06 Mayıs 2009

Mutlu Yıllar Annişim !!!

Bugün benim canım annem Çılgın Mevdoş'umun doğumgünü !!!

Tatlı annem iyi ki doğmuşsun!!! Herkesin annesi özel & güzeldir ama benim annem bambaşkadır, o çok renklidir, çılgındır, komiktir, internet kurdudur, balık tutkunudur, dövmeli bir blog yazarıdır, her tür ot ve bitkiden anlar, her zaman +++ pozitif düşünür ve daha sayamayacağım birçok özelliklere sahiptir. İyi ki senin kızın olarak dünyaya gelmişim :) Seni çok seviyorum!

Mutlu yıllar annişim, hep birlikte çok çok mutlu ve renkli yıllara...

20 yorum:

  1. Mutlu yıllarrrr canım annene !!
    Hep birlikte, hep çok mutlu, hep sağlıklı olun !!

    YanıtlaSil
  2. optum annisi yanagindan ve o da hissetti biliyorum ben...

    YanıtlaSil
  3. nice senelere annene canım, umarım nice mutlu seneler hep beraber ...

    YanıtlaSil
  4. Annenin doğumgünü mutlu olsun! Demek o da boğa:) Yaşasın boğa burçları! Nice yaşlara!

    YanıtlaSil
  5. tesekkur ederim canim kizim seni seviyorummm. Senin opusunu hissettim nilosum yanagimda ikinizi de cok seviyorum

    YanıtlaSil
  6. Mutlu, Saglikli, Neseli uzun yillar annene (ve sizlere) Nonim ;)

    Evren

    YanıtlaSil
  7. Annenin dogum gunu kutlu olsun Sibel'cim, sizlerle mutlu, saglik yillar dilerim canim ;)
    opuyorum sizi

    YanıtlaSil
  8. internet kurdudur cılgındır komiktir..noni cim blog unu cok begeniyorum öyle ki moda bloglarından daha cok begeniyorum giysilerini takılarını tarzını..Bugün benim anneminde dogum günü bende ona yazı yazdım sayfamda. mevdos teyzeminde dogum gününü kutlarım. boga kadınları...anneleri bir baskadır.

    YanıtlaSil
  9. Mamiye mutlu yılaaaarr...
    mucukss

    YanıtlaSil
  10. Sevdiklerinizle nice güzel senelere inşallah :)

    YanıtlaSil
  11. Dövmeli anne, wow :) Mutlu yıllar anneye!!

    YanıtlaSil
  12. http://www.denizbaran.com/6/5/09 15:57

    Sevgili annenin dogumgununu kutlar, nice mutlu yillar dilerim guzel kizlariyla beraber gececek!

    YanıtlaSil
  13. mutlu yıllar cılgın mevdos a:)

    YanıtlaSil
  14. nice senelere kocaman öpücükler benden de

    YanıtlaSil
  15. Çılgın anneye bendende sıcacık sevgıler, kutluyorum daha nice cılgın yılları olsun inşallah:)

    YanıtlaSil
  16. Happy birthday Mevdoşa, bizde de bir Meloş var, bayılıyorum size, çok yaşayın emi, öpücüklerrr :)))

    YanıtlaSil
  17. nice yıllar :) pasta neli olacak acaba? :)

    YanıtlaSil
  18. Happiiiyy Börthday for your sweet mom!

    YanıtlaSil
  19. Anneye benden de mutlu yıllar :))

    YanıtlaSil
  20. güzel mutlu ve sağlıklı yıllar olsaun anneciğine :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...