11 Mayıs 2009

Teşekkürler Fıstık Yeşili :)

Bildiğiniz gibi Fıstık Yeşili her ay en fazla yorum yapan okuyucularına çeşitli hediyeler dağıtıyor. Ben de Özdemir Asaf'ın şiir kitabının üstüne bir de Akla Ziyan Oyuncular Topluluğu - AZOT'a tiyatro bileti kazandım :) Sanırım Fıstık Yeşili gibi böyle istikrarlı bir şekilde okuyucularını mutlu eden başka bir kültür sanat websayfası yoktur!
AZOT 5 tiyatro sever genç tarafından 2007 yılında kurulmuş. Aslında kendilerine gerçekten zor bir alan seçmişler, doğaçlama tiyatro oyunlarını birçok üniversite, cafe, bar ve sosyal etkinliklerde sergilemişler. Ben doğaçlama tiyatro oyununu hayatımda ilk kez dün izledim. Oyuncuların o anda kendilerine verilen kelimelerle anında bir oyun çıkartmaları ve seyircilerin de interaktif katılımı ile gerçekten çok keyifli bir oyun izlemiş oldum. Tüm oyunculara bu keyifli oyun için teşekkür ediyorum. Siz de doğaçlama bir oyun izlemek isterseniz her Çarşamba saat 21:00 ve her Pazar saat 16:00'da Beyoğlu The Beatles Câfe'de...Havaların ısınması ile birlikte yakında Beatles Câfe'nin terasına geçeceklerini de buradan duyurmak isterim...

5 yorum:

  1. çok zor birşey gerçekten.. benim de bir arkadaşım bunun eğitimini alıyordu, sürekli sahneye çıkıp duruyorlardı... ne kadar davet etmiş olsa da hiç gidemedim.

    bir de "mahşer-i cümbüş" vardı tv de... arada ona da bakıyordum doğaçlama bişeyler yapıyorlardı, oldukça keyifliydi :) tahmin edebiliyorum ne kdr eğlendirdiklerini

    YanıtlaSil
  2. Nonim oyunu beğenmene çok sevindim! Bir ben kaldım AZOT'u henüz izlemeyen galiba, demek ki kısmet terasta izlemekmiş:)

    YanıtlaSil
  3. Fıstık yeşil mi. hıh
    kendilerine mail attım bir kaç tavsiye de bulunmak amacıyla. nezaket edip cevap bile vermediler. Neyse hayırlı olsun hediyen.

    YanıtlaSil
  4. ilkokuldan bir arkdaşım bu tarz tiyatro grubunun bir üyesiydi..zor zanaat!

    YanıtlaSil
  5. Nonim oyunu gelip izlemen de aracı olan fıstık yeşiline buradan ayrıca teşekkür ederiz. Ve Oyun ile ilgili yorumlarını buradan paylaşmış olman bizi çok onore etti. Yaz sezonu nedeniyle oyun programımızda bazı güncellemeler oldu. İzninle buarada yayınlamak isterim.
    12 Haziran Cuma itibariyle yaz boyunca her cuma Old City Comedy Club 'te Saat 21:00 'de ;
    Her pazar Beatles Cafe 'de Saat 18:00 'de Sahne alıyor olacağız.

    Şimdiden sonsuz teşekkürler..
    Perdeniz hiç kapanmasın.

    Sevgiyle..

    Akla Ziyan Oyuncular Topluluğu

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...