27 Mayıs 2009

Şu 3 Gün & Pembe Peri

Biri beni durdursun lütfen :) Her seferinde bloga biraz ara vermeliyim derken kendimi yine burada buluyorum! Her hafta yazacak birşey çıkıyor. Ama bu yoğunluk içinde kendimi hiç üretken hissetmiyorum dersem bana ne dersiniz? Evet hep bir programım, hep birilerine sözüm var, zamanımı bir şekilde iyi yönetiyorum ya da yönetemiyorum, kimi zaman aynı güne farklı kişilere ok diyorum sonra işin içinden çıkamıyorum vesaire... Sanki hep birşeyleri kovalıyor gibiyim, belki de kendi çapımda hayatın ucundan yakalamaya çalışıyorum ama yine de tatmin olamıyorum?! Benden küçük arkadaşlarım 2. bebeklerini bekliyorlar, bunları duydukça kendimi tuhaf hissediyorum ama ben üretkenliğimi anne olarak ortaya koymak istemiyorum yani bundan kesinlikle eminim. Avenue Q müzikalindeki Princeton gibi bir amacım olmalı, AMAÇ-AMAÇ-AMAÇ diye söyleniyorum, amacımı bulmaya çalışıyorum, ama henüz bir ışık görünmüş değil... Umarım yakında görebilirim, belki pembe peri bana yardım eder!


Bu aralar cici kız modunda geziniyorum (dün gerçi telefonda konuşurken bu moddan çıkıp Şahika gibi böğürdüm ama hakettiler doğrusu!) Pazartesi günü giydiğim kıyafetimin tek eksik aksesuarı elimde tüyden bir tozluktu sanırım :P
Bu arada kilo ile başım yine dertte, vücudum kendini 55 kg'ya kitledi sanki hiçbir incelme yok ve bacaklarımın kalınlığı beni çok rahatsız ediyor :(
Dün akşam kızlarla buluştuk, Ayakkabı Perisi'ne uğradık, geçen sefer gözümden kaçmış olmalı, bir sürü güzel elbiseler gelmiş (bu arada Gül ve eşi gördüğüm en tatlı & uyumlu çiftlerden biri, aman nazar değmesin!), sonra Vapiano'da yemek yedik. Akşamın esas bombası Bağdat Caddesi'nde salına salına yürürken kolyemin kendi kendine kopup boncukların tüm caddeye yayılması oldu :) Ben katıla katıla gülerken hatunlara boncuk toplattım, yoldan geçenlerde yardım etti bize haa haaa! Sonra Haagen Dazs'a girdik, siparişimi verirken eteğimin altından hala çat çut sesler eşliğinde boncuklar dökülüyordu, dondurmacı çocuk hatun böbrek taşı düşürüyor herhalde diye düşünmüştür kesin :P
Akşam bol bol kaynattık dememe gerek yok di mi :)
Biri bana şu arkadaki pembe şeyin ne olduğunu açıklasın lütfen! Balkonumda kesinlikle böyle bir süs yok, dışarıdaki birşeyin cama yansıması diycem ama kuyruk kısmı içeri doğru sarkmış, sanırım evimi pembe periler sardı, annecim korkuyooommm!!!!!! Kışttt kışttt !!!!

Evde seramikten biblolar yapma işine öyle bir sardım ki sormayın! Etsy'e bakıp birçok fikir edindim, gördüklerimin hepsini uygulamak istiyorum, beynime birazcık bastırsalar kulaklarımdan rengarenk fikirler fışkıracak kesin :) Bu ilk işimi Bediş'ten esinlenerek yaptım... Ama Etsy'dekiler inanılmaz pürüzsüz, acaba nasıl hamur kullanıyorlar bir bileniniz var mı?
Biraz çocuksu oldu ama yine de doğumgünü olan bir arkadaşıma hediye etme cesaretini göstereceğim :)

