02 Haziran 2009

Aç-Kapa fikirleri!

 Eski iş arkadaşım benim blog adresimi biriyle paylaşıyor ama bana söylemiyor.
O biri beni okuyor ama bana söyleyemiyor ve buradan okudukları ile benim hakkımda birtakım yargılara varıyor... (Belki de hintli veya hırt hallerimi görüp bir kaçık olduğuma inanıyor :P)
Babam arıyor, ablam mail atıyor, detayları ver bişey anlamadık diyor...
Bu böyle uzayıp gidiyor...
Bazen yazmasam mı diyorum... Herkes beni okuyor dolayısıyla hakkımdaki tüm haberleri buradan alıyorlar :( Veya armut piş ağzıma düş oluyor, herşeyim ortada olduğu için gizem mizem kalmıyor :( Ama seviyorum burayı, beni çok eğlendiriyor ve rahatlatıyor, psikoloğa veya terapiste gitmiyorum, onun yerine buraya yazıp yazıp rahatlıyorum ;) Bugün aklımdan acaba blogu tamamen kapasam mı diye geçirdim, sonra da amaannn dedim. Sen burayı kendin için mi yapıyorsun yoksa başkaları için mi, sen kendini biliyorsun gerisini boşver dedim.
İşte böyle aç-kapa fikirleri küçük beynimde gezinirken bir baktım ziyaretçi listem 150 kişi oldu bende bir sevinç bir mutluluk :) Aklıma hemen daha önceden de bahsettiğim 150. kişiye yollayacağım teşekkür kartı geldi tabii anında kapama fikrinden vazgeçtim haa haa dönek Noni :P
Sevgili 150. ziyaretçim "banyosuyu" eğer adresini bana mail olarak atarsan sana özel bir teşekkür mektubu yollamak istiyorum.
Bugünlük bu kadar aksiyon yeter di mi :)

17 yorum:

  1. Merhaba :) Benim bir blogum yok ,ayrıca 150.kişi niyetine falanda yazmadım zaten seni de iki haftadır okuyorum(talisman'ın günlüğünden tıklamışlığım sayesinde buldum seni).Yaşam tarzlarımız falan çok farklı aslında ama zıtların çekiciliği midir yoksa içtenliğin midir bilemiyorum , seviyorum seni okumayı ve hatta diyebilirim ki içten yazdığın postlarınla günüme güzellik kattın bir nebze...Diyeceğim o ki, yolunda yürü,boşver sataşanları bak bana bile umut oluyorsun ne güzel :)

    Nuray

    YanıtlaSil
  2. Hayırr kapama sakın.. Zaman zaman böyle düşünceler geçiyor hepimizin kafasından ama senin de söylediğin gibi bize özel bir yer sonuçta.. Başkaları için yaşamıyoruz ki hiçbirimiz.. Bırak kim ne düşünürse düşünsün Nonicim..
    Çok yaz, hep yaz !!

    YanıtlaSil
  3. Nonim var yaa, su blogum olmasaydi ben kesin kafayi yerdim burda, dedigin gibi buraya yazdikca insanin pisikolaga ihtiyaci kalmiyor :)) Sakin haa kapatayim deme :))

    YanıtlaSil
  4. Yaa sabahtan beri neler olup bitiyor anlayamadım kafam karışttı...anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  5. aha heyecanlandım ya :)
    uzun süredir takipçiyim ben hatta aslında ben tee ne zamandır nilüferin şekerlerinin takipçisiyim. kardeş olduğunuzu anlamam biraz zaman aldı :) (açık açık yazıldığı halde).
    heyecanlandığımı söylemişmiydim ? :P

    YanıtlaSil
  6. kapatma, aman diyim - günlük gazete gibi okuyorum valla.. :)

    YanıtlaSil
  7. sakin Nonim sakin kapatma!

    Ayrica birak artik bu LOSER'lari konusmaya degmez, herkesi kendin gibi bilme!

    YanıtlaSil
  8. bende aynı hallerdeyim son günlerde :(

    ama sen kapama seni okuyraka mutlu oluyorum

    YanıtlaSil
  9. Sakın kapatma! Seni büyük bir keyifle ve merakla okuyorum. Yalnız olmadığımın ispatı senin yazıların. Ve bu bana iyi geliyor. Seni, aileni, heyecanlarını seviyorum noni. Gitme!

    YanıtlaSil
  10. aman aman sakin sakin kapama :)

    YanıtlaSil
  11. Alttaki resme takıldım ben. Hatta bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  12. Nonim

    sabah ne$esi, seker (sekerler kime benzedigi burdan da belli) ve yüregi güzel Nonim.

    O kastettigin insanlar eminim senin yürekliligine, aciksözlülügüne,cesaretine yasadiklarina ragmen hala neseni kaybetmemis olmana, ve kisaca herseyinle sana özenen insanlarin basinda geliyordur.

    Iyi ki sen varsin, bakma onlara ben seni, aileni, kedilerini cok seviyorum!

    Evren

    YanıtlaSil
  13. do-neeek no-niiiii!
    do-neeek no-niiiii!!!!
    :)
    SAKIN HA!

    YanıtlaSil
  14. ya sakın kapatma gerçekten dediğin gibi terapiste gitmekten çok daha iyi bence blog yazmak, üstelik bu kdr güzel yazarken :) 150. kişiye teşekkür etmek istiyorum, seni saçma sapan bi fikirden döndürmüş :D

    YanıtlaSil
  15. hayirrrr.....acilis sayfamsin Nonim bana bunu yapma :( optum cok kocaman

    YanıtlaSil
  16. ben buraya yorum bırakmayı unutmuşum , samim seni gebertirim sakın bloğunu kapatma.. hem ortada bunu gerektirecek ne var yahhuuu ,, aman diim valla şurda kaliteli, eğlenceli, komik, duygusal , her konuda yaratıcı yazabilen ender yazarlardan birisin tabi benden sonra hahahhaha imza : kıskanç gofret

    YanıtlaSil
  17. Kızzzlar ben döneğin tekiyim bunu daha önceden söylemiştim di mi :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...