15 Mayıs 2009

Sizi Seviyorum!


Noni TV'den hepinize iyi geceler sayın seyirciler. Yurttan ve dünyadan haberlerle yine karşınızdayız...
Çakma haber spikeri tipimle böyle bir giriş yapmak istedim hii hii :P Bu sabah işe geldim, önce canım annem sonra babişkom aradı, ardından ablam mail attı, Çilekli Pastam Ankara'lardan aradı, 2-Chic kızı, Gofrett, Kristinim de öyle, sonra sizlerden bir sürü güzel mail ve yorumlar aldım. Ne mutlu bana ki sizin gibi tatlı blog arkadaşlarım var :) Bugüne kadar kimseden rahatsız edici veya rencide edici bir yorum almadım, demek ki yüreğimi gerçekten doğru bir şekilde sizlere yansıtabiliyorum. Ama ben çok şımarık bir kızım sanırım... etrafımda bu kadar fazla sevenim var ama ben farkında değilim, gereksiz yere mızmızlanıp sizleri de üzüyorum, affedin beni...
Hayatımdaki güzel insanlardan biri de ilkokul arkadaşım Tülay... Bu akşam buluştuk kendisiyle, bana doğumgünü hediyesi çok güzel kolye ve küpe almış, tam benlik bayıldım! Çok teşekkür ederim tatlı arkadaşım benim !!! Şimdi hepinizden bir ricam olacak, ben evrene güzel sinyaller vermeye yürekten inanıyorum, bu yüzden lütfen hepiniz benim için dua edin olur mu? Haydi başlayalım duamıza: "Tanrım, Noni'ye Kıvanç Tatlıtuğ kadar taşşş, Madonna'nın Brezilyalısı kadar çıtır, Will Smith Barack Obama kadar kıtır, Einstein kadar akıllı (vazgeçtim kafası çok basmasın), Bill Gates kadar mangırlı, Cem Yılmaz kadar komik, Romeo kadar romantik bir yavuklu ihsan eyle Yarabbim, amin." Bu duayı okuduktan sonra üstteki fotoma iyice üfürünüz üfleyiniz. Bu yöntem de işe yaramazsa artık sittin sene buraya yazar sizin de kafanızı düdüklerim ona göre!!!!

28 yorum:

  1. yanii bi su ekrana uflemedigim kalmisti... hahahaha... senin icin onu da yaptim...
    hadi bakalim...
    amennaaaa!

    YanıtlaSil
  2. Pufff... ufledim gitti :)
    Deli kiz ya noni tv :)))

    YanıtlaSil
  3. hahhahahah deli manyak arkadaşım valla ben yaptım bakalım nefesim ne kadar kuvvetli :)))))

    YanıtlaSil
  4. kız onların hepsini bir arada bulmak anca secretle gerçekleşirdi zaten aferin:)üfürdüm bakalım:)

    YanıtlaSil
  5. AMIIIIIIIIIIN
    Bulur bulmaz hemen cocuk yap derim !
    Bu arada ben seni uzun zamandir sessiz sessiz okuyorum ,hemde cok buyuk bir zevkle .Ablanin zaten post yayinlanir yayinlanmaz ilk okuyani benim valla :)

    Coooook guzel seyler bekliyor seni - inan bana ;)

    YanıtlaSil
  6. Tatlı, içten Noni doğumgünün mutlu olsun! Yeni yaşında gerçekleşmeyen hayalin kalmasın;) Süper bür yaş olsun yeni yaşın! Öpüyorum kocaman:))

    YanıtlaSil
  7. hahaahahahaaaaa alemsiiinn..
    pöööööööfffffffffff amiiiiiiiiinnnn

    YanıtlaSil
  8. ay nilosum yaaaa sen amerikali mi oldun amenna degil amin olacak guzel kizim benimmm insallah girgirina yazmissindir sibelimmmm benim kadar hizli ufleyen yoktur bakalim yakinda gorecegiz dualarin kerametini

    YanıtlaSil
  9. Canim insallah diledigin gibi cok iyi karakterli ve seni mutlu edicek birisi cikar karsina. Amiin. Aklima geldikce seni dualarimda aniyor olucagim, ozellikle de cok iyi, kaliteli seni mutlu edicek bir es bulman icin. Bence sen gercekten iyi niyetli,ve bir o kadar da cok guzel kalpli birisisin belki de bu yuzden blogunu uzun zamandir yorum yazmasam da cok severek okuyorum cunki pozitif enerjin ve ictenligin her yeni gune yeni guzellikler katiyor.
    Butun guzellikler ve guzel yurekli insanlar da hep senin yaninda olsun canim.
    Sevgiler, Nilufer

    YanıtlaSil
  10. Inga Mınga kızım,blogundaki dünkü fotografın beni çok üzdü.Seni bir daha öyle görmek istemiyorum.Geçmişten bugüne kadarki yaşamının sakin bir şekilde muhasebesini yaptığın zaman ne kadar şanslı birisi olduğunu göreceksin.Bizler annen ve baban olarak bunları görüyoruz ve bugünkü durumunla gurur duyuyoruz.Daha 30'lu yaşlardasın ve önünde çok uzun bir zaman ve çok fırsatların var.Seni dünkü gibi görmek istemiyorum,zaten dün söz verdin....Unutmak yok!....
    Doğum gününü en içten duygularımla kutluyor sağlık,mutluluk ve huzur içinde nice uzun yıllar diliyorum ve seni kucaklıyorum.
    İyi ki doğmuşsun,iyi ki varsın ve ne mutlu bize ki senin gibi bir kızımız var....Babiş

    YanıtlaSil
  11. AYYYYYYYY ÇOK MUTLUYUM BABİŞİM İLK DEFA BLOGUMA YORUM BIRAKTI :)

    CANLARIM BENİM NE KADAR TATLISINIZ O KADAR ŞANSLIYIM Kİ SİZİN GİBİ HARİKA BİR ANNE BABAYA SAHİBİM, SİZ OLMASANIZ BEN NE YAPARDIM HİÇ BİLMİYORUM! SÖZ VERİYORUM SİZİ BİR DAHA HİÇ ÜZMEYECEĞİM!

