11 Mayıs 2009

Hero-tik

Her zamanki ritüelimden şaşmak istemedim, kısa da olsa bir haftasonu özeti geçmek istedim. Cumartesi 2-Chic kızı ile buluştuk, önce alışveriş turu yaptık, ardından başbaşa güzel bir yemek yedik. O gün biz mi çok göz alıcıydık, Cosmo'ya çıkınca popüler mi olduk nedir bilemiyorum ama bir ilgi gördük ki sormayın gitsin :) Vapiano'daki muhabbet (koca sandalyenin ayağıma düşmesini saymazsak tabii!), cadedde karşımıza çıkan Nermin'in gizli hayranı vs. kısacası cumartesi çok eğlenceli bir gün oldu.
Havalar ısına !
Açık pabuçlar meydana çıka!
Bu arada 54 kiloya düşebildim, Tanrım ben 30'uma kadar domuz gibi yer yer yine yerdim de bişey olmazdı ahhh büyüklerim derdi de inanmazdım, su içsem yarıyor mu evet hem de nasıl! Ama yan duruş ve bir sırıtışla bunu iyi kamufle ediyorum!
Pazar günü bahsettiğim gibi AZOT'u izledim, sonra da Kristinim ile buluşup dertleştik. Ve tabii canım annemin anneler gününü kutladım...
Peki pazardan alınan 5 liralık t-shirt ile ruh açılımı mümkün müdür? Elbette!
Bu da bizim evin kahramanı... sakat patisine rağmen zarifliğinden hiçbirşey kaybetmiyor güzelim benim!
Bir zaman makinem olsaydı 1970'li yıllara ışınlanıp RoyLichtenstein ile tanışmak isterdim. Ben bu adama ve sanatına hayranım! Luv u Roy!

7 yorum:

  1. reytingler tavan yapmış, maaşallah diyelim, kem gözlere tükürelim, hayırlı haberlerini bekleyelim :p

    çok beklersiniz bende bu kısmetsizlik varken deme lütfen noni :D

    YanıtlaSil
  2. Açık ayakkabılaarr!! Geldi mi o kadar yaz yahu :)
    Bir de ne oldu patisine bu güzel kızın ya? Dayanamayıp ısırdın mı yoksa Noni, itiraf et :p

    YanıtlaSil
  3. Canım, Bediş küçücükken patisini otomatik kapıya sıkıştırmış, veteriner onu çok kötü durumda bulmuş, ameliyat etmiş, ben de onu ameliyat sonrası vet.de gördüm dayanamayıp evlat edindim :)

    YanıtlaSil
  4. ne kadar güzelsin noni..

    YanıtlaSil
  5. Hahahaaa evet cnm cumartesi gerçektten güzel bir gündü umarım tekrarlanır .... :pppp

    YanıtlaSil
  6. alttaki 5tl lik tişört sahte iceberg (:

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...