07 Mayıs 2009

Bir kutlamanın ardından...

Dün akşam iş çıkışı hemen Ayakkabı Perisi'nin yolunu tuttum. Gül her zamanki güleç yüzü ile karşıladı beni... Anneler günü için %20 indirim varmış, aslında aklımda spor ayakkabı alma fikri vardı ancak geçen sefer gittiğim zaman da gözüme ilişen bu siyah ayakkabıları görünce anneme hediye olarak kesinlikle bunu almalıyım dedim, ben de denedim, inanılmaz rahatlar...
Sonra anniş ve babişle buluşup Foça'ya doğru yol aldık...
Canım annemin doğumgününü rakı-balık eşliğinde kutladık...Gerçi ben rakı kısmında onlara eşlik edemedim, napıyım bu anason kokulu merete bir türlü alışamadım, beyaz şarap vazgeçilmezim...
Canlarım benim... O kadar özel bir anne babaya sahibim ki... Ve yıllar geçtikçe onlara daha da düşkün oldum, onların verdiği sevgi ve şefkati başka hiçkimsenin veremeyeceğini düşünüyorum. Yaşım kaç olursa olsun onların hep küçük karabiberi olarak kalmak istiyorum :) Ve ben onlara baktıkça aşkın varolduğunu görüp mutlu oluyorum... Tabii kendime de pay çıkartıp aşkı yakalamanın imkansız birşey olmadığına dair inancımı sürdürüyorum...

13 yorum:

  1. Bütün ömrünüzce hep böyle mutlu olun inşallah arkadaşım , nice senelere tekrar..

    YanıtlaSil
  2. Maşallah. Bir de nazar boncuğu iliştiriver fotoğrafların ucuna Noni :)

    YanıtlaSil
  3. bu foto cekilirken babis anneme "yapma kiz ayip!" mi diyor yoksa??? hahaha... cok ozledim hepinizi yaa...

    YanıtlaSil
  4. mutluluğunuz daim olsun noni
    :)

    YanıtlaSil
  5. Tekrar nice mutlu yıllara hep beraber olursunuz inşallah.
    Çok güzel çıkmışlaar çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  6. MUTLULUGUNUZ DAİM OLSUN:)

    YanıtlaSil
  7. Ayy 3lü fotolarda annişin çok güzell çıkmış cnm.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili annen ile, yani Cilgin Mevdos ile bugun tanistim:) Fotograflardan cok cok daha guzel kendisi:) Fazla konusmaya vaktimiz olmadi ama cok sevdim kendisini:) Dogumgunu tekrar kutlu olsun. Nice nice dogumgunlerini boyle huzur ve mutluluk ile kutlayin insallah:) Cok opuyorum seni Nonicigm:)

    YanıtlaSil
  9. Allah nazarlardan saklasın, mutlu mutlu seneler geçirin hep beraber :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler :)

    Hepinizi öpüyorum güzeller ;)

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar tatlilar canim, hepinize sarilip öpüyorum, izin verirseniz :) Tekrar nice saglikli mutlu seneler diliyorum.

    Evren

    YanıtlaSil
  12. maşallah o kadar güzel ki ailen..Umarım yüzlerinizde gülümseme hiç solmaz:)

    YanıtlaSil
  13. Şahane görunuyorlar:)MUTLULUKLARI BOZULMASIN...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...