12 Mayıs 2009

Teşekkürler Çilekli Pastam!

Dün akşam işten çıkmadan önce bir paket bırakıldı masama, heyecanla açtım hemen! Canım arkadaşım Çilekli Pastam doğumgünümü erkenden kutlamak istemiş :) Çok güzel bir doğumgünü kartı ve yanında ciciler yollamış. Daha cumartesi gelmeden ilk hediyemi aldım bile yuppi :) Canım benim çok teşekkür ederim! Bu blogun bana kattığı güzelliklerden biri de sensin bunu biliyorsun di mi? Seninle aynı sıkıntılardan geçtik, farklı şehirlerde yaşıyor olabiliriz ama ben seni kendime inanılmaz yakın hissediyorum, bunu ayrıca belirtmek istedim... İyi ki hayatımdasın güzel Çilekli Pastam benim :)

Doğumgünü demişken... Haftasonu kendime d.günü hediyesi aldım :) Ben modayı artık bir kenara atmış bulunuyorum, sadece beğendiğim veya tarzıma uyduğunu düşündüğüm şeyleri alıyorum, zaten vitrinlere baktıkça bu sene nelerin moda olduğu konusunda kafam karışıyor... Bu siyah J.Lo'yu indirimden aldım, tahta topuğun modası geçebilir ama bu zaten kimin umrunda ki?!

Bu da mavi renk Sisley çantam...
Bu da siyah renk Misom :) Kuzguna yavrusu anka görünürmüş ama sadece benim kedim olduğun için bana bu kadar tatlı gelemezsin sen di mi?
Tatlı olmasına tatlılar da ahh bir de eve giren her yeni şeye benden önce el atmasalar!!!


!!! WARNING BOYS !!!
FAZLA YARAMAZLIK YAPTIĞINIZDA
TOTONUZA HER AN BİR TEKME YİYEBİLİRSİNİZ !!!

15 yorum:

  1. Yazinin sonundaki uyariya bayildim:) cok guldum:) yeni cicilerin hayirli olsun:) cok yakismislar:) ama sen cok yasa ya:) ekran karsisinda kikirdiyorum hala:)

    YanıtlaSil
  2. Cok hos bir yazi :)) Hele son resim harika!:D Senin kedilerine asik olmaya basladim. Kediden tirsan biri olarak almayi bile düsünüyorum artik :) Ayakkabilarin cok $lk Nonim, güzel günlerde giy! Dogum günün ne zaman?

    Evren

    YanıtlaSil
  3. Noni kedilerin cok seker, ozellikle siyaha bayildim! Cok garip, cok sevimli, cok manali bir yuzu var :)

    Cantan da harika! Senelerce kullanabilecegin renk ve modelde iyi bir secim :)

    YanıtlaSil
  4. noni ayakkabıları çok güzel güle güle giy
    ama ben o sarı patilere o meraklı bakışlara bayıldım :D

    YanıtlaSil
  5. Aaaa Noni emin olabilirsin sadece sana tatlı görünmüyolar, senin veletlerin hepsi ayrı ayrı tapılası şirinlikteler !!! Vallahi bol bol koy fotoğraflarını bakmaya doyamıyo insan...

    YanıtlaSil
  6. Doğumgünün kutlu olsun.
    Nice seneler mutluluklara vesile olsun.
    Daha ne derim bilmiorum önce kedileri çok beğendim onu diim sonra elbise ve ayakkabıyı sonra çantayı die sıraliim soldan sağa=)

    Nice mutlu ve başarılı yıllar dilerim Nonim.

    YanıtlaSil
  7. koltuga patilerini oydugu resme bayildim.

    YanıtlaSil
  8. Omuzunda çantanla verdiğin poz harika görünüyor :) Miso ise kesinlikle senin kedin olduğu için tatlı değil :) o doğuştan güzel bir kedi. tıpkı ufak bir jaguara benziyor, siyah kedilere tapıyorum...

    Bunun dışında Boğa hatunu olduğunu biliyordum ama doğum günün ne zamandı?

    Bir de haber vereyim, cuma günü yayınlayacağım ropörtajı eurovision yüzünden yarına aldım :) Girip okuyabilirsin yarın öğlen

    xoxo

    YanıtlaSil
  9. Aaaa çanta mı aldıın? Abooow neyse güle güle kullan cnm benim, çilekli pastanın yolladıklarına da..
    Ayakkabılar çok güzel durdu ayağında iyiki aldın hayatım...
    Ayrıca yakışıklılarıma ayak sürme bakiiiim aaaaaaa :):):)
    öptüm.

    YanıtlaSil
  10. Canımmmm minicik şeyler onlar sen her şeyin en en en güzellerine layıksın.

    Blogun bana kattığı en güzel insanlardan biri de sensin, benim için çok ayrı yerin var. Beni en iyi anlayanda sensin.

    Sana kocaman öpücükler gönderiyorum.

    İyi ki varsın canım iyi ki doğdun. kocaman öpüyorum seni birtanesi

    YanıtlaSil
  11. valla nonim bende ayakkabılarına bayıldım , modayı siktiret bence ne beğeniyorsan ne yakışıyorsa o modadır :))

    çocuklarına da öyle teknmeler savunma enerjini boys lara sakla ki seni üzdüklerinde sıkı bir dayak atabilesin hahahahah

    YanıtlaSil
  12. su miso ibisi kesin sehla yaaa, bitiyorum tipine...
    ama tarcina soyle o baska... beklesin beni....
    sen gene bir hossun hatun!!! yerim seni de!hahahah

    YanıtlaSil
  13. Çok güzeller Nonicim güle güle kullan harika seçimler yapmışsın kutluyorum seni :)

    YanıtlaSil
  14. Siyah ayakkabılarınız çok hoş, bir boğa olarak sizinde boğa olduğunuzu tahmin etmiştim zaten :)

    YanıtlaSil
  15. Kara kedilere karşı benim de bir sempatim var sanki yıllardır insanlar onları dışladıkça, bu gerçek onların karakterlerinde ters etki oluşturarak onların süper tatlı, sevecen, uysal tipler olmasını sağlamış gibi geliyor, bu benim salak teorim tabi, gördüğüm tüm kara kediler de iyi huylu mu olur :) Senin ki de öyle mi? Bu arada yeşin yaşını kutlarım, çok öperim, ayakkabılarını da güle güle giy diyeyim bu yorum artık burda bitsin :)))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...