16 Mayıs 2009

İyi ki Doğdummmmm !!!!

Bugün benim doğumgünümmmm :) Yaşasınnnn!!!! Artık göğsümü gere gere 32 diyebileceğim ne güzel :) Bu sene kim yaşımı sorsa miyavlar gibi ince bir sesle ossbir diye cevap verdim, bu cenabet yaştan kurtulduğum için çok seviniyorum!!! Yolladığınız tüm güzel doğumgünü dilekleri için çok teşekkür ederim! Bu arada beni düzgün okuyup üflediniz di mi? Vallahi internette xxx sitelerde dolaşıp sonra gelip beni okuyup üflediyseniz, karşıma da yukardaki gibi bir tip çıkarsa iki elim yakanızda olur ona göre !!!
Bizim 2-Chic kızı ile doğumgünlerimiz arka arkaya olduğu için 3 gün 3 gece kutlama yapalım dedik. Dün gece Çubuklu Hayal Kahvesi'ndeki yaza merhaba partisine gittik. Biz gittiğimizde Göksel konseri çoktan başlamıştı. Birer içki alarak mekanın keyfini çıkartmaya başladık fakat etrafımızı incelemekten ve burası nasıl bir müşteri portföyüne sahip demekten kendimizi alamadık, etraf paçoz kaynıyordu! Neyse biz yine de eğlencemize baktık ;) 
Mandalinalı votkaları fondip yaptık...
Göksel sahnedeyken yakından dinleyelim dedik, tam bu esnada Sezen Aksu'nun "Ağlamak Güzeldir" şarkısını söylemeye başladı şok oldum! Sezen Aksu'nun o kadar şarkısı içinde bunu seçmesi çok hoş bir tesadüf oldu.
2-chic kızı votka energy'leri devirdi o gece, hopladı zıpladı eve gelince de sızdı kaldı :)
Gece 12 olduğunda da sarılıp öpüştük, doğumgünümü kutladık. Bu gece aynı sahne yine tekrar edilecek, bebekler bu gece Bebek'te kutlama yapacak :) Hepinize harika doğumgünü dilekleriniz için çok teşekkür ederim! 31 yaşıma dönüp baktığımda yenilikler yaşı oldu benim için, yeni bir eve taşındım, yeni bir araba kullanmaya başladım, yeni bir işe girdim (ve sayesinde Gofretimi tanıdım), sağlığıma yeniden kavuştım ve çok güzel yeni arkadaşlıklar kurdum. Evet biten şeyler de oldu ama yerine konan şeyler de harika oldu. 32 yaşın da bana çok güzel şeyler ve süprizler getireceğine inanıyorum. Hepiniz sevgiyle kalın...

29 yorum:

  1. Mutlu yillar Tekrar Nonim benim :)) Ben duzgun sitelerde dolasip okuyup ufledim merak etme sen :)) Bu arada leopar desenli bluzun cok seksiii :)

    YanıtlaSil
  2. Ortamın bir abuk olmasına rağmen mekanın muhteşemliği ve arkadaşlarımız olması eğlenmemize yetti diyebilirim ben şahsen çok eğlenip,bol bol dans ederek kurtlarımı bir güzelce dökttüm.
    İYİ Kİ DOĞDUN HAYATIM 32 YAŞIN ÇOK MUTLU GEÇMESİNİ DİLİYORUM TÜM SEVDİKLERİN İLE BERABER.
    Hediyen bu akşamki partide :)
    mucuksss

    YanıtlaSil
  3. Yeni yaşınızda tüm dileklerinizin gerçek olması, gülümsemenizin eksik olmaması dileğiyle.. Nice yaşlara. :)

    YanıtlaSil
  4. Nice yillara yani yasinin ve gelecek yaslarinin her gunu mutlulukla gecsin..Opuyorum..

    YanıtlaSil
  5. Nice mutlu yıllara noni, içindeki çocuğu hiç büyütme emi?

