11 Mayıs 2009

Mutlu Yıllar Selinim!!!


Bugün benim prensesimin doğumgünü... Tam 5 yaşına basıyor inanamıyorum. Ablam doğum yaptıktan sonra ilk gözağrımı görmek için Amerika'ya gitmiştim. Arabadan indiğimde evlerinin önünde ablam beni bekliyordu, kucağında da minik Selinim, o anda sanki dünya durdu benim için. Canım ablam bir anne olarak karşımda duruyordu ve ben gözlerime inanamıyordum, kucağında tuttuğu minik prenses ise bir oyuncağı andırıyordu. Gözlerimden yaşlar akmaya başladı. O anda hissettiklerimi ve bu manzarayı hayatımın sonuna kadar hafızamdan silmem mümkün değil... Birbirine bu kadar düşkün olan bir ailenin bu kadar uzak mesafede olması belki büyük haksızlık ama aramızdaki mesafeler ne olursa olsun sevgimiz sonsuz, bunu bilmek bile çok güzel...

Canım Selinim, teyzesinin ilk göz ağrısı, doğumgünün kutlu olsun bitanem. Senden ne kadar uzakta olsam da kalbim hep senin yanında bebeğim. Seni çok çok çok seviyorum!
 
MUTLU YILLAR GÜZEL DENİZKIZIM :)

İKİNİZDE BENİM CANIMSINIZ!!!

1 yorum:

  1. nice senelere seline ikisini de çok seviyorum valla çok tatlılar ...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...