    ŞU ANDA O KADAR MUTLUYUM Kİ YORUMU KÜÇÜK HARFLERLE YAZMAK İSTEMEDİM :) MUTLULUĞUM GİBİ HARFLERİMİN DE BÜYÜK OLMASINI İSTEDİM...

    SİZİ ÇOOOOKKKK SEVİYORUM!!!!

    YanıtlaSil
  12. hep mutlu ol noni,nice güzel yaşlara sevdiklerinle beraber tatlım!!! çok güzelsin,harika bir ailen var,ağlak fotonu görünce çok üzüldüm.ama geçmiş bak bugün harika görünüyorsun.okuyup üfledim ben de ekrana doğru çok gülerek, alem kız iyi ki doğmuşsun.Değerini bil,senden bi tane daha yok şeker unutma sakın!
    Sarıldım.
    burcu~

    YanıtlaSil
  13. üüüüüffffff.... kafamı döndüre döndüre üfledim hemde. hep gülmeniz dileğiyle..

    YanıtlaSil
  14. Dediğin gibi ortaya karışık arajman abiden olan çocuğu düşünemedim ben.Herhalde, Anjelina'nın çocuğu bile tırıs kalır seninkinin yanında :)

    Herşey gönlünce olsun ,gözyaşların hep mutluluktan olsun,sevdiklerin etrafından hiç eksik olmasın.Ve onlarla hep birlikte nice güzel senelere inşallah,amin :)

    YanıtlaSil
  15. Nonicim cok duygulandim babaciginin yazdiklarini okuyunca! Allah sizi birbirinizden ayirmasin! AMiN!
    Sana tum dileklerinin gercek oldugu huzur ve mutluluk icinde gececek yeni bir yas diliyorum!
    Dogum Gunun Kutlu Olsun!

    http://www.denizbaran.com/

    YanıtlaSil
  16. Dogum gunun kutlu olsun.
    Dualarin kabul olsun.
    Senin icin bir ayda bir kilisesine gidilip dua edilip anahtar alinmali :) Bana iyi gelmisti tabi senin kadar kapsamli bir dua yoktu o ayri :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Mutlu yıllaaaarrrrr :)

    Arada bir tadın kaçsa mutsuz olsan da anlık olsun tüm bunlar çoğunluğu hayatının neşe olsun, kahkaha olsun :) olmaz mı, olur bence ya :))

    ben de üfledim, tutarsa haber ver, bu kadar mükemmeli olmasa da olur ;)

    YanıtlaSil
  18. hah, işte benim de tanıdığım noni böyle güleryüzlü, neşeli ve esprili! yine de duygularını o kadar içten ve şeffaf yazman, bir de üstüne resmini eklemen çok takdir edilesi... dürüstlüğünün en iyi göstergesi.

    şimdiden doğum gününü kutlarım. yüzün hep gülsün.
    not: bugün de benim doğum günüm ;)

    YanıtlaSil
  19. Lamour senin de dogumgunun kutlu olsun canimmm :)

    YanıtlaSil
  20. Hep sessiz okuyucular dile gelmis :)
    Bende onlardanim sanirim :)

    Dogun gunun kutlu olsun Noni...Hep mutlu yazilarina, gulen fotograflarina alismisiz, hep de oyle surer umarim bu yasindan sonra...Bende okudum ufledim :) Iyi sanslar sana...

    YanıtlaSil
  21. hhhiii cokkkk guzel cikmissin fotosta .)))
    ufurdummmm bendeee :)))

    eeheueh kissessss .)

    YanıtlaSil
  22. bu siraladiklarini ayri ayri zamanlarda nasil idare edicen kiz?..malum hepsini bir arada bulmak imkansizdan da oteeee:-))))

    kris:-)

    YanıtlaSil
  23. Dogum günün kutlu olsun Nonim

    yüzün hep gülsün. Sevdiklerinle saglikli, huzurlu ve mutlu nice yillara..
    *En büyük dü$ünün bu sene gerceklesmesini diliyorum canim..*

    KS
    Evren

    YanıtlaSil
  24. Mutlu yillar Nonim benim, nice nice guzel yillar diliyorum sana, seni cooook seviyorum ben :))

    YanıtlaSil
  25. merhabalaar!! yeniyim ben sizi tanimakta ama oyle sekersiniz, oyle guler yuzlusunuz ki, burasi da sicacik, sanirim sik sik buralarda gorusecegiz :) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  26. doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  27. nerden nereye, insallah az kaldi simdide kucagina Nil'ini alicaksin, rahat bir dogum olur umarim, hersey gonlunce olsun xxx

    YanıtlaSil
  28. iyimiş :)) 1. yıl dönümünden buraya düşenziii
    xoxo,
    Enda,

    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...