    YanıtlaSil
  6. Canımmmmmmmmm iyi ki doğdunnnn. Nice senelere, yeni yaşında hayatındaki tek eksik AŞK olsun evlilik olsun hep güzellikler olsun. Kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. nice yıllara hayatım, darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  8. Dogumgununkutlu olsun sissy!!! Loove you so much!!! Aradim ulasamiyorum, cebini ac!!!!

    YanıtlaSil
  9. Nermincim, senin de kutlu olsun tatlim! xox ~n

    YanıtlaSil
  10. Doğun günün kutlu olsun.Umarım yeni yaşında seni senden çok sevecek bir erkeğin olur ve sonraki yaşların hep onunla mutlu mesut geçer.Öpüyorummmmmm

    YanıtlaSil
  11. emine ben buı arada izmirden yazmayı unutmuşum adımı:)

    YanıtlaSil
  12. Mutlu yıllar Nonicim:) Senin bu enerjin, pozitifliğin ve cıvıl cıvıllığın bize de neşe veriyor. Hep böyle kal..

    YanıtlaSil
  13. Doğumgünün kutlu olsun Noniiiii :)

    YanıtlaSil
  14. noniii doğum günün kutlu olsunnnnnnnnnn
    misler gibi eğlen yepyeni bir başlangıç olsun bu yaş sana
    ^_^

    YanıtlaSil
  15. canım mutlu yıllar diliyorum sana, Allah hep yüzünü güldürecek şeylerle karşılaştırsın seni tatlım.
    ve 2 chic kızııııııı saçlarının biçimini çok sevdim, yarına yetişemezsem seni de kocaman öpüyorum ve kutluyorummmm.
    iyi eğlenceler.

    YanıtlaSil
  16. Mutlu yıllar Noni'm, bu ve daha sonraki yaşlarında hep gül. :)
    Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
  17. nice mutlu yaşlara! ;)

    YanıtlaSil
  18. Noniciğim,
    Hem sana hem Nermin'e nice mutlu yaşlarrrrr...
    Bence en güzel yaş 33..
    333'den poz verilerek 33 gülümsemesinle harika pozlar verilir seneye:))
    Ben valla öyle yapacağım...
    Tabiii sevgilim bu sene dgünümü hatırlarsa..Genellikle unutulur:(((
    Öpücük ikinizede binlerceeeeee

    YanıtlaSil
  19. noni hiç 32 göstermiyorsun valla ben seni en fazla 29-30'dur diye düşünmüştüm. Doğum günün kutlu olsun:))

    YanıtlaSil
  20. hep boyle gulumseyin, nice yillaaraaa bu arada, ben 26 bile diyebilirim sizin icin,dileginiz de insssssaalaah gercek olur..

    ve benden size bi dogumgunu sarkisi, gulmek sana yakisiyor, gulmek sana yakisiyor..

    bu sarkinin ozelligi insanin aklina bi kere takilmasi ve insanin neye uzuldugunu unutturmasi :))

    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  21. çok keyifli bir doğum günü geçirmişsin :) eurovisiondan mahrum kalsan da açığı kapatmışsın :P doğum günün kutlu olsun nice senelere xoxo

    YanıtlaSil
  22. Tekrar

    İyiki doğdun.

    YanıtlaSil
  23. Nilufer ve Sebnem beni de unutmayip dogum gunumu kutladiginiz icin cok tesekkurler.sizi kocaman opuyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. Nice senelere :) test tubelerle gfondüp ne zevkli değil mi :) Bende ilk gördüğümde bayılmıştım. Bu arada valla bebek gibi kalmışsın 40 bin kere maşallah. Tatildenn selam olsun :)

    YanıtlaSil
  25. Noni,doğum günün kutlu olsun,nice mutluluklar seni hep sarsın...32 yaş ve sonrası sana heeeep mutluluk ve huzur veee sağlık getirsin...

    YanıtlaSil
  26. geçmiş doğum günün kutlu olsun.valla hiç göstermiyorsun yaşını,maşallah maşallah!

    YanıtlaSil
  27. Iyi ki dogdun Noni, iyi ki dogdun Noni, iyi ki dogdun, iyi ki dogduuun Mutlu Yillar Sana!

    YanıtlaSil
  28. Efsacım sana da teşekkürler...mucuks

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...