05 Haziran 2009

Mutlu Cuma!

Hellooooo :) Haftanın en güzel günü Cuma değil mi sizce de?
Hafta başında 2-chic hatunu ile Ayakkabı Perisi'ne uğramıştık. Hem ayakkabı hem elbise perisi! O kadar güzel elbiseler gelmiş ki hepsini almak istedim, açgözlü noni :) Ama bu parliament mavisi elbise benim kalbimi tam 12'den vurdu! Bakın 12'nin ikisini size de yolluyorum :)
Evdeki tek absürd hatun benim sanıyorsanız yanılıyorsunuz, gördüğünüz gibi üzüm üzüme baka baka kararıyor :)
Tanrım hanımı gören de kuş tüyü yatakta yatıyor zanneder, bu nasıl bir oturma keyfidir? Sen ne komik bir kedisin böyle :)
Çarşamba günü Zilsiz Zarifem ile görüşmüştük, arkadaşımın o kadar güzel bir enerjisi var ki, bana masallardan çıkmış peri kızları gibi geliyor... O gün beni Galata Kulesi'nin orada şirin mi şirin bir yere kahve içmeye götürdü. İsmi gibi kendi de Otantik bir cafe... Sahibi Yıldırım Bey bir müzik çalmaya başladı, taş plak sesli Sema'nın (Ekho) Cumhuriyet dönemi kadın şarkıcılarına adadığı ‘Efsane Hanımlar’ isimli albümüymüş... Dinleyeniniz var mı? Müthiş bir ses, dinlerken kendinizi eski İstanbul hanımefendileri gibi hissediyorsunuz. Dün hemen gidip albümden edindim ben de...

Yarın 3 güzel yavruyu arabaya atıp Bursa'ya doğru yola çıkıyorum ohhh değmeyin keyfime :) Hani filmlerde zenci rapçilerin kullandığı kocaman lastikleri olan kendi kendine yaylanan arabalar var ya işte ondan kullanıp Black Eyed Peas'in şu Boom Boom Pow şarkısını da sonuna kadar açıp bebeleri zıplata zıplata götürmek istedim hii hiii :) Bursa aç kollarını biz geliyoruzzz!!!!

Hepinize şimdiden boom boom boom bir haftasonu diliyorum!!!


*** Şarkı ne güzel başlıyor ne kabus bitiyor kulaklarım tırmalandı resmen!!!

19 yorum:

  1. bu elbiseyi inan ki cok guzel tasidin:) ama kedicigin uzanma pozisyonuna hayran kaldim, gercekten de en rahat yatakta yatar gibi durmus:) haftasonu icin iyi eglencelerrrr...opuyorum kocaman:)

    YanıtlaSil
  2. WWAAAAYYY üzerinde elbise müthiş durmuş bayıldım.Güzele ne yakışmazz cnm..

    YanıtlaSil
  3. bu elbiseyi ilk denediğinde ben de çok yakıştırmıştım sana nonim, güle güle kullan..

    bediş evdeki erkeklerden kaçıyor olabilir zira miso ve tarçın pek tekin değilller :))))

    veeeee ayrını iple çekiyorum umarım güzel bir gün geçiririz ;) ve umarım feribota yetişebiliriz malum arkadşlardan biri beni şu saatte alın diye diretiyor diğeri arka koltuğa serilmeyi düşünüyor :))))))

    YanıtlaSil
  4. Elbise yıkılıyor mor bu sene trend zaten. Evdeki diğer hatunu Behlül biraz daha büyük olsa baş göz etseydik keşke :)

    YanıtlaSil
  5. Elbisen muhteşem görünüyor, sen de epey kg vermiş gibisin bu arada :) Ama maalesef kedinin güzelliği seni birazcık gölgede bıraktı :))) Tanrım kedilerin şu en olmadık yerlerde, sanki dünyanın en rahat ve huzurlu mekanıymış gibi yayılıp rahat rahat uyumalarına, dinlenmelerine bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  6. elbisenin arka detayi harikaymis ve bu renk sana cok yakismis Nonim ;) iyi bir haftasonu diliyorum sana!

    YanıtlaSil
  7. Noni, blogunu Cilekli Pasta (Pembekalem) sayesinde tanidim ve son yazilarini bir cirpida okudum. Ne kadar samimi ve guzel yazilar:) Elbisenin rengine ve modeline bayilldimm.Bu arada yarim gun de olsa Cumartesi calistigim icin Cumalari beni cok mutlu etmiyor:(

    Bizim kedi de sandalyenin tepesinde boyle rahat oturur..

    YanıtlaSil
  8. canikosu elbise harika da ben yarini merak ediyorum aklim sende trafikte sizi hatun gorup rahatsiz etmezler insallah iyi yolculuklar beni her saat basi ara lutfen aklim sizde kalmasin optum gelirken kebap getir dermismmm iyi eglenceler

    YanıtlaSil
  9. elbisenin rengine sırtındaki güpüre bayıldım. çok güzel ve çok da yakışmış. güle güle kullan.

    ayrıca ne çılgınmış bu bediş,düz pencereye tırmanmış. kendine taht yaratmış resmen. duruşundaki, tek ayağını sallandırışındaki rahatlığa bak. :)

    YanıtlaSil
  10. elbise süperr rengi dahada süperr:))bende bayılıyorum parlement mavisine hatta gecen gün bi hırka aldım bende aynı renk..ikimizde güzel günlerde giyelim inşallahhh:))

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle en güzel gün cumaa sonra cumartesi ama asla pazar değil:)

    YanıtlaSil
  12. cook guzel bi haftasonu olsun, (simdi sarkiyi dinliyorum, yavrularinin rap yaptigini hayal ettikce siritiyorum:) Bi de Ayakkabi Perisine sesleniyorum, acaba sitenize boyle elbise resimleri de ekleseniz, ben de geldigimde hemencecik kapip cikiversem :)

    YanıtlaSil
  13. Ayakkabı perisi,elbise perisi ve kendiside peri gibi maşallah:)Cıvıl cıvıl halinden çok etkileniyorum beni mutlu edıyor:)
    Bende bir sandalet kapdım geçen gün müthiş birşey:)

    YanıtlaSil
  14. bence de haftanın en güzel günü cuma :)

    YanıtlaSil
  15. elbise çok yakışmış.rengi çok güzel(=
    blogunu yeni keşfettim ve çok beğendim!

    YanıtlaSil
  16. Canımsın benim.Bu yazdıklarını mahcubiyetle okudum.Ne çok eğlendik yine gidelim hem de ilk fırsatta.Buarada Bursa maceranızıda merakla beklemekteyim:)Öperim kocaman

    YanıtlaSil
  17. elbiseye bende bayıldım birde saçların çok güzel bayılıyorum :) kahve keyfinize eşlik etmek isterdim istanbula geldiğimde görüşmek dileğiyle ...

    YanıtlaSil
  18. Bursa maceralarini bekleyrumm!!

    YanıtlaSil
  19. AA Echo Sema benim favorimdir..Hele dertli dertli fikrimin ince gülü der..ben her zaman hüzünlenirim..
    Mon Bey de pek eğlenceli...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...