03 Mayıs 2009

Teşekkürler Cosmopolitan!

Dün prenses aradı, bu ayki Cosmopolitan dergisini al hemen, 2-Chic içinde dedi, kulaklarıma inanamadım! Hemen en yakın marketten bir Cosmo aldım ve heyecanla sayfalarını karıştırdım. Prensesin dediği gibi, 2009 Yaz Trendleri Raporunun 17. sırasında sanal günlük olarak 2-Chic yer alıyordu :)
2-Chic kızları olarak Nermin & bendeniz Noni, Cosmopolitan dergisine bu kadar blog arasından bizi seçtikleri için çok teşekkür ederiz :) Bir de dipnot biz bu sanal günlük olayına aslında krizden çok çok önce 2006'lı yıllarda D-Chic olarak başlamıştık, kısa bir aradan sonra şimdi 2-Chic olarak tekrar yayındayız. Bizi yeniden yazmaya iten şey işsizlik veya kriz değil, blog yazmaktan duyduğumuz keyif oldu... Ehh ne de olsa 15 yaşından beri Cosmo okuduğumuz için kendi ayakları üzerinde duran güçlü Cosmo kızlarıyız biz ;)
Bu arada anneannemin de bir Cosmo kızı olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim!
Bu mutluluğu bize yaşattığı için Cosmo ekibine tekrar çok teşekkürler!
Sevgilerimizle...
2-Chic Girls

16 yorum:

  1. noniciğim tebrik ederimm harika bir haber :)

    YanıtlaSil
  2. Nonicim süppperrrrr! Çok güzel bir duygu değil mi? :)
    Başarılarınızın devamı dileğiyle, sevgiler kocaman :)

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim canim... YAKISIR ikinize de!!!! hep sursun bu guzel haberler!!!

    YanıtlaSil
  4. tebrikler... blogun değer görmesi böyle birşey!

    YanıtlaSil
  5. ne güzel kızlar tebrik ederim kocaman sizi. :)

    YanıtlaSil
  6. Bende ortağımı tebrik ediyorum...mucukss

    YanıtlaSil
  7. Sevgili 2-Chic kizlari:)

    Cok cok tebrik ediyorum sizi...Blog konusunda cok titiz ve ozenlisiniz, sasirtici bir haber degil aslinda:) Ben de Cosmo'nun Beauty tarafindan okumaya basladigim icin derginin diger kismina henuz gecmistim ve haberi dogal olarak okumamistim. Biraz once denilen bolume baktim ve haberi gordum:)

    Sizleri dhaa bircok yerde okumak dilegi ile:)

    Iyi bir hafta diliyorum ikinize de:)

    YanıtlaSil
  8. abbbovvvv bizim kızlara bak hele , aferim yavrııııım aferimmm güzelleriimmmm mucuks

    YanıtlaSil
  9. Bu sayfanıda yayınlasınlar, süper bir konsept. Bir daha ki sayıda senin sayfanı detaylı incelemelerini bekliyoruz.

    Bu arada çok sevindim canım sizin adınıza, öptüm ikinizi de şekerler

    YanıtlaSil
  10. tebrikler fıstıklar, sizinle gurur duydum! çok daha fazlasını hak ediyorsunuz ve hak ettiğiniz her şeyi zaman içinde alacaksınız... Size güveniyorum:)

    YanıtlaSil
  11. Tebrikler Noniş ve Nermin.....
    Öpüyorum sizleri

    YanıtlaSil
  12. bu harika bir haber cosmopolitan'dan söz ediyoruz !!!wooow woow wooow :) tebrik ederim

    YanıtlaSil
  13. Bu harika bir haber Nonim!! Nasil sevindim sizin adiniza! Tebrik ederim ;)

    Evren

    YanıtlaSil
  14. helal :)

    gerçi bana uzak bu cosmo olayları ama konu Nermin'le sen olunca çok sevindim tabii..

    YanıtlaSil
  15. Süperrr başarılarınız bol olsun.Asıl annenin bu pozu cosmoda çıksa ne süper olur :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...