23 Haziran 2009

Noni @ Saroz - Part 2

Haftasonu öylece yayılmak istedim, kendimi güzel düşüncelere salmak ve bunun tadını çıkartmak... Tek yapmak istediğim bu oldu. Saroz'a giderken yanıma fotoğraf makinemi, kitabımı ve hamurlarımı almıştım ama ne fazla bir kare çektim, ne kitabın kapağını açtım, ne de hamurlara dokundum. Salma işinin hakkını verdim anlayacağınız ;)
Sabah 8 sularında Noni... Şiş gözler, sıfır makyaj ama dingin bir ruh hali ;) İlk defa üstüme öylesine birşeyler giydim, dolabımı açtım hiç düşünmeden ilk gördüğüm eteğe "seni seçtim pikaçu" dedim, giyindim ve çıktım! Bu benim için bir devrim, bu tarihi bir kenara not etmem gerekir!

Kendimi salmaktan yola çıkıp yol boyunca saldım çayıra mevlam kayıra atasözünün ne anlama geldiğini düşündüm... Bazen gereksiz detaylara takılıp kalıyorum...

2009 senesinin deniz sezonunu açmam topu topu 1 dakika sürdü: girdim, dondum, çıktım :)

Denizden bana yar olmayacağını anlayınca kendimi doğaya verdim... Zaten şu aralar çiçekler böcekler kelebekler lay lay layyyy modunda gezindiğim için konsepte gayet uygun oldu ;)

Ana kraliçemiz vişneler toplanacak dedi demesine ama kızının kendi gibi doğayla uyumlu olmadığını hesaba katmadı tabii... ayyy vişne aktı elime bulaştı, burada örümcek ağı varrr, anneeee dallar saçıma girdi kurtar beni derken vişne toplama seromonisi benim için 10 dakikada bitiverdi!

Avucuma düşenleri bir süre seyredip anında likör fantezileri kurmaya başladım :) Bu içki merakım nerden mi geliyor? Bakınız alt resim:

Babalar Günü'ne uygun bir şarap; Baba Bortaçina :) Annişle babiş benimle başa çıkmanın en güzel yolunu bulmuşlar, önüme koyuyorlar şarabı, birinci kadehten sonra bendeki gevşeme hali çeneme de etki ettiği için vıdı vıdıyı kesiyorum, onlar da başlarını dinliyorlar böylece :)

En kötü günümüz böyle olsun diyerek şerefe kadeh kaldırdık....

Annemin bile dövmesi var ama benim yok !!!!

Bu kareyi de babiş için çektim, güneşi fenerin içine hapsetmeye çalıştım :) Ama şarap sonrası fotolardaki kadraj yamukluğu hoşgörülürmüş, Noni hanım öyle dedi !

8 yorum:

  1. Alemsin arkadaşım sen yaa çok hoş bir hatunun dışunda çok eğlenceli kıpır kıpır bir cıvırsın onun için içinden geldiği gibi takıl bence...burası senin alanın.Ayrı bi yer...
    Yalnız yukarda ilk satırlarda elime geçeni giydim dedin ya şöyle bi hadi cnm oldum kesin 5+10 kıyafet giymişsindir sen inanmaaaaammm :):):)
    Fenerli fotoya bayıldııım çok güzel yakalamışsın.
    Sarozda deniz ne zaman sınıyormuş!!?? bende ona göre geleyim :ppppp
    öpüyoruumm siziiiiii

    YanıtlaSil
  2. saroz'un denizi o kadar güzeldir ki, her türlü hayvan rahatlıkla yaşıyordu en son gittiğimde. hatta ayaklarımızın altından deniz yılanları geçti bende korkup bir daha giremedim denize :) o günden beri okyanus gibi temiz denizlerden korkar oldum :)bir de saroza giderken yolun sağında bir koy vardır güneyli diye. orayı da tavsiye ederim. en son gittiğimizde muhteşemdi

    YanıtlaSil
  3. Matruşka Noni..
    O vişneler bende de likor hissi yarattı..Hmmmmm toplada yapalım ..elimde güzel bir tarif var:))
    Sevgili konusuna sevindim:))
    Ama kendini kasma bence..Olduğun gibi bildiğimiz gibi özelsin sen..
    SEni herkes bunun için seviyor..Bence lucky guy'da böyle görsün ve sevsin seni...

    YanıtlaSil
  4. Lahana bebekim inanmıyorsun bana ama valla ilk elime geçeni giydim :) uzun etek bana hiç yakışmıyormuş bir daha da giymem bu eteği :) Temmuzda sıcak oluyormuş yavru seni arabaya atıp götürücem bir gün :)


    Estherim neeee deniz yılanı mı hatta yılanları mı annecimmmm artık gözlüksüz mümkün değil giremem ben o denize!

    Şebo canım benim güzel sözlerin için çok teşekkürler :) Dediğin likör tarifini paylaşsana lütfeeen!!!! Ayyy ağzımın suyu aktı :) Kavun likörü de çok güzel oluyormuş bu arada yeni denedim :)

    YanıtlaSil
  5. Nonim, sen makyaj yapma yaa, iyiymiş bööle.

    Talisman

    YanıtlaSil
  6. Saroz a bayılıyorummmmmm
    teyzemin yazlığı var orada, denizi soğuktur ama cam gibidir.

    YanıtlaSil
  7. itirafıda okudum seni çok iyi anlıyorum benimde aynen, habire daral geldi diyorum niye olduğunu yazamıyorum. okuyanlar listesini düşününce. ama çare bulmam şart. yazamayınca da ben daralıyorum. anlatmalıyım. aşık olmak istediğimi ama hala sap olarak hayatıma devam ettiğimi ama yazınca ooooo kocaman liste yemiyor yani.

    YanıtlaSil
  8. nazannesi21/7/09 12:05

    Çok keyifli bir yere benziyorrrr, olmak istedimm. Ne şanslısın Sibel, tadını çıkar!!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...