14 Mayıs 2009

Umut kanatlarımın altında

Ağladım, ağladım, rahatladım. Bir itirazı olan :) Bazen biz kadınların buna ihtiyacı oluyor, içimizde birşeyler çok biriktiğinde bir şekilde çıkıp gitmesi gerekiyor, genellikle bu bende bağırıp çağırma, birşeyleri kırıp dökme yerine gözyaşı olarak yaşanıyor. Geçmişe fazla dönüp bakan biri değilim ama birikimler var ya, işte onlar yok sayılamıyor... Buraya da hep iyi ve neşeli tarafımı yansıtmamın sahte olacağını düşünüyorum. Kimse mükemmel bir hayat yaşamıyor sonuçta... İnişler çıkışlar hepimizin hayatında mevcut. Bu arada Sade, Sezen Aksu'dan Sen Ağlama şarkısını koymamı söylemiş ama ben onun yerine Ağlamak Güzeldir şarkısını paylaşmak istedim sizlerle... Evet ağlamak insana iyi geliyor, o birikenlerin ağırlığı gözyaşları ile gidiyor ve insan yeni güne daha hafiflemiş olarak başlıyor.
Geçenlerde yine canımın böyle sıkkın olduğu bir akşamın ardından, sabah servis beklerken bu şirin güvercini gördüm, yürüyerek yanıma geldi, suyunu içti ve yine yürüyerek uzaklaşıp gitti. Dünya yansa umrum olmaz ben suyumu içerim tavrıyla o kadar tatlıydı ki... Kimi zaman yukardaki tarafından bir işaret gönderilmesine ihtiyaç duyarız ya, herşeyin yoluna gireceğini ve onun yanımızda olduğunu hissetmek isteriz, işte ben de o gün bu şirin güvercini bir işaret olarak algıladım ve içim umutla doldu. O anda çektiğim fotoğrafları telefonumdan silmemişim, şimdi bakınca yine o güne geri döndüm ve aynı umudu içimde hissettim...   

7 yorum:

  1. noni "bu resimdeki" gacıyı sen zannettim ilk bakışta bir an ve gülümsedim, umudumuz hiç bitmesin, ufak şeyler bile bizi gülümsetebilsin hep :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa sahiden bana benziyor ama o yanımdaki ne öyle ıykkk beğenmedim nerde senin haftanın güzelleri nerde bu adam :) Önümdeki şaraptan 10 kadehi devirmem lazım yoksa hiç çekilmez vallahi :P
    Aha böyle onun sapı bunun çöpü diye diye sap gibi kaldım o da ayrı mesele ya neyseee!!!

    YanıtlaSil
  3. ya inanırmısın bende bir önceki yorumuma "Yada Yine sezen aksu'dan Ağlamak Güzeldir de olur" eklemesi yapmak için gelmiştim. Bu ne tesadüf. 3 gün önce üst üste dinlemiştim bu şarkıyı...

    YanıtlaSil
  4. Aglama fasli sanirim bi bana yardimci olmuyor son zamanlarda..:(
    Umarim dedigin gibi bir seylerin isaretidir, bende dun ustume ugur boceginin konup oylece durdugunu gordum, icime bi an umut girdi, sonra da onu bi yapragin ustune biraktim..;)

    YanıtlaSil
  5. Gozyaslariyla ruhu yikamak! Inanirim ben buna, ise yarar cogu zaman,ama artik sil gozyaslarini ve her zamanki Nonimiz ol " Hersey Cok Guzel Olucak" diyen kendine..

    http://www.denizbaran.com/

    YanıtlaSil
  6. sevgili noni,
    aglamak kisa sureli rahatlatsa da sonradan benim icimi hep daha cok sikar...
    ben de bugunlerde bir of ceksem karsiki daglar yikilir ama ne diyelim: there is always sunshine after rain.
    seni sIkacak seyleri dusunmemeye calis. hem bak dogumgunun, bir suru hediye,framboazli pasta (cok severim) vs:)simdiden kutlarim, nice senelere...

    YanıtlaSil
  7. Üfledim gönderdim duamı Allah gönlüne göre versin.Keşke bu erkekler fabrikadan çıksaydı ısmarladık değil mi? :))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...