05 Mayıs 2009

Son Mim

Geçenlerde Melih beni mimlemişti, 6 tane soruya cevap vermem gerekiyormuş...
Sorular ve cevapları aşağıda:
1) Yıl sonunda zengin olmak koşulu ile bir yıl boyunca her gece kabus görmek ister miydiniz ? Neden olmasın :) Uyku ile aram pek yok, gece yarımdan önce asla yatağa giremiyorum, ve genelde 6 saat uyku bana yetiyor. Sonunda sahip olacağım zenginlikle her düşümü gerçekleştirebileceğim için bir yıl kabus görmeye katlanırdım sanırım...
2) Kör olma ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız ?
Kesinlikle sağır olmayı seçerdim!
3) Öleceğiniz anı bilmek ister miydiniz ? ASLA!!! Kendime neden böyle bir eziyet çekiyim canım! Her dakika saatime bakıp şu kadar vaktim kaldı demeyi hiç istemem! Çünkü o zaman yolcudur abbas bağlasan durmaz diyerek cozuturum kesin!
4) Bugünün son geceniz olacağını öğrenseniz birine söylemediklerinizden ötürü üzülür müydünüz ? Hayır çünkü ben çok açıksözlü biri olduğum için söylenmesi gereken herşeyi söylenecek insanlara söylemişimdir zaten... Hatta bazen bu dilimi koparasım gelir :P
5) Bir yıl boyunca her şeyin mükemmel olduğu ancak yıl sonunda o yılı unutacağınızı bile bile yaşanmasını ister miydiniz ? Evet isterdim, unutacağım o 1 yılın her anını yakalamaya çalışırdım ve her fotoğrafın arkasına hatırlamak için özel notlar yazardım, biraz Memento filmi gibi oldu ama sonuçta mükemmel bir yıl yaşanacaksa neden olmasın :)
6) Eviniz yanıyor, aileniz ve siz kurtuldunuz son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız ? Kesinlikle önce kedilerimi kurtarırdım, bir daha eve girme şansım olsa netbook & fotoğraf makinemi alırdım.
Mim'lerine beni de dahil etmek isteyen arkadaşlarıma bir açıklama yapmak istiyorum... Bundan sonra mim'lere cevap vermeyeceğim, bu cevapladığım son mim oldu, devreye mim girdiğinde sanırım benim ilham perim uçup gidiyor, aldığım bu karardan ötürü umarım beni anlayışla karşılarsınız... Teşekkürler.

3 yorum:

  1. banada aynısı oluyor,yazamıyorum o yüzden mim falan ben :/

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle bana kalbin kadar temiz bir sayfa ayırdığın için teşekkür ederim .:)) İlkokulda öyle birşey vardı dimi. Neyse Teşekkür ederim cevapladığın için. Ama kurtulacağını sanıyorsan aldanıyorsun. Zamanla yeni mimlerimiz olacak yazacağımız. Kaçamazsın.

    YanıtlaSil
  3. Noniciğim,
    Sen yazarken sıkılıyorsun ama..ben okurken şahsen pek mutlu oluyorum..
    Yaratıcı fotoların,espirili yazıların..
    Seni her gün mimlesinler bence:))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...