

    Yahu ben bayıldım bu fotoğraflara, hatta hayran kaldım. Bu ne güzellik, pozitif ışıklar, çok şekersin çooooooooook.

    Canım tekrara nice senelere, yeni yaşında istediklerin seni buldun. Kocaman öpüyorumm muccxxxx

    YanıtlaSil
  17. Yeliz çok teşekkür ederim :) ama sen bir de bana sor benim de tek hayalim dümdüz saçlarımın ve kahküllerimin olması...bir de ayna karşısına geçip fırça ile saçlarımı taramak :)

    Çilekli Pastam o senin kendi güzelliğin bitanesi!!!

    YanıtlaSil
  18. Hergün bu resimdekiler gibi parlaman ümidi ile..

    [hergün olmaz belki ama genellikle olsun di mi :D]

    Not:Telefonunun markası ne?Bende yeni birşeyler düşünüyorum da.

    semra

    YanıtlaSil
  19. Kokelsiyon ne yaaa haa haaa koleksiyon demek istemiştim Sibel yanlış yazmışım :)

    Semra telefonum Blackberry Bold, görünümü güzel, kullanımı kolay, ama bazen takılıp kalıyor beni deli ediyor :(

    YanıtlaSil
  20. yeni yaşında ve gelecek tüüüüüm yaşlarında böyle gül hep gül zira çoook yakışıyo;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...