08 Haziran 2009

Hatuns@Bursa

Cumartesi sabah yola çıktık, 10:45 feribotu ile Yalova'nın yolunu tuttuk...
Sabah mahmurluğunu feribotta üzerimizden atıp kaynatmaya başladık, ana konumuz bir gece önce tanıştığımız çene cırcırı olmuş kasıntı veletti :)
Feribotun dalgalardan ötürü sallandığını zannediyorsanız yanılıyorsunuz, 2-chic hatunu burada yamuk kadraj sanatı yapıyor yaaa :)
3 yavrusun can güvenliği bana emanet olduğu için giderken tüm dikkatimi yola verdim ;) Arabadan inerken de nerdeyse kalıp halinde inecektim, o kadar kasmışım kendimi yani haa haaa :)
Bursa'nın bebeleri de güzel oluyormuş, test edildi onaylandı :) Hep birlikte yemek yedik, ahh nerden bilebilirdik yediğimiz o iskenderin Büyük İskender gibi midemizi ele geçirip mat edeceğini!
Yemek sonrası doğaya da karıştık... Semt olarak Çekirge'yi çok beğendik.
Buyrun tipi kaymış bebeler, yediğimiz iskendere ne koydularsa artık bağırsaklarımızda olan hareketlenme nedeniyle gülme yetimizi oracıkta kaybettik arkadaşlar :)
Akşam üstüne doğru yavaş yavaş dönüşe geçtik...
Ve seyahatimizi tatlı bir şekilde bitirdik :)

Kıssslar bu keyifli yolculuk için hepinize teşekkür ederim!!!
p.s. Uzuuun bir süre kebap türü bişey ağzıma koymam heralde :P

10 yorum:

  1. Bursa da kebap yemek icin bu kadar yol katedin kebaplar aksama kadar midenizde durmasin olcak sey mi yauww..

    YanıtlaSil
  2. sibelcim bilseydim buralara geldiğinizi en nefisinden bi iskender ısmarlardım size,fotoğraftan tahmin ediyorum nerede yediğinizi ama yanlış seçim olmuş canım.cafe de çırağan mı yoksa.bir daha ki sefere haber bekliyorum,fotolar süper.
    burcu~

    YanıtlaSil
  3. yok ben bu hatunun hızına ayak uyduramam imkansız.. kah orada kah burada :) valla aslına bakarsan sayende bende bi bursa gezisi yapmış gibi hissettim kendimi :) çok cıvıl cıvıl ve güzel görünüyorsunuz hepiniz. bayıldım... o yediğin kestane şekeri mi?

    YanıtlaSil
  4. kestane sekeriiii :) simdi atliyorum ekrana..

    YanıtlaSil
  5. Haahhaaaa Bursa seyahatimizisuper ozetlemissin cnm ilk ve son Iskender yiyisimdi bi daha almigim alana da mani olmigim.Bagirsaklari da en cok cifte telli yapani da ogrenmis bulunduk hahahaha bu arada Bursa bebeleri ne guseldi dimi :)))Aayy herseye ragmen gusel bir degisiklik oldu hadi bi daha, bi daha...

    YanıtlaSil
  6. Nonim en guzelini yapmissiniz, ama tabii Iskender'i soyle pisikolojik hazirliklar sonrasi yemek gerekiyor :)) "bana bisey yapmayacak, afiyetle yiyicem..." falan gibi telkinlerde bulunmak ise yarar mi acep :)

    YanıtlaSil
  7. iskenderin yanında şıra da ictiniz mi :) walla lsedeyken hergün yerdim dershane cıkısı.. davul gibiydim tahmin ederseniz..

    YanıtlaSil
  8. En sonunda yediğiniz şey ne acaba merak ettim?

    YanıtlaSil
  9. Şıra içmedim ben, tatlı diye içmek istemedim...En sonda yediğimizde çikolata kaplı kestane şekeri, Bursa'ya kadar gidip yemeden dönmeyelim dedik ;)

    YanıtlaSil
  10. iskenderi yanlış yerde yemişsiniz üzüldüm bak... bir daha ki sefere haber verin de en en ne iskendere götürelim sizi :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...