04 Mayıs 2009

i-worship Canoni!

Biz kadınlar elimizin altında hep birşeylerin olmasını isteriz, engin sevgimizi sunmak için, şımartmak için, tepemize çıkartmak için... Nedense çoğumuzda bu bir sevgili olarak kendini gösterir... Benimse baştacım kedilerim dışında tepeme çıkartacağım diğer şey elimde görmüş olduğunuz bu fotoğraf makinesi olacak artık. Kendime bu sene erken doğumgünü hediyesi vermek istedim, Nikon'dan Canon'a geçerek EOS 50D aldım, çok mutluyum :) Güzel fikirler geliyor aklıma, kesinlikle ticari bir amaç gütmeden sadece insanları mutlu etmeye yönelik fikirler... Bunu hayata geçirebilmek için de portre fotoğrafçılığında kendimi geliştirmem gerekiyor. Şimdi biz Canoni ile ısınma turları yapıyoruz, yakında daha sıkı fıkı oluruz diye tahmin ediyorum :)
Sizin haftanız aydın, benim de ışığım bol olsun :)

16 yorum:

  1. vaaoovv süpersonik bir alet olsa gerek.. Fotoğrafçılık kursuna gitmeliyim, böyle bir makineyi haketmeliyim :)
    Nonicim, güzel fotolar bekliyorumm merakla..

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan noni şahane bir makine :)

    YanıtlaSil
  3. bu makineden de güzel fotoları en kısa zamanda bekliyorummm..ben den başlayabilir sin arkadaşım hahahah

    YanıtlaSil
  4. Çok pahalı bir alet di mi o?

    YanıtlaSil
  5. ohhhhhh hayırlı olsun şekercim güle güle güzel günlerde kullanman dileğimle. mucx

    YanıtlaSil
  6. Hayııır bak benden başlamazsan saçını başını yolarım ona göre tmmaaaaamm mııııı!!??
    Ayy kıss beni de heveslendirdin ancak ben düşük modeli ile başlasam iyi olur..
    Yarın aleti getir olur mu cnm.

    YanıtlaSil
  7. Aboooo o ne guzellik, artik fotolarini beklerim..Simdi makineden sonrasida var, objetifler vs... yandin anacim bi de bunlar turkiye de yuh cinsinden pahalli..
    Neyse hosgeldi yeni canon'umuz aramiza ;)

    YanıtlaSil
  8. ahh nasıl sevindim canon aldığına anlatamam. ben de bir canoncuyum ve çok memnunum, nikon fazlasıyla hassas, tam kız makinesi :)) canon ise conan gibi :)) güle güle kullan

    ama gidip bayağı mesleki bişey almışsın. bendeki 450 d mesela ve süper şeyler çekiyorum! neden öyle bi model almadın? o da tam profesyonel. bu aldığın genelde hobicilerden ziyade işi yapanlar içindir..baya iyi birşey.. ileride bende bu seriye geçiş yapmayı düşünüyorum ama henüz pişmem gerek :)

    YanıtlaSil
  9. Aahh hem çok sevindim ( güle güle kullan tatlım!!! ) hem çok kıskandım :)

    Mutlaka beraber fototurnesi yapalım!

    Öptm,
    S.

    YanıtlaSil
  10. süper Nonişim.Güzel günlerde kullan.Güzel güzel fotolar çek.Hatta ben sana poz vereyim beni de çek.Ayrıca kedicik içinde tekrar tekrar teşekkürler.Ne sevimli bişey o öyle:)
    Bitanesin.Kocaman öpücük cicim

    YanıtlaSil
  11. hep mutlu kareler yakalaman dilegimle canim... :)

    YanıtlaSil
  12. fiyatı nedir acaba?

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler fıstıklar umarım bu işi daha iyiye götürebilirim ;)

    Ben bu alışverişi bir tanıdık (fotoğraf hocam Can) aracılığıyla Hayyam pasajında (Sirkeci) yaptığım için iyi bir indirimle aldım, Nikon'u verip üstüne $1.000 daha koymuş oldum ama şunu da belirtmek isterim kullandığım objektif 50mm...

    YanıtlaSil
  14. Bak ben de bunu kıskandım işte .Güzel ve yaratıcı fotolarının devamını bekliyoruz senden :)

    YanıtlaSil
  15. We love Canon!!
    Bende de 400 D ve AE1-P var kendilerini öpesim geliyor arada sırada :) Güle güle kullan, süpper fotolar çek.

    YanıtlaSil
  16. Harika bir gecis inan cok memnun kalacaksin Canon'dan digital ya da analog hic farketmez tek gecerim 2 Canon'umu da fotograf aleminde ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...