20 Haziran 2009

Bim Bam Boom :)

Aaaaa yeter dayanamıycam itiraf ediyom işte :) Farkındaysanız bir süredir burada sadece el emeği göz nuru el işlerimi paylaşıyorum sizlerle :P Pek hamaratım, pek usluyum, pek ciciyim sormayın! Nedeni ne tahmin edin bakiyim? Eveeetttt yeni bir heyecan yaşıyorum şu anda! Hatırlarsanız doğumgünümden önce sümüklü halimle bir yazı koymuştum buraya, sonra da hepinizden benim için dua etmenizi istemiştim :) Sizin nefesiniz amma kuvvetliymiş böyle!!! Belki inanmayacaksınız ama ben tam o yazıyı yazdığım akşam onunla tanıştım yani doğumgünüme saatler kala... O gün ya gerçekten birçok kişi aynı anda beni okudu üfledi ve işe yaradı ya da evren benim sümüklü görüntüme daha fazla katlanamadı ki bu da ihtimaller dahilinde :P Ehhh ne de olsa küçükken de böyle ağlayarak zırlayarak her türlü isteğimi yerine getirirdim ben haa haa afferin bana :) Fakat bir karar aldım, burada onunla ilgili ne hislerimi, ne havadisleri ne de fotomuzu paylaşmayacağım. Herşeyi buraya yazıp nazar değmesini istemiyorum. Sizinle bir süredir börtü böcek fotoları paylaşmamın nedeni budur arkadaşlar. Ayy bir de burayı herkes biliyor yahu sıkıyorsa yaz rahat rahat!!! Annem, babam, ablam, teyzelerim, anneannem, arkadaşlarım, onların arkadaşları ühüüü liste böyle uzayıp gidiyor. Hah şimdi söyleyin bana tırsak davranmakta haklı mıyım haksız mıyım :)

15 yorum:

  1. Ayy Noni valla tü tü tü diorum, tebrik ediyorum, başarılarının devamını diliyorum eheheh =)

    Bence de paylaşma tabiki, hem çok taze hem de ne gerek var =) Olan var olmayan var, kıskandırma kimseyi :P

    Şaka bi yana çok mutlu oldum tatlım, pozitif enerjine bayılıyorum, hiç bozulmasın... tü tü tü ...

    YanıtlaSil
  2. Hayirli ugurlu olsun. Bir sure bilmesek de idare ederiz herhalde :) Sen kendine ve sefkiline iyi bak :P

    YanıtlaSil
  3. ohh noni busüpper bir haber ben havadissiz kalabilirim iyi olacaksan eğer ;)

    YanıtlaSil
  4. cok guzel bi haber bu nonicim.. o zaman simdi dualari bana ediceksiniz :)
    sen askini guzel guzel yasa biz resimleri gormesekte olur.

    arimayasilgisi

    YanıtlaSil
  5. noniciiim, cook tebrik ederim, hem de bahar-yaz, super super, siz gezin fotosuz bi hayal ederiz :) seni mutlu hayal etmek cok zor degil zaten :)

    YanıtlaSil
  6. Elbette haklısın Noni!

    Sonuna kadar gizlemeye devam :)

    YanıtlaSil
  7. ay sinerji yaratmışız topluca üfürükten :) çok sevindim dileğimizin olmasına..

    sen yeter ki mutlu ol noni. görkem'in dediği gibi; hayal ederiz biz seni :)
    haydi bir dua daha okuyalım : elemterefiş kem gözlere şiş. amin..

    YanıtlaSil
  8. Kissslar cok tesekkur ederim!

    Biliyorsunuz daha onceden cok agladim uzuldum, simdi bana sakli bana ozel olmasini istiyorum...

    Bu buyunun bozulmasini istemiyorum, beni anlayisla karsiladiginiz icin tesekkurler ;)

    YanıtlaSil
  9. Harika bir haber:))Çok sevindim.Hayırlısı olsun:))
    Nilüferi benim yeriğme de öpermisin:))Sağol:))Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  10. 'Seni pamuklara sarmalar sararım...' yazıyı okuyunca bu şarkı geldi aklıma:))

    Aman nazar etmeyin Noni'ye çalışın sizin de olsun:))

    YanıtlaSil
  11. evet!

    ben tahmin etmiştim zaten son haftalarda böle sevgi kelebeği gibi olmanın altında bi şey olduğunu:)
    O beyi tebrik ederim noniş,çok tatlı bi kadınla beraber umarım bu sefer hakettiğin aşkı yaşayabilirsin...

    belkide bundan önceki enkazları yaşamanın bi sebebi vardır ve belkide nihayet sebebe ulaşmışsındır.çook mutlu olman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  12. Süppperrr! Maşallah diyorum hemen:) Yazma bence de! Boşver! İyi, mutlu olduğunu bilelim, foto-detay önemli değil:) İyi haftalar canım:)

    YanıtlaSil
  13. merhaba noni,
    bloglarda gezinirken, senin sayfanı da karıştırdım ve bu yazına denk geldim. dileğin gerçekleştiği için sevindim ve senden, bir zamanlar senin gibi minik hayal kuranlar için dua etmeni rica edicektim, hoş olmaz mı? ;)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Her zaman ediyorum canım, dualarım herkesin mutlu olması ve kendileri için en iyisi neyse onun karşılarına çıkması yönünde, bir de kötü gibi gözüken birşeyin aslında insanın iyiliği için başına geldiği gerçeği var, ama bunu anlamak için zaman geçmesi gerekiyor... umarım çok mutlu olursun ve hayattaki tüm dileklerini gerçekleştirirsin ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...