01 Haziran 2009

Kısacık bir kaçamak...

Selammmm!!!! Kısacık bir haftasonu kaçamağından sonra yine karşınızdayım :) İyi misiniz şekerler? Ben canlarımla bu haftasonu Saroz'a gittim, hep birlikte yeni aldıkları yazlığın kutlamasını yaptık, bu yaz sık sık ziyaret edeceğim mekanlardan biri belli oldu sanırım :)
Sadece 2 günlüğüne gitmiş olsak bile deniz, güneş ve temiz hava bana o kadar iyi geldi ki sanki 1 haftalığına tatile çıkmış gibi hissediyorum şu anda... Bu iki gün boyunca çektiklerimi biri gezi, diğeri doğa fotoğrafları olmak üzere iki ayrı slayt eşliğinde sizlerle paylaşmak istedim.
Umarım sizin de haftasonunuz benimki gibi güzel geçmiştir.
Hepinize harika bir hafta diliyorum!

9 yorum:

  1. O kadar resim icinden o roka-balik beni benden aldi noni'cim:)
    Agzimin sularini silip bir kendime geleyim.

    YanıtlaSil
  2. saroza bayılıyorum noni hangi güzergahtan gidiyonuz kız ben çorluda oturuyom:)

    YanıtlaSil
  3. Resimlere bakarken geçmişe gittim birden.Gelibolunun benim yaşamımda yeri çok büyük.İlk aşklarım,ilk acılarım,sevinçlerimle dolu.Yelkencide evlenme teklifi etmişti eşim:))

    Çoculuğumun Hatırası var Geliboluda.Bir o kadarda acılarım var.Tşk ederim iyi geldi :)))

    YanıtlaSil
  4. resimler bana da iyi geldi valla canım

    YanıtlaSil
  5. Noni biz de Saroz daydık haftasonu şahaneydi oraya bayılıyorummm.

    YanıtlaSil
  6. hersey nefis gozukuyor... hepinizi nasil da ozledim...

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldin noni..
    ne tesadüf bu akşam ben de barbun yedim :)

    YanıtlaSil
  8. Harika resimler çekmişsin cnm bir dahakine bende bende... ona göre :):)

    YanıtlaSil
  9. Fotolar harika, kisa ama guzel bir tatil olmus ve yaramis sana belli ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...