Kaybettiğim eşeğimi buldummmm yuppiiiii :) Az önce yüzüğümü getirdiler, sanırım dün telefonda o kadar carladım ki bu hatun çenesiyle canımıza okur dediler ve buldular kihh kihhh :) Böylelikle dün sorduğum soruya bugün cevap almış oldum, Allah'ın sevdiği kuluymuşum olleeyyyyy :)

12 yorum:

  1. canım yaaa :) çok şekersin.. 55 kg altına inmeee beni dinle çok güzelsin böyle..

    bence... sevgiler..
    tuba

    YanıtlaSil
  2. buraya bagimlilik sorunu bende de var :)

    elbisene bayildim, yuzugune sevindim, killerin icin de harikasin diyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ilk basta yuzugunun bulunmasina coook sevindim...bazen sahika kiliginda insanlarin karsisinda olmak gerekiyor sekercigim:) bu arada biz de sizi dun gordugumuz icin cok mutlu olduk...enerjisi cok cok yuksek insanlarsiniz, ve dogal olarak girdiginiz ortamin da enerjisini yukseltiyorsunuz:) ama pembe peri cok sirin olmus yani:) hep seni boyle periler korusun:) seni ve nermin'i kocaman opuyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Hey Noni.. Dalga mı geçiyorsun :) Bence gayet faalsin, daha fazlası zaten bünyeye zarar :) Bence çok güzel değerlendiriyorsun zamanını, dolu dolu ve eğlenceli..

    YanıtlaSil
  5. ben anlamadım pürüz mürüz bence cok hos gözüküyorlar nonim
    ben bayıldım:)

    YanıtlaSil
  6. hahahaha aklıma geldikçe hala gülme krizlerine yatıyorum hatun, boncuklarımı toplayalım kıslaar dedi ama kendisi gülmekten eğilemedi bile...Bağdat caddesinin ortasında boncuk toplayan 2 hatun (2-chic ile gofrett) + iki tanımadık adam ve başımızda 1 gülmekten yarılan kadın!!Süperdiiii ama çok eğlendik demi kıslaar böyle akşamları hep yapalım, boncuk toplama değil yaniii :):):)
    Yalnız pembe asılı objeye falan feci takıldım çünkü balkonun kapısı kendiliğinden açıldı.Anneciiiiim sende kesin bişi bar!!
    Yüzüğe cümletten sevindik, malüm bizim de kafamız ütülendi de ondan dimi gofrett'im :):):)
    öpüyorum şekerim.

    YanıtlaSil
  7. Ayrıca elbett yaratıcısın cnm benim dün akşam, gece daha doğrusu uykusuzluğumuzu boşuna mı senin el sanatlarına feda ettik haaa!!
    :):):)harika şeyler yapıyorsun, devam.

    YanıtlaSil
  8. valla nonimin perili evine çıkarsa ismin hiç şaşırmam :)) ben de çok eğlendim çoook teşekkürler kızlar.. ayrıca el becerin oldukça yüksek kendine haksızlık etme..

    boncuk demeyin bana bir süre :P

    YanıtlaSil
  9. Fimo pürüzsüz baya ama pişirmek gerekiyor. O da yarım saat filan, onu da dene istersen :)

    YanıtlaSil
  10. uzun bir aradan sonra tekrar merhaba.
    canim benim öncelikle süper görünüyorsun, öyle fazla kilon filan da yok! sonucta yakin bir zamanda gördüm seni ve harikasin buna inan :)

    yüzügünü bulmanada cok sevindim, darisi benim basima, bende saatimi kaybettim :(

    ayrica seramikten yaptigin biblolar da cok tatli :) ellerine saglik.

    öptüm
    lale

    YanıtlaSil
  11. noni pembe peri çok soft bir cümle. bence o gerçek bir cin! lütfen böyle şeyleri pembe peri, mor elf diye yumuşatmayalım. peri falan diye hiç sevinme... korkmalısın çünkü evini iyi saatte olsunlar basmış :PPP

    şaka bir yana o bence makinenin üzerinden sarkan bir cep telefonu süsüne benziyor